Brzdove kotouče TSI 1.4 - jake zvolit?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.03.2019 18:29
Brzdove kotouče TSI 1.4 - jake zvolit?
Dobry den, zajimalo by me jaký tip kotoucu a brzdovych desticek pouzit na Touran 1.4 TSI eco fuel Dekuji
VW Touran 1.4 TSI neco fuel
- r@pid
- Pilot
- Příspěvky: 713
- Registrován: 23.01.2016 20:50
Re: Brzdove kotouče TSI 1.4 - jake zvolit?
To mas tak, niekto napise Brembo, druhy ze Brembo su na p... Treti ze Bosch, stvrty ze... Asi chapes kam mierim
Ja osobne som bol vzdy spokokny s Ate.
Ja osobne som bol vzdy spokokny s Ate.
- Honzapraha
- Jezdec
- Příspěvky: 391
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdove kotouče TSI 1.4 - jake zvolit?
Proč ne originál?
Máme skladem za fajne ceny
Máme skladem za fajne ceny
Volejte 775668906 nebo pište na mail protranscar@email.cz díky!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
!!!Na sz reaguji(pokud vubec)se zpožděním!!!
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Brzdove kotouče TSI 1.4 - jake zvolit?
Zimmermann kotouče a Textar desky.
Bohužel dnes se šetří i na složení brzdových kotoučů nebo jestli zase něco přikázala EU, kdo ví.... Takže originál kotouče už nejsou to co bývaly... Tam kde mi např na B6 vydržely v pohodě 200tis km za 10 let (malý nájezd 20tis km/rok), tak na B8 už byla životnost max. 150tis km za 2,5 roku a kotouče okolo orezlé, spíš slušně řečeno na sra*ku.
Tim chci poukázat, že nejde o nájezd u originál kotoučů, ale o 10 let dříve vs 2,5 roku nová auta. Nicméně zase to nestojí milion a při vlastní výměně, která je zrovna u B8 zcela jednoduchá oproti B6, to není nic hrozného.
Pak jsem dával všude Zimmermann kotouče, ale s těmi najeto zatím jen 100tis km, ale i tak vypadají 20x lépe, než v tu dobu vypadal originál. Takže těžko říct.
Bohužel dnes se šetří i na složení brzdových kotoučů nebo jestli zase něco přikázala EU, kdo ví.... Takže originál kotouče už nejsou to co bývaly... Tam kde mi např na B6 vydržely v pohodě 200tis km za 10 let (malý nájezd 20tis km/rok), tak na B8 už byla životnost max. 150tis km za 2,5 roku a kotouče okolo orezlé, spíš slušně řečeno na sra*ku.
Tim chci poukázat, že nejde o nájezd u originál kotoučů, ale o 10 let dříve vs 2,5 roku nová auta. Nicméně zase to nestojí milion a při vlastní výměně, která je zrovna u B8 zcela jednoduchá oproti B6, to není nic hrozného.
Pak jsem dával všude Zimmermann kotouče, ale s těmi najeto zatím jen 100tis km, ale i tak vypadají 20x lépe, než v tu dobu vypadal originál. Takže těžko říct.