karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
Moderátor: pajice
- Marosh16v
- VWexpert
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov/Bratislava
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
na škodovky 130, se taky používaly 40 webery...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
jenže karbec má difuzor a pomocnej difuzor, takže ten skutečnej průměr je menší , zatímco u ITB je průměr klapky prakticky průměr celýho sání..
zbytečně velkýma klapkama si nepomůžeš k výkonu, ale k problémům
zbytečně velkýma klapkama si nepomůžeš k výkonu, ale k problémům
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- free4ride
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 09.10.2012 11:50
- Bydliště: Ivančice
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
neleži někomu doma ta hlava z toho new beatla ? jak sem se tak dival tak jich moc není
- dred16
- Řidič
- Příspěvky: 139
- Registrován: 08.10.2011 23:48
- Bydliště: Velké Meziříčí
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
Majsha píše:Chces radu ? Sezen si 8V hlavu z dvoulitra co se daval do New beetlu, kod motoru se nepamatuju. Hlavni je ze ma saci kanaly zepredu
phoutou:
Ta hlava pasuje bez uprav na 1.8 JH?
BMW E46 330d
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW
VW Golf Cabrio Karmann 1.8 72kW
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
co to bude, až to bude ? první 4 válec s pěti klapkama ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
Přeplňovaná 1,8 8v kompresorem. Doufám.
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
Stejně jako lister jsem už nějaký motory dělal, ale tohle pravděpodobně bude spíš nefunkční nesmysl... To jako chceš dopovat kompresorem karburátory ??David Hošek píše:Přeplňovaná 1,8 8v kompresorem. Doufám.
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
můžeš nám nastínit jak si představuješ fungování motoru s pěti klapkama ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
Hlavní klapka reguluje tlak vzduchu z kompresoru, který proudí setrvačnou silou přes karburátory v době přechodu plného+částečného zatížení a volnoběžným stavem. Hlavně z plného zatížení.
Pokud by tam hlavní klapka nebyla, směs by se "odrazila" od zavřených škrtících klapek a vracela by se nazpět přes trysku, kde by se směs znovu obohatila a poté opět vracela nazpět ke klapkám, a to až do poklesu tlaku.
Toto není samozřejmě v řádech desítek procent při zvážení průřezu, délky a tlaku v sání.
Regulací hlavní klapky se toto eliminuje na minimum a obtokovým ventilem přepustím tlak z kompresoru mimo sání.
Pokud by tam hlavní klapka nebyla, směs by se "odrazila" od zavřených škrtících klapek a vracela by se nazpět přes trysku, kde by se směs znovu obohatila a poté opět vracela nazpět ke klapkám, a to až do poklesu tlaku.
Toto není samozřejmě v řádech desítek procent při zvážení průřezu, délky a tlaku v sání.
Regulací hlavní klapky se toto eliminuje na minimum a obtokovým ventilem přepustím tlak z kompresoru mimo sání.
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
jak bude ta klapka ovládaná ?
nebylo by jednodušší, spolehlivější a levnější použít vstřikování ? když už máme to 21 století
nebylo by jednodušší, spolehlivější a levnější použít vstřikování ? když už máme to 21 století
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- David Hošek
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 25.08.2010 06:28
- Bydliště: Hořice
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory s r1 yamaha na 1,8 8v
Klapka bude ovládána synchonizovaně se škrtícími klapkami s možností samostatného doladění úhlu.
Jednodušší možná pro tebe, koukal jsem na tvoji práci a moc se mi líbí,
přistupuješ k tomu tak, jak by se mělo, žádné látání a tuzing!
Já nejsem s elektrikou moc kamarád a moc mě nezajímá. Jediný, co bude elektrický na motoru bude zapalování.
Za další, fascinují mě mechanické věci, ještě ve spojení s funkčností a designem. Karburátor je pro mě fascunující tím,
jak funkční a jednoduchý je.
Samozřejmě účinnost není taková jako u vstřikování, na druhé straně je funkčnost a jednoduchost.
Spolehlivost v porovnání se vstřikováním je na diskuzi. V karburátorech není nic, co by odcházelo z důvodu špatné konstrukce, nebo únavy materiálu, možná membrány na šoupátkách, ale i ty vydrží spoustu let. Auto není na denní používání, takže se možná nedožiju toho, že se rozpadnou.
A kromě sond na celkový a statický tlak tam nic není.
Nic není integrované, vše se dá rozebrat, vyměnit. A kromě karburátorů, kompresoru a hlavní klapky je všechno na sání moje konstrukce.
Levnější možná, kouzlo je v tom, že tam není moc dílů, karburátory stojí tak 5-6.000, sání bych musel stejně řešit,
a zbytek motoru bych musel sehnat tak jako tak.
Vstřiky se budou pohybovat na stejné cenové úrovni (myslím), připočítáš řídící jednotku a zhruba budeme na stejné ceně.
Kdybych započítal cenu sady trysek, tak to bude asi víc.
Vím, že se dají stáhnout křivky vstřikování, upravit je v softwaru a ladit daleko efektivněji než-li karburátory,
ale pro mě je toto zajímavější.
Jednodušší možná pro tebe, koukal jsem na tvoji práci a moc se mi líbí,
přistupuješ k tomu tak, jak by se mělo, žádné látání a tuzing!
Já nejsem s elektrikou moc kamarád a moc mě nezajímá. Jediný, co bude elektrický na motoru bude zapalování.
Za další, fascinují mě mechanické věci, ještě ve spojení s funkčností a designem. Karburátor je pro mě fascunující tím,
jak funkční a jednoduchý je.
Samozřejmě účinnost není taková jako u vstřikování, na druhé straně je funkčnost a jednoduchost.
Spolehlivost v porovnání se vstřikováním je na diskuzi. V karburátorech není nic, co by odcházelo z důvodu špatné konstrukce, nebo únavy materiálu, možná membrány na šoupátkách, ale i ty vydrží spoustu let. Auto není na denní používání, takže se možná nedožiju toho, že se rozpadnou.
A kromě sond na celkový a statický tlak tam nic není.
Nic není integrované, vše se dá rozebrat, vyměnit. A kromě karburátorů, kompresoru a hlavní klapky je všechno na sání moje konstrukce.
Levnější možná, kouzlo je v tom, že tam není moc dílů, karburátory stojí tak 5-6.000, sání bych musel stejně řešit,
a zbytek motoru bych musel sehnat tak jako tak.
Vstřiky se budou pohybovat na stejné cenové úrovni (myslím), připočítáš řídící jednotku a zhruba budeme na stejné ceně.
Kdybych započítal cenu sady trysek, tak to bude asi víc.
Vím, že se dají stáhnout křivky vstřikování, upravit je v softwaru a ladit daleko efektivněji než-li karburátory,
ale pro mě je toto zajímavější.