MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
chybove kody boli nejake... inak kanal 13 a 23 ok casovanie neviem nakolko to treba robit na pripravky a co motor to iba hodnota....najskor egr alebo kabelaz k vstrekom ale to by ukazala diagnostika pretovsa pytam ci boli chyby
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Chyba iba jedna zhavice tam pisalo. A to jako ten kanal 13 je dobry? Mne sa teda tie hodnoty nejako nezdaju
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zdravim tak sme vymenili vstreky a studeny start sa zlepsil. vedeli by ste mi poedat ci su teraz hodnoty dobre? dakujem
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
920 ot na volnoběh mi přijde dost, normální je tak 820 ot.
Jinak vstrik na čtvrtém válci nic moc, jinak hodnoty oproti předtím lepší.
Jinak vstrik na čtvrtém válci nic moc, jinak hodnoty oproti předtím lepší.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
no podla teba su hodnoty lepsie?
tu mas vysvetlenie ku kanalu 23:
všeobecne je mozne povedat ze hodnoty blizke 100 sú na debatu či vstrekovače nevybrat a neposlat na test/repas.
- udaje okolo -50 -100 vacsinou znamenaju pripchatý palivový filter.
Ak som správne porozumel davnejsie tomu vysvetleniu tak by to mala byt casova odchylka od povelu jednotky...po realne zacatie vstrekovania. teda "čas odozvy". nakolko jednotka sleduje prúdový priebeh pre jednotlivý vstrekovač, tak vie vyhodnotiť kedy je "priebeh" moc rýchly...teda vo vstrekovači nebolo dostatok paliva... vtedy su udaje zvycajne -.
...podla toho tvoje vstrekovace nedostavaju dostatok nafty....problem moze byt v gumickach v tandeme vo filtri v podavacke.....
ja na tvojom mieste by som najprv odmeral kompresny tlak za studena aj tepla a vylucil chybu valcov a hlavy.....
za druhe tlak pred filtrom z podavacky asi 0.5 baru ale dvolezite je mnozstvo paliva ktore ma byt asi 1.2 litra do minuty ako si pamatam....vymenil filter za znackovy ja pouzivam mahle a syn man su drahe ale to je overena varianta pre pd.....dalej tlak na tandeme na volnobehu okolo 3 arov a pri 2500 az 3000 otacok 7 barov.......ked tento tlak nedosahujes trea kliestami priskrtit spiatocku z tandemu ked sa tlak zvysi tak netesnia gumicky na vstrekoch ked sa nezvysi tak je tandem vprdeli.....
no a nenapisal si ci je vyriesene cukanie...
tu mas vysvetlenie ku kanalu 23:
všeobecne je mozne povedat ze hodnoty blizke 100 sú na debatu či vstrekovače nevybrat a neposlat na test/repas.
- udaje okolo -50 -100 vacsinou znamenaju pripchatý palivový filter.
Ak som správne porozumel davnejsie tomu vysvetleniu tak by to mala byt casova odchylka od povelu jednotky...po realne zacatie vstrekovania. teda "čas odozvy". nakolko jednotka sleduje prúdový priebeh pre jednotlivý vstrekovač, tak vie vyhodnotiť kedy je "priebeh" moc rýchly...teda vo vstrekovači nebolo dostatok paliva... vtedy su udaje zvycajne -.
...podla toho tvoje vstrekovace nedostavaju dostatok nafty....problem moze byt v gumickach v tandeme vo filtri v podavacke.....
ja na tvojom mieste by som najprv odmeral kompresny tlak za studena aj tepla a vylucil chybu valcov a hlavy.....
za druhe tlak pred filtrom z podavacky asi 0.5 baru ale dvolezite je mnozstvo paliva ktore ma byt asi 1.2 litra do minuty ako si pamatam....vymenil filter za znackovy ja pouzivam mahle a syn man su drahe ale to je overena varianta pre pd.....dalej tlak na tandeme na volnobehu okolo 3 arov a pri 2500 az 3000 otacok 7 barov.......ked tento tlak nedosahujes trea kliestami priskrtit spiatocku z tandemu ked sa tlak zvysi tak netesnia gumicky na vstrekoch ked sa nezvysi tak je tandem vprdeli.....
no a nenapisal si ci je vyriesene cukanie...
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
u pd 920 az 40 normalne
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Řeč byla o hodnotách v kanálu 13, kde to ani teď žádná výhra není, ale hodnoty o něco lepší než předtím, ale 4 válec je zase horší než předtím.
Nevim jak u tohoto motoru já mám u jednoho auta také PD 1.9 bxe a otáčky na volnoběh 820. U prvního studeného startu jsou o něco vyšší, nějakých 900 ot, jinak pak už hodnota jak jsem psal.
Nevim jak u tohoto motoru já mám u jednoho auta také PD 1.9 bxe a otáčky na volnoběh 820. U prvního studeného startu jsou o něco vyšší, nějakých 900 ot, jinak pak už hodnota jak jsem psal.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
problem je ta 23ka ta je po vymene vtahu...ked odstrani tento problem tak sa upravy aj 13ka...no ale clovek nevie kto to robil ako to robil ci nastasvil riadne vahadla na vstrekovacoch atd...cukanie moze sposobovat aj podfukujuci vstrekovac...egr atd...no vidis ze spatna vazba ziadna
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Zatial dakujem este sa musi nastavit vacka a klukovka teda aspon co som sa dosital...hodnota by mala byt okolo 0 ja tam mam -4.9. idem skusit vymenit palivovy filter a uvidim co dalej. cukanie ešte neviem ci je dobre musim to ist vyskusat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
tak cukanie uz je odstranene ale zasa sa zdvihla spotreba na volnobehu z 0,6 na 1L pri teplom motore. A este sa mi zda ze to auto netaha ako predtym. Vstrekovace sa nastavovali na 225 stupnou.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
docital si sa hovadiny tvoj motor iba na pripravky ziadne nasledne doladenie synchronizacie...a tie vahadla ste mali nastavit hned a povolit o 180 225 sa povolovali prve pd
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
takze sa to nemusi riešit? ta synchronizacia na 0? no parada takze zasa viko dolu a nanovo nastavit na 180
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
a to ze ten motopr nema taky tah ako predtym čo može sposobovat?
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
napriklad aj to ze vstrekovace nie su naplnene naftou za dalsie aka je teraz po vymene vstrekovacov volnobezna davka kanal 1 pole 2 sa mi zda pri teplom motore.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 27.01.2019 14:46
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Aha to moze robit tandemove cerpadlo? Horsie ze nemam ako zmerat ten tlak...ked pridem.domou pozrem to a napisem