NÁPRAVA, PRUŽINA: prasklá pružina, vše kolem pružin
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: NÁPRAVA, PRUŽINA: prasklá pružina, vše kolem pružin
ked mas peniaze tak chod do vw a kup podla vin origo ale to bude mazec neries a kup len na zadok pre standart podvozok alebo pre tazky vykon pokial chodis nalozeny od niektoreho vyrobcu cs germany, kyb, bilstein atd
- kukurelli
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.12.2009 20:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁPRAVA, PRUŽINA: prasklá pružina, vše kolem pružin
No vyreseno, už jsou na cestě:) musím doporučit vyhradní zastoupení firmy KW v Čr, takhle rychlu a věcnou domluvu jsem nezažil. Takže moc doporučuji=)
- GeorgeTDi
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 27.09.2007 14:12
- Bydliště: Rakovnicko
Re: NÁPRAVA, PRUŽINA: prasklá pružina, vše kolem pružin
Zdravím kolegové,
řeším problém s boucháním poloosy při zhoupnutí vozu na předek. Tak jsem koukal i na pružiny a přední mají označení 1x bílá a 1x žlutá. Na Etce jsem zjistil že to jsou pružiny na Sharana do roku 2000 s motory (AAA,AMY, automatika:, AFN,AAA,AMY,, automatika/, ANU,AVG, PR-8FL:AJH) a kód 7M0411105K. Jenže já mám Sharan model 2004 s motorem ASZ 96 kW se standard podvozkem 1AB. Takže si myslím že o dost těžší než jsou výše zmíněné. Je vůbec možná záměna pružin ze SAGu 1 na tenhle SAG 2 (nebo facelift) ? Nemohlo by to být tím, že to moc propruží a pak ta poloosa bouchá? Díky moc
Jirka
řeším problém s boucháním poloosy při zhoupnutí vozu na předek. Tak jsem koukal i na pružiny a přední mají označení 1x bílá a 1x žlutá. Na Etce jsem zjistil že to jsou pružiny na Sharana do roku 2000 s motory (AAA,AMY, automatika:, AFN,AAA,AMY,, automatika/, ANU,AVG, PR-8FL:AJH) a kód 7M0411105K. Jenže já mám Sharan model 2004 s motorem ASZ 96 kW se standard podvozkem 1AB. Takže si myslím že o dost těžší než jsou výše zmíněné. Je vůbec možná záměna pružin ze SAGu 1 na tenhle SAG 2 (nebo facelift) ? Nemohlo by to být tím, že to moc propruží a pak ta poloosa bouchá? Díky moc
Jirka
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15.05.2014 06:35
Re: NÁPRAVA, PRUŽINA: prasklá pružina, vše kolem pružin
Moc prosím.... potřeboval bych poradit.
Prasklo mi na Sharanu 2001 1.9tdi 85kw 4motion s tažným zařízením pravý zadní péro. Na tom by nebylo nic divnýho. Objednal jsem pružiny nový Lesjofors a firma mi dodala standartní péra podle vinu. Původní tam byli SACHS 996 641. Péra jsem nechal vyměnit a když jsem přivezl auto ze servisu tak Sharan byl v zadu lehlej o 5cm ! S firmou jsem se dohodl a poslali mi péra další zase Lesjofors tentokrát HD pro větší zátěž. Opět výměna a po výměně zase auto o 5cm dole. Druhý HD pružiny byly podle mechanika o 3cm kratší než předchozí.
Co je kde špatně? Jsem z toho už magor. Když za Sharana zapojím prázdnej vlek tak je oj na kouli viditelně z kopce a dřív byla vodorovně. Měl jsem změřenou vzdálenost od země k lemu blatníku před výměnou 75cm a po výměně 70cm.
Všiml jsem si, že skutečně v mém okolí jezdí dva druhy sharanů první nízkej 70cm k lemu a druhej 75cm k lemu.
co mám udělat abych měl zase zadek ve správný výšce? Ve firmě kde jsem péra kupoval nevědí co s tím. Nechápu proč na starejch standartních Sachsech bylo auto výš o 5cm než na nových Lesjoforsech.
Čísla pružin:
1. Lesjofors Lsf 4295027
2. Lesjofors Lsf 4295059
původní SACHS 996 641
Nenajde se někdo, kdo by mi tu záhadu pomohl vyřešit?
Prasklo mi na Sharanu 2001 1.9tdi 85kw 4motion s tažným zařízením pravý zadní péro. Na tom by nebylo nic divnýho. Objednal jsem pružiny nový Lesjofors a firma mi dodala standartní péra podle vinu. Původní tam byli SACHS 996 641. Péra jsem nechal vyměnit a když jsem přivezl auto ze servisu tak Sharan byl v zadu lehlej o 5cm ! S firmou jsem se dohodl a poslali mi péra další zase Lesjofors tentokrát HD pro větší zátěž. Opět výměna a po výměně zase auto o 5cm dole. Druhý HD pružiny byly podle mechanika o 3cm kratší než předchozí.
Co je kde špatně? Jsem z toho už magor. Když za Sharana zapojím prázdnej vlek tak je oj na kouli viditelně z kopce a dřív byla vodorovně. Měl jsem změřenou vzdálenost od země k lemu blatníku před výměnou 75cm a po výměně 70cm.
Všiml jsem si, že skutečně v mém okolí jezdí dva druhy sharanů první nízkej 70cm k lemu a druhej 75cm k lemu.
co mám udělat abych měl zase zadek ve správný výšce? Ve firmě kde jsem péra kupoval nevědí co s tím. Nechápu proč na starejch standartních Sachsech bylo auto výš o 5cm než na nových Lesjoforsech.
Čísla pružin:
1. Lesjofors Lsf 4295027
2. Lesjofors Lsf 4295059
původní SACHS 996 641
Nenajde se někdo, kdo by mi tu záhadu pomohl vyřešit?