Golf 7 R-line - skúsenosti

Vše ostatní..

Moderátor: Olaf87

Uživatelský avatar
PetrAT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 16.07.2014 08:16
Bydliště: Beskydy

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od PetrAT »

Premulus píše:Nevím jak ted, mam rok 2017 a je tam. Jinak na konfiguratoru je psano ve standartni vybave posilovac s proměnným účinkem.
jj, ten proměnlivý posilovač je v základu, ale žádná hitparáda to není

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4744
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od srotty »

Neplést si Progresívní řízení ( má GTI a R)a Posilovač s proměnným účinkem (standartně ve všech golfech).

Uživatelský avatar
PetrAT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 16.07.2014 08:16
Bydliště: Beskydy

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od PetrAT »

Tak a teď to potřebuju vysvětlit:
Proměnlivý - parkuju , tak můžu točit malíčkem jak jde zlehka a na dálnici je přeci jet tuhší
Progresivní - jak to je u něj ?

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od marian86 »

Progresivni rizeni viz strana 1: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3330054#p3330054" onclick="window.open(this.href);return false; (Progresivní řízení znamená méně otáček volantu z rovné pozice do max. vytočení.)

Uživatelský avatar
PetrAT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 16.07.2014 08:16
Bydliště: Beskydy

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od PetrAT »

marian86 :
Díky za info
Tak přesně toto mě u maraton ed. sejří
Točíš volantem jak námořník kormidlem
Ruce máš zapletené jak pletýnku
Maraton ed. bez nějakého příplatku na podvozek+řízení je auto pro blondýnku

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od GTI4 »

PetrAT píše:Tak a teď to potřebuju vysvětlit:
Proměnlivý - parkuju , tak můžu točit malíčkem jak jde zlehka a na dálnici je přeci jet tuhší
Progresivní - jak to je u něj ?
Se o to znovu pokusím:
1. Servotronic
-posilovač řízení s proměnlivým účinkem v závislosti na rychlosti. Při parkování vysoký účinek posílení (zkus otočit kola bez běžícího motoru), při vysoké rychlosti minimální posílení. Zjednodušeně je to elektromotor, který ti pomáhá otáčet koly.
Tohle mají všechny G7 sériově.

2. Progresivní řízení
-snížení počtu otáček volantu od max. vytočení z jedné strany na druhou ze 3 na 2 otáčky volantu. Nemá nic společného s posilovačem a bez vlivu rychlosti. Stejně zatáčet, méně točit volantem. Je to díky hřebenu řízení, který má zuby ve střední části stejně jako obyč. řízení a na krajích zuby s větším rozestupem (viz obrázek na 1. straně).
Sériově u GTI, GTD a R, jinak za příplatek 1600,-Kč v “R-line Sportpaket” spolu se sníženým sportovním podvozkem. Bez sníženého sportovního podvozku nelze. Dostupné pro výbavy CL, HL, ME, R-line. Nelze dodělat.

3. Tuhost řízení
-nastavení /regulace posilovacího účinku posilovače / Servotroniku. Lze měnit pomocí “Volby profilu jízdy” nebo přes VAG http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=3 ... &start=420" onclick="window.open(this.href);return false;
“Volba profilu jízdy” je součástí DCC nebo lze dokoupit zvlášť za 4400,-Kč. Lze dodělat dodatečně jako originál příslušenství, tlačítko “MODE” vedle řadící páky. Kromě řízení nastavuje odezvu motoru, DSG, ACC, klimatizace, adaptivních světlometů.

Na autě lze mít tyto kombinace:
a) 1 - všechny G7 sériově
b) 1+2
c) 1+3
d) 1+2+3

Nejlepší kombinace 1+2+3 není nic nedosažitelného, celkem 6.000,-Kč
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od marian86 »

Ja jsem teprve nedavno zjistil, ze progresivni rizeni se da do Maratona priplatit za pouhych 1600Kc i se snizenim podvozku, tak jsem ihned volal prodejci, jestli bychom to mohli jeste pridat. Nemam s tim zadne zkusenosti, tak se ho ptam co on na to, do rodineho auta (Variant), kdy autem bude jezdit obcas i manzelka. A rika mi, ze do rodineho auta to spis neni, ze je to vice do sportovnejsiho auta. Rizeni by prirovnal k motokaram. Tak jsem mu dal za pravdu, ze by mi pak manzelka mohla nadavat co to je, ze to teda nechame tak. V soucasnem aute nemam progresivni rizeni, tak mi to chybet nebude. Na druhou stranu si rikam, ze manzelka by si treba zvykla...

Prodejce mi pak jeste dodatecne psal, ze auto uz ma termin vyroby a pridavat stejne uz nic nejde. Takze tim se to rozhodlo.

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od Shorty »

To snížení kombíka ti nevím. Těžká pr**l a dlouhej převis pro to není ideální zázemí. Mě třeba při couvání z garáže na chalupě občas zašlápne manévrovací brzda, takže si to chce rozmyslet podle konkrétní situace. Zároveň stojí za pozornost, že kombík nemá kryt pod motorem, takže bacha na škrtání.

Navíc se do golfa pěkně nastupuje i když je to vlastně kompakt. Ale taky jsem nad tím chvíli přemýšlel, přecijen to byl snad nejlevnější příplatek.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od GTI4 »

Já mám Varianta v HL R-line. Mám tam progresivní řízení, snížený sportovní podvozek a Volbu profilu jízdy.
Na nižším podvozku to auto vypadá líp asi jako vypadá líp auto na 18” kolech oproti 16”.
Se sportovností toho podvozku bych si nedělal iluze, prostě jen kratší pružiny, možná jiné tlumiče. Nakolik oceníš o 15mm nižší těžiště netuším.
Progresivní řízení je super a zvykneš si během několika zatáček, prostě méně natočíš volant.
Odezvu řízení mám nastavenou na Sport, je to tužší, ale zase v rámci možností. Pocítíš to po změně, na druhý den už to nevnímáš, nemusíš se bát, že z toho bude motokára a manželka s tím neotočí.
Všechny tyhle věci z toho neudělají závoďák, ale posune se to o kousek dál od toho sterilního základu.
Je to o gustu každého, někdo jiný má raději na naše kvalitní cesty zvýšený podvozek.
Přílohy
E223E2E3-E29D-4010-8486-2D095E970DAF.jpeg
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Uživatelský avatar
PetrAT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 58
Registrován: 16.07.2014 08:16
Bydliště: Beskydy

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od PetrAT »

GTI4 :
Díky za vyčerpávající odpověď
Pro mě to tedy znamená, že jediné co by se dalo udělat je přes VAG nastavit lepší odezvu posilovače

V každém případě , pokud bych nyní měl možnost volby , tak bych jednoznačně připlatil na "progresivní řízení a lepší podvozek"
V základu je totiž Golf gumový (jak řízením, tak podvozkem)

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od Shorty »

Nebo si můžeš dodělat volbu profilu. Sice to není drahý a složitý, ale podobného výsledku asi dosáhneš (téměř) zdarma přes VCDS a bohužel nebudeš mít výkonnostní monitor, jako to mají ty profily z výroby
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od r@pid »

Len dodam ze kombicka chodia s PR UC7 - tlumeni zadni, vysoko postaveny podvozek

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od GTI4 »

r@pid píše:Len dodam ze kombicka chodia s PR UC7 - tlumeni zadni, vysoko postaveny podvozek
UC7 nemám, mám mít toto:
U61 okruh pérování 160
L14 okruh pérování 14
0BM stabilizátor vzadu
0AE stabilizátor vpředu
G17 tlumení přední
1JC tlumení zadní, sportovní provedení
0YT váhová třída 5 pro zadní nápravu
Ale co si pod tím vším mám představit, netuším.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Uživatelský avatar
r@pid
Pilot
Pilot
Příspěvky: 713
Registrován: 23.01.2016 20:50

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od r@pid »

Som sa nevyňadril uplne. Myslel som standard.

Podla dvoch VINiek vieme porovnat cisla tlmicov, pruzin a pod. ale ci to ma vyznam :)

Uživatelský avatar
Pitrsman747
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 350
Registrován: 02.02.2012 22:29

Re: Golf 7 R-line - skúsenosti

Příspěvek od Pitrsman747 »

Premulus píše:posilovac s proměnným účinkem. Jake to je nevim
Tohle budu řešit na jaře jak přezuju, taky nevím co tím chtěl básník říci, jezdím jak 40 letá Karosa na vymlácených čepech přitom mám najeto 8tis km a nikde si na rádiu nemůžu nic nastavit ale ve výbavě to mám napsaný taky a když jedu rychle tak ani nejde poznat že ten volant mám ztuhlej. :(
VW Golf 7.5 1.4 TSI 110kW Maraton Edition (r.v. 2018)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“