VW Passat B6 BMR DSG - Líné a bez výkonu!!

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
tomas96
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 18.02.2014 14:27

VW Passat B6 BMR DSG - Líné a bez výkonu!!

Příspěvek od tomas96 »

Dobrý den, chci se zeptat jestli někdo nevíte čím by to mohlo být, jsem z toho už docela zoufalej :D Jedná se o vozidlo Passat B6, r.v. 4/2006, Dovoz z DE v r. 2009, 125Kw PPD DPF (BMR), najeto 270tis (ve 240tis vinou servisu a přeskočených rozvodů dělána komplet hlava + výbrus na bloku) a DSG převodovka (Kód převodovky HYC), předokolka. Auto vlastním od roku 2015, kupováno se špatnou převodovkou DSG, převodovka cukala při rozjezdech, přerazování nahoru - dolů bylo výrazně pomalejší než u ostatních DSG (Superb II 2.0Tdi Cr 103Kw DSG a Octavia 2009 2.0Tdi PD 100kw DSG). Sem tam v kabině při zapnuté ventilaci šli cítit výfukové zplodiny při popojíždění na parkovišti. Výfuk kontrolován 3x a nikde nic. V 7/2018 byl na autě proveden servis tj. vyměněny komplet přední i zadní brzdy (ATE), dána druhá převodovka která má najeto 80tis km + nové poloosy obě (zn. SKF), uložení nápravy vpředu, vzadu stabiky. V převodovce vyměněny lamely a vnitřní filtr, dvouhmota zkontrolována a vůle v normě (novou dvouhmotu jsem dával 2015, od té doby najeto asi 35tis. km)

Rozjezdy jsou bez cukání, ale hrozně líné, při D a puštěné brzdě se auto sune rychlostí šneka, to stejné na R ale když na R šlápnu na plyn tak auto vystřelí dozadu jak koule z děla, dopředu je líný rozjezd. Auto je celkově hrozně líné a netváří se že bych měl pod kapotou 125kw ale spíš tak 80 - 90kw.. Při sprintu jsem neujel jak autu Octavia I 1.9Tdi 81kw tak ani Octavia II Fl 2.0Tdi 100kw DSG. Obě auta se mě bez problémů drželi. Při 1800ot/min - cca 2300ot/min jdou cítit v celém autě vibrace zepředu a nějaký zvuk (toto se začlo projevovat až po servise brzd, poloos a druhé převodovky). Řazení je i nadále s druhou převodovkou a novým olejem jakési hodně líné (pomalé), sem tam pozoruji chvilkové velké propady výkonu když jedu 140+ (pocitově mi to příjde, jakoby mi někdo třeba na 10s přidělal tažný a dal na něj tak 2t), závada na ruční brzdě ale při připojení na VAG žádná chyba (nefunguje ESP a autohold), udělána komplet diag ale žádné závady nikde, zkoušel jsem i tlak turba za jízdy kontrolovat přes diag ale turbo tlačí tak jak má. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Zkoušel jsem napsat i panu Sixtovi jestli by nevěděl, ale bohužel mi jen napsal ať mi to opraví ten, kdo to opravoval. Tak to zkouším tady, jestli neměl někdo někdy podobnou závadu s línou převodovkou a nedostatečným výkonem i vibracemi. Za každou radu budu velmi vděčný, děkuji :)

Uživatelský avatar
vospunt
Závodník
Závodník
Příspěvky: 500
Registrován: 15.09.2010 02:07
Bydliště: Šumperk , Olomouc

Re: VW Passat B6 BMR DSG - Líné a bez výkonu!!

Příspěvek od vospunt »

Me bylo receny, ze muj nefunkcni autohold ma na svedomi nefunkcni pas, resp. ta spona, kam se umistuje ridicuv pas nehlasi ze je zapnuto a proto nefunguje AutoHold protoze je pry potreba mit zavrene dvere a zaply pas.

Zkus vycist ostatni jednotky, jestli to nebude souviset s jinym problemem
Passat B6 Variant 2.0 125kw DSG 2007 Highline

Historie:
Golf 3 Variant 1.8l 55kw 1997

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: VW Passat B6 BMR DSG - Líné a bez výkonu!!

Příspěvek od KJirka »

řeknu ti něco k tomu smradu v kabině. Někde na výfukový straně budeš mít netěsnost, která se poměrně blbě zjišťuje, ale asi bych se tím zabýval, protože se těma zplodinama pomalu v autě trávíš. Chce to vzít na zvedák nebo na jámu, sundat dekl a pořádnou baterkou svítit nad nápravnici. Může to být některý těsnění, může to být prasklý vlnovec. Hledej očouzený místo.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“