Brzdové kotouče
- charlie77
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 27.12.2009 16:16
- Bydliště: okres TC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
Ja měl třeba tyhle brzdy na Boře. Brzdič 8mi píst, kotouč 365mm. A brzdný účinek blázinec docela mám problém se sériovými brzdami na svém Passatu a taky zvažuji upgrade
Jinak co se týče výměny za druhovýrobu, tak bych sám za sebe volil ATE.. Dával jsem je na ex passata cc a byl jsem s nima spokojený.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Brzdové kotouče
Brzdaři, dá se dát na origo BiTDI B8 origo keramické destičky? Mě nebaví to furt čistit Případně náhrada k origo kotoučům, co funguje bez ohřívání?
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
Keramika na B8 by měla být dozadu u Ate tato, ale musíš dát i kotouče ideálně větrané vrtáním nebo keramické kotouče.
Na Autodoc.de jen okolo 4000kč desky+kotouče zadek komplet plus práce, což je hodinka-dvě max a předek o něco dražší.
Ale nesmíš dávat dozadu něco s keramikou a dopředu ne, stabilizace a ABS s tím nepočítá, ani obyčejné brždění.
Dej si celé auto když už desky
BITURBO má předek 340x30mm zadek 310x22mm kotouče.
Otázka je ještě kotouče.
Keramické desky ty obyčejné standartní kotouče více zahřívají, a hrozí že je spálíš do modra, když budeš trochu více brzdit.
Míru pravděpodobnosti oproti standardu Ti neřeknu, záleží, jak brzdíš a jak chladíš ale náchylnější to je, prostě tam je větší tření a teplota a dokonce i hluk.
Origo brzdy preferují ticho, komfort. Když se orientuješ na keramiku, bude to mít i nevýhody.
Nemáš tam náhodou VW-Economic desky? Ty víc práší, i když je pravda, že i ty prémiové VW práší dost, pár hodin na dálnici, brzdíš minimálně a kola stejně černé od desek.
Ale nesmíš dávat dozadu něco s keramikou a dopředu ne, stabilizace a ABS s tím nepočítá, ani obyčejné brždění.
Dej si celé auto když už desky
BITURBO má předek 340x30mm zadek 310x22mm kotouče.
Otázka je ještě kotouče.
Keramické desky ty obyčejné standartní kotouče více zahřívají, a hrozí že je spálíš do modra, když budeš trochu více brzdit.
Míru pravděpodobnosti oproti standardu Ti neřeknu, záleží, jak brzdíš a jak chladíš ale náchylnější to je, prostě tam je větší tření a teplota a dokonce i hluk.
Origo brzdy preferují ticho, komfort. Když se orientuješ na keramiku, bude to mít i nevýhody.
Nemáš tam náhodou VW-Economic desky? Ty víc práší, i když je pravda, že i ty prémiové VW práší dost, pár hodin na dálnici, brzdíš minimálně a kola stejně černé od desek.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Brzdové kotouče
Mno upřímně chci jít jen do předku a jen do desek - jde mi jen o to špinění, které vzadu skoro není. Nene, jsou tam určo ještě origo z výroby. Chystám se na 60tis prohlídku Ale teď jsi mi dost vystrašil
- jind
- Člen klubu
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15.03.2010 05:39
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
Já se s tím taky strašně trápím. ty originál práší jak brikety
Ted jsem byl v 60 000 Km na prohlídce a říkal brzdy ještě dobrý a to jezdím často na prasáka.
V každém případě jak se to bude měnit tak si raději připlatím a moc rád se tady inspiruju.
Ted jsem byl v 60 000 Km na prohlídce a říkal brzdy ještě dobrý a to jezdím často na prasáka.
V každém případě jak se to bude měnit tak si raději připlatím a moc rád se tady inspiruju.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Brzdové kotouče
Problém je kde. Mě to zatím dva servisi rozmlouvali, že to:
- bude chtít zahřát - to si nemyslím
- nemusí si to sednout
- bude to hlučnější
- tedy jen měnit jak desky, tak kotouče
Tak co, kdo už zkusil keramický desky na origo kotouče?
- bude chtít zahřát - to si nemyslím
- nemusí si to sednout
- bude to hlučnější
- tedy jen měnit jak desky, tak kotouče
Tak co, kdo už zkusil keramický desky na origo kotouče?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Brzdové kotouče
Tak mi svítí brzdové obložení a teď se rozhodnout.
Origo desky někde 2500-3000,- a ATE keramika cca 4500-5000. Servisákovi to prý na autě funguje výborně. Stále nikdo nemá zkušenost? Budu první blázen, co to zkusí ? ))
Origo desky někde 2500-3000,- a ATE keramika cca 4500-5000. Servisákovi to prý na autě funguje výborně. Stále nikdo nemá zkušenost? Budu první blázen, co to zkusí ? ))
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
Ateca Cupra má super brzdy (300PS) kdo ví, jak to je s kompatibilitou
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: Brzdové kotouče
To budou klasické 4 písty s kotouči 370mm, co jsou za příplatek i na Leon Cupra 280-300, nebo v minulosti na Audi TTRS/RS3 a dalších. Brzdí fajn, ale dle mého kotouče dost těžké, ač 2 dílné.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
Charlie už ladí REVO brzdy komplet, tak uvidíme
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Brzdové kotouče
Pro info. Ceramické ATE destičky nahozeny na originální přední kotouče při 65tis. Zatím zajíždím, ale nehučí a brzdí hned a nebarví. Jak vadnou/taví apod dám vědět později, ale věřím, že v provozu to dají s přehledem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 25.01.2012 18:26
- Bydliště: Praha
Re: Brzdové kotouče
Mě teď měnili komplet přední i zadní brzdy, tj. kotouče i destičky. Najeto mám 91tis. km. Takto nízká životnost mě nemile překvapila. Brzdy poslední měsíc docela pískali a pocitově hůře brzdily ve vysokých rychlostech.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Brzdové kotouče
To je klasika, kotouče co vydržely se naposled montovaly před 8 a více lety. Aktuální životnost je 150tis km na kotouče a to je maximum. Resp spíš 3 roky životnost, pak je to gramofonova deska a kus rezu.
Dřív 10 let a do 200tis km nebyl problém...
Spíš to bude zase nějaká vychytávka EU, kde zakázali určitě nějakou přísadu...
Dřív 10 let a do 200tis km nebyl problém...
Spíš to bude zase nějaká vychytávka EU, kde zakázali určitě nějakou přísadu...
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče
Ty máš Ceramic nebo Performance?hampejz píše:Ceramické ATE destičky nahozeny
Ceramic jsou vylepšené klasiky pro BĚŽNÉ kotouče.
Performance jsou KERAMICKÉ pro KERAMICKÉ kotouče.
Více zde
Budou méně špinit ale možná hůře brzdit. To by šlo možná řešit nastavením jednotky. Je tam nastavení strmosti posilování dle tlaku na pedál, tedy charakteristiky změny tlaku a nastavení celkového výkonu posilování, to by možná stálo za zvážení u jiných desek se tím zabývat, pokud to bude brzdit hůř.
Každopádně ty Ceramic desky mají delší životnost díky tvrdší směsi, a hůř čistí rez, a hůř se tvarují na ojeté kotouče, ale je otázka, jak velké ty rozdíly budou. Takže je na zvážení, zda nedat s deskami rovnou nové kotouče. Třeba PowerDisc.
Jsem zvědav na tvé reálné zkušenosti, tak dávej vědět.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: Brzdové kotouče
Dal jsem ATE Ceramic na originální kotouče s již hranou.
Zatím mohu říct. Zvukově žádný problém. Kola čistá. Dávkovatelnost horší - nemají tak plynulý nástup, jako origo, ale může si ještě sednout. Výkon brzdy, působí to stejně, ale plnou jsem ještě nedal, pač maj tak 100km a chci jim dát ještě trochu na sednutí si k těm hrankám na kotouči
Zatím mohu říct. Zvukově žádný problém. Kola čistá. Dávkovatelnost horší - nemají tak plynulý nástup, jako origo, ale může si ještě sednout. Výkon brzdy, působí to stejně, ale plnou jsem ještě nedal, pač maj tak 100km a chci jim dát ještě trochu na sednutí si k těm hrankám na kotouči