1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

seabees
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 11.10.2009 18:11

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od seabees »

Ja si taky myslel ze mam klid kdyz dam original. Za 2,5 roku je mrtva. Vcera jsem ji vyndal a ma diru z vnitrni strany jednoho kolena. Cca 3cm. Premyslim jak mi tu nekdo psal ze kdyz mam tak velky pozadavek na tlak turba coz je 2100-2600 a me turbo tlaci 2900, takze to mam asi ciply. A jak jsem tomu nalozil v ten den co mi umrel ten vstrik. Jestli mi ta hadice nepraskne prave tim ze uz na vyssi tlak neni stavena.

Uživatelský avatar
Johnyhu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 295
Registrován: 02.08.2015 20:03

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od Johnyhu »

Jestli tlačí 2,9 tak bych určitě se zkusil někde zeptat u firmy která se tímhle zabývá jestli to není chipnutý.
VW Passat B5 1996 1.9TDI 81Kw AFN

ane
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 25.07.2010 13:26

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od ane »

to urcite cipnuty bude :-) Hadici bych omotal pevnou zednickou lepici paskou v miste zvýšeného namahani (v kolene). Ona se pak nemůže tolik roztáhnout a nepraskne :-)

Jinak napružovat kontakty to je moje nocni mura, protože tomu brani EGR ventil

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od majrek001 »

tak pokud ti to tlačí opravdu 2,9 Barů (1,9Bar) tak je ještě zázrak, že se sériové turbo nerozletělo a to nepadá do nouzáku - turbo musí přesně kopírovat požadavek.. a i 2600 požadavek je docela přes čáru to je asi nějaký super čip - začal bych nahráním seriový sw to pak budou lítat hadice pořád mělo by to tlačit kolem 2,450Barů (1,45Bar) s čipem se sériovým turbem

jinak k vychvalovanému STR (starline) to je poravdu sra*ka vydržela mě na sérii (turbo nepřefukovalo) krasných 250km :) pak jsem dal origo a ta má najeto kolem 15 000km z toho asi 10 000km s čipem - pokud praská origo hadice, tak bych hledal příčinu to není normální
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

djrix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 321
Registrován: 25.02.2010 10:27

Re: 1,9 96Kw r.v.91 AWX škube sebou

Příspěvek od djrix »

A já mám tu polskou ludru s hliníkovejma koncovkama za 800Kč už snad 2 roky. Doufám že když jsem to tu napsal, tak mi zítra praskne :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“