Řazení a chování převodovky DSG 6
Moderátor: čapik
- tomicek.prosek
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10.05.2018 17:10
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Děkuji za informace. Zkusim se poptat. Podle mě to musí jít. Když to jde u golfa musí to jít u sharana. Vždyť je to všechno stejný
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
-
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 26.07.2016 17:26
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Ja mam Sharana 7N 2014 a zo začiatku skutocne som sa cudoval, ako to radí. Po par jazdach som si na to zvykol a prišiel som na to, ze netreba ísť na to az tak jemne, proste ked chcem predbiehať alebo proste zrazu zrýchliť, tak jednoducho dam pedál po zem a auto si uz poradí. Ano, v zakrutach tocchce cit a jazdiť akocna skutri s variatorom, proste zakrutu stale. pod plynom
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Při režimu Sport to řadí na vyšší stupeň až při 3000ot... To si ze mě dělá někdo srandu že je to hodně nebo co to je za odpověď? Jestli někdo považuje studený motor "vytoceny" na 3tis otáček za špatný a vysoký, tak je na tom hodně špatně... Pro běžnou klidnou jízdu ideální otáčky 2000 až 3000tis. Jestli někomu přijde normální radit nahoru už při 2000 až 2500ot tak je to předpokládám vtip, otáčky spadnou pod 2000ot a už podtacite stejně.
Tohle nejsou auta z dob komunismu nebo po převratu, kterým vadily vysoké otáčky...
Asi jako šetřílci, co své TDI nikdy nevytoci nad 4300ot a pak jsou po nějaké době překvapeni, že jim auto padá do nouze, protože mají zatuhlou regulaci turba atd atd jen proto že motor skoro nikdy neviděl větší tah spalin ven.
PS: Při režimu sport to řadí nahoru samozřejmě ve vyšších otáčkách, jen holt když někdo "lechtá" plyn, tak to řadí už takhle brzo.
Tohle nejsou auta z dob komunismu nebo po převratu, kterým vadily vysoké otáčky...
Asi jako šetřílci, co své TDI nikdy nevytoci nad 4300ot a pak jsou po nějaké době překvapeni, že jim auto padá do nouze, protože mají zatuhlou regulaci turba atd atd jen proto že motor skoro nikdy neviděl větší tah spalin ven.
PS: Při režimu sport to řadí nahoru samozřejmě ve vyšších otáčkách, jen holt když někdo "lechtá" plyn, tak to řadí už takhle brzo.
-
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 27.05.2018 20:21
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
To mě docela děsíte, zrovna plánují koupi nověho Sharana 110kW TDI s DSG6. Měl jsem tuhle převodovku v Passatu 140kW TDI a DSG7 v Superbu 110kw TDI a vždy to bylo v pohodě, proto jsem byl s DSG velmi spokojený. Všem je fakt, že horské klikaté silnice jsem se pak naučil jezdit na “S” a bylo to mnohem lepší.
VW Sharan 2.0 TDI 110 kW DSG, 2019
DataPlug
DataPlug
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Moc to neřeš, DSG je něco jiného než manuál a jeho otáčky. Nicméně po městě jezdím výhradně na S. Protože nízké otáčky a otřesy, rány od derave a křivé vozovky tomu dobře nedělají už vůbec.
- tomicek.prosek
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10.05.2018 17:10
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Nešetřit a točit víc. Řadím pádlama a nebo nechám S.
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Ja v passatu 130kw na rozjezdy po meste davam D a necham ho radit treba dle potreby do 3 az 4 rychlostniho stupne... Pak mu davam manualni rezim aby to tam nekoplo prave 5 nebo dokonce 6.
Dalsi varianta je ze nechavam S prototoze 2 zaradi pri normalnich otackach ale na 3 a nasledne 4 a dalsi kvalty uz preradim padlama uz bez zbytecneho vytaceni.
Jinac prevodovka se necha upravit. Teba motorpower v Trebotove umi. Neco to stoji. Cca 10tis a na to seru
Dalsi varianta je ze nechavam S prototoze 2 zaradi pri normalnich otackach ale na 3 a nasledne 4 a dalsi kvalty uz preradim padlama uz bez zbytecneho vytaceni.
Jinac prevodovka se necha upravit. Teba motorpower v Trebotove umi. Neco to stoji. Cca 10tis a na to seru
- tomicek.prosek
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10.05.2018 17:10
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Asi tak. Vyladis manuálně dle potřeby.
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
DSG neni jinac spatna az na to podtaceni v normalnim jizdnim rezimu no. Za tohle nakopat zelene soudruhy do pr**le...
Kdyby bylo neco mezi rezimem D a S tak bych mohl hodnotit znamkou za 1... Takhle hodnotim maximalne za 3...
Kdyby bylo neco mezi rezimem D a S tak bych mohl hodnotit znamkou za 1... Takhle hodnotim maximalne za 3...
Naposledy upravil(a) ladulel dne 16.09.2018 11:58, celkem upraveno 1 x.
- tomicek.prosek
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10.05.2018 17:10
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Kdyby nebylo zelených máme se líp
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého S60 pomocí Tapatalk
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
*
Naposledy upravil(a) ladulel dne 03.02.2019 09:31, celkem upraveno 1 x.
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
DSG v 2.0 TSI u SHarana například tak usilovně motor nepodtáčí, jako v TDI.
Víceméně se to chová tak, že ty pádla, při troše citu ani nepotřebuješ.
Drží se to tak nějak v ideálních otáčkách a do kopce když na to šlápneš, to krásně podřadí tak, že nic neduní a dokonce to motor krásně nechá jít dál do otáček a řadí to až tehdy, aby otáčky nepadaly příliš nízko.
Teď je otázka, zda tudy vede cesta a lze takový TSI soft z DSG nějak použít v případě TDI verze, ale bylo by to super řešení
Víceméně se to chová tak, že ty pádla, při troše citu ani nepotřebuješ.
Drží se to tak nějak v ideálních otáčkách a do kopce když na to šlápneš, to krásně podřadí tak, že nic neduní a dokonce to motor krásně nechá jít dál do otáček a řadí to až tehdy, aby otáčky nepadaly příliš nízko.
Teď je otázka, zda tudy vede cesta a lze takový TSI soft z DSG nějak použít v případě TDI verze, ale bylo by to super řešení
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Jak to tady tak pročítám, tak pomalu nabývám pocit, jestli raději nejít do manuálu. Otázka zní, co je lepší. Dvouhmota nebo se naučit žít s DSG, co myslíte?
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016
- tomicek.prosek
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10.05.2018 17:10
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
No všechny auta co jsem měl byly v manuálu. Sharana jsem koupil kvůli přítelkyni s DSG. A už bych neměnil. Jsem spokojen. S potáčejícím řazením jsem si to vychytal a neřeším to. Cvaknu to padlama
Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk
- 007houmr
- Jezdec
- Příspěvky: 319
- Registrován: 16.02.2009 20:54
- Bydliště: Třebíč
Re: Řazení a chování převodovky DSG 6
Je pravda, že na DSG 6Q všeobecně jsem zatím slyšel jen chválu, takže bych to chtěl, ale asi to bude opravdu o zvyku. Zatím jsem déle jezdil s DSG pouze v Octávce a tam to bylo super. S DSG v Sharanu jsem se svezl jen kousek a je pravda, že to pořád řadilo nahoru dolů, ale jízda byla po městě, navíc při zkušební, takže se asi není čemu divit.
VW Sharan, 2.0Tdi, 110kW, CUVC, r.2016