Technika na mereni DSG

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
mcmarten84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 30.10.2016 08:09
Bydliště: Ostrava

Technika na mereni DSG

Příspěvek od mcmarten84 »

Ahoj. Rad bych se zeptal jestli nevite o nekom komu se da verit a ma techniku na mereni hodnot DSG prevodovky. Hledam nekoho v okoli Ostravy. Docetl jsem se ze se da pomoci nejake diagnostiky urcit jestli prevodovka maka spravne aniz by se musela vyndavat ven. Neni to pro me ale tchana. Auto mu vybruje v rozmezi 60-80km a mechanik ho strasi dvouhmotou ale taky ramenem a klouby. Predni tlumice pruzuny ulozeni klouby vnitrni i vnejsi ma vymenene i cepy a stabilizatory. Jedine co nemenil jak rika jsou ramena.

Predem dekuji za rady na koho se obratit.

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2723
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od Nwkt »

http://www.prevodovky-sixta.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od KJirka »

no pokud to je setrvačník nebo něco na podvozku, není třeba hledat přímo experta na DSG, aby to identifikoval. Sixta určitě posoudí, jestli to řadí jak má, ale to je asi tak všechno. Nějaké vibrace neodstraní.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Uživatelský avatar
Nwkt
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2723
Registrován: 18.10.2011 21:33
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od Nwkt »

Chtěl diagnostiku převodovky :-D Sixta tam popisuje jaký kanály kontrolovat a co by se tam mělo objevovat :-)

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od KJirka »

no jasně, čtu to taky, ale nerozumím tomu, proč spojovat DSG s nějakýma vibracema. Sixta bude akorát daleko a drahej .
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

mcmarten84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 30.10.2016 08:09
Bydliště: Ostrava

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od mcmarten84 »

No podle vysvetleni ktere muj tchan dostal od mechanika dochazi k opotrebeni setrvacniku a pri urcitych otackach je rozvybruje stejne jak nevyvazene kolo. Tyto vybrace se pak prenaseji na cely motor a auto abtim se celenauto rozvlni.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od KJirka »

na to ale nepotřebuješ experta stran DSG. Spojky a setrvák = spotřebák. Kolik to má najeto ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

mcmarten84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 30.10.2016 08:09
Bydliště: Ostrava

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od mcmarten84 »

Cca. 285 tis. Ted jsem se dival a docela ceny dvouhmot klesly a tak premyslim nad znackou sachs a nebo Luk

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od KJirka »

no ty bláho, to jsem nikdy s autem nenajel. Nejvíc asi 190t. s jedním autem. Tak se nediv, že je v čudu spojka, či setrvák. Samozřejmě nemusí být, ale pravděpodobnost je vysoká.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

mcmarten84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 30.10.2016 08:09
Bydliště: Ostrava

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od mcmarten84 »

Jako radinto dobre seka rychlosti nahoru i dolu perfektne. Je to vyrazene firemni auto.

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od swenak »

KJirka píše:no jasně, čtu to taky, ale nerozumím tomu, proč spojovat DSG s nějakýma vibracema. Sixta bude akorát daleko a drahej .
Dálka a cena je jeho menší problém. Neznám nikoho, kdo si nepostěžoval na jeho jednání:( To si pak člověk řekne, že radši jinam, než k němu.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od Prochy01 »

Souhlas, jednani dosti neklientske. A dle me zkusenosti neverim, ze by on nejakymu “Tondovi” nejakym způsobem diagnostikoval, ze jeho krap vibruje...prave proto má na stránkách symptomy a když k nemu dsg vezes chce už od tebe(tvého servisaka) vedet co je spatne a chce dostat ty merene hodnoty, ze kterých pripadne on pozna, co přesně tam je spatne.

Zpět ale k tematu: ty rychlosti na vibrace jsou typické pro nevyvazene pneu. Osobne bych začal tam. Pripadne muže být bouchly disk, křivé brzdy, poloosa, proste milion věci, který dotazy na internetu nevyresis. Za mě vadná dsg je ten hodně málo pravděpodobný scénář...resp setrvak se projevuje jinak a prevodovku můžeš eliminovat tak, ze zkusis dat při těch vibracich N.

Zaver - tenhle problem u klávesnice nevyresis. Nezdají-li se ti rady současného servisu, tak ho změn a zajed jinam.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od KJirka »

swenak píše:
KJirka píše:no jasně, čtu to taky, ale nerozumím tomu, proč spojovat DSG s nějakýma vibracema. Sixta bude akorát daleko a drahej .
Dálka a cena je jeho menší problém. Neznám nikoho, kdo si nepostěžoval na jeho jednání:( To si pak člověk řekne, že radši jinam, než k němu.
Trochu hřeší na to, že nestačí uspokojit poptávku.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

jirinastr
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 16.08.2016 21:08
Bydliště: Ostrava

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od jirinastr »

Ja bych za sebe rekl, ze pokud tam je dvojhmota od vyroby, tak ji okamzite vymenit. Ja menil na DSG ted je tam neco okolo 200 tis a ta origo od novoty byla peken vycvachtana a to lozisko jehlove za ni tam proste uz par tisic km nebylo. Takze pokud to ma ty kilometry, menit dvouhmotu urcite. Mi to obcas cuklo pri podrazovani a byla trosicku za studena slyset a i tak byla nedobra. Rika se, ze u DSG dvouhmota 200 tis.

Uživatelský avatar
ppfox
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7833
Registrován: 02.04.2012 00:02
Bydliště: east bohemia

Re: Technika na mereni DSG

Příspěvek od ppfox »

jirinastr píše:...Rika se, ze u DSG dvouhmota 200 tis.
zapomeň, je tady spousta lidí co maj 300-350 a maj původní
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“