tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od pajdos1 »

Super, diky chlapi. Vymenim to a snad se toto zlepsi. Nicmene vstriky budou taky nacle, co jineho by delalo kolisani otacek? Nemate nekdo cislo toho silentbloku?? Nemuzu to najit ani v etce ani v shopu, diky.
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od majrek001 »

ten doraz můžeš mít v pořádku jen je blbě nastavená ta miska na motoru a opírá se pak se přes něj většinou přenáší vibrace od motoru do kastle.. AJM - 8D0 199 339M

kolísání otáček může mít na svědomí ledacos čidla teploty chladící kapaliny, může zlobit i čidlo teploty paliva chce to udělat pořádnou diagnostiku - vstřikovače samozřejmě můžou být tak nebo klidně tandemový čerpadlo kdyby někde přisávalo vzduch možností je mraky a vstřikovače bych nechal až jako poslední volbu - dej sem ty hodnoty kanálu 04, 13, 15, 23
Přílohy
doraz.jpg
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od pajdos1 »

Super, silentblok mám sehnaný. Už mám objednané i gumičky na vstřiky, k tomu žhavky do motoru + na ohřev vody (všechny nefunkční krom jedné). Hodnoty jsem nafotil dnes ráno, zdá se mi, že ty vstřiky budou opravdu pohlé. Nevím, jestli to má nějaký význam, ale při zvýšených otáčkách jsou dva vstřiky rozhádané (první -1,7 a třetí +1,2). Na volnoběh to nedělá tak razantní rozdíl, ale ten první je v mínusu pořád. Mimochodem, hodnoty synchronizace vačky jsou -0,5 až + 0,5 CF? Po startu to chvilkama lítalo na +1,1 a pak se to ustálilo kolem nuly, občas tam skočila +0,8....Takže i to trošku mám doladit nebo na to nesahat? A moc ti díky za ochotu, pane :-) :drinks:
Přílohy
Za studena hned po startu
Za studena hned po startu
Blok 23 za studena
Blok 23 za studena
Po zahřátí
Po zahřátí
Blok 23 po zahřátí
Blok 23 po zahřátí
Zvýšené otáčky za studena
Zvýšené otáčky za studena
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od pajdos1 »

Zbytek nafocených hodnot, co se nevlezl
Přílohy
Zvýšené otáčky po zahřátí
Zvýšené otáčky po zahřátí
Bloky různé...po zahřátí
Bloky různé...po zahřátí
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od majrek001 »

ty hodnoty vstřikovačů vypadají dobře - nechal bych je až jako poslední volbu (vytažením vstřikovačů si můžeš taky dost naběhnout s vymačkanou hlavou) - ty čidla teploty a paliva si kontroloval jestli dávají normální hodnotu
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od pajdos1 »

Jo, dávají normální hodnotu obě dvě. Možná, že ty vibrace budou opravdu jen tím silentblokem. Dnes jsem do něj rýpnul a jen se z toho sypal prach a něco jako šedé piliny..prostě úplně na kašu. Ale už nevím, co jiného může dělat kolísání otáček...tandemové čerpadlo je rok staré, dával jsem tam originál, tama vzduch určitě nefouká, nafta nepadá, chytá to na blaf. Po startu vyletí z výfuku trocha modrého kouře... Mimochodem, co znamenají hodnoty v kanálu 23?
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od majrek001 »

časovaní vstřikovačů
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

pajdos1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 26.06.2017 22:42
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: tdi ajm škubaní v tahu hodnoty vstřiků

Příspěvek od pajdos1 »

Cau kluci, takze zahada je vyresena. Byl rozflakany vstrikovac, unava materialu, zitra to nafotim a dam sem fotku. Bohuzel su tak hrozne sikovny, ze mne spadl bit na golu do olejoveho kanalu na spadu do vany. Doufam, ze bude ve vane, jinak to bude delsi operace na sundani vany..snad ne.hlavy
Passat B5.5 1.9 TDI-PD AVF 96kw 2002
BMW E91 318i LCI 2009 :blush:
Passat B5 1.9 TDI-PD; AJM; 1999 - EX

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“