Brzdové kotouče

3G5 / 3G2 2014 - 201.
Uživatelský avatar
charlie77
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1333
Registrován: 27.12.2009 16:16
Bydliště: okres TC
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od charlie77 »

Ja měl třeba tyhle brzdy na Boře. Brzdič 8mi píst, kotouč 365mm. A brzdný účinek blázinec :good: docela mám problém se sériovými brzdami na svém Passatu :blush: a taky zvažuji upgrade :laugh:
IMG_4016.JPG
Jinak co se týče výměny za druhovýrobu, tak bych sám za sebe volil ATE.. Dával jsem je na ex passata cc a byl jsem s nima spokojený.

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od hampejz »

Brzdaři, dá se dát na origo BiTDI B8 origo keramické destičky? Mě nebaví to furt čistit :) Případně náhrada k origo kotoučům, co funguje bez ohřívání?

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od eauto1.cz »

Keramika na B8 by měla být dozadu u Ate tato, ale musíš dát i kotouče ideálně větrané vrtáním nebo keramické kotouče.
ate ceramic desky.jpg
Na Autodoc.de jen okolo 4000kč desky+kotouče zadek komplet plus práce, což je hodinka-dvě max a předek o něco dražší.
Ale nesmíš dávat dozadu něco s keramikou a dopředu ne, stabilizace a ABS s tím nepočítá, ani obyčejné brždění.
Dej si celé auto když už desky
BITURBO má předek 340x30mm zadek 310x22mm kotouče.
Otázka je ještě kotouče.
Keramické desky ty obyčejné standartní kotouče více zahřívají, a hrozí že je spálíš do modra, když budeš trochu více brzdit.
Míru pravděpodobnosti oproti standardu Ti neřeknu, záleží, jak brzdíš a jak chladíš ale náchylnější to je, prostě tam je větší tření a teplota a dokonce i hluk.
Origo brzdy preferují ticho, komfort. Když se orientuješ na keramiku, bude to mít i nevýhody.
Nemáš tam náhodou VW-Economic desky? Ty víc práší, i když je pravda, že i ty prémiové VW práší dost, pár hodin na dálnici, brzdíš minimálně a kola stejně černé od desek.
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od hampejz »

Mno upřímně chci jít jen do předku a jen do desek - jde mi jen o to špinění, které vzadu skoro není. Nene, jsou tam určo ještě origo z výroby. Chystám se na 60tis prohlídku :) Ale teď jsi mi dost vystrašil

Uživatelský avatar
jind
Člen klubu
Příspěvky: 87
Registrován: 15.03.2010 05:39
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od jind »

Já se s tím taky strašně trápím. ty originál práší jak brikety :D

Ted jsem byl v 60 000 Km na prohlídce a říkal brzdy ještě dobrý a to jezdím často na prasáka.

V každém případě jak se to bude měnit tak si raději připlatím a moc rád se tady inspiruju.

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od hampejz »

Problém je kde. Mě to zatím dva servisi rozmlouvali, že to:
- bude chtít zahřát - to si nemyslím
- nemusí si to sednout
- bude to hlučnější
- tedy jen měnit jak desky, tak kotouče

Tak co, kdo už zkusil keramický desky na origo kotouče?

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od hampejz »

Tak mi svítí brzdové obložení a teď se rozhodnout.

Origo desky někde 2500-3000,- a ATE keramika cca 4500-5000. Servisákovi to prý na autě funguje výborně. Stále nikdo nemá zkušenost? Budu první blázen, co to zkusí ? :)))

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od eauto1.cz »

Ateca Cupra má super brzdy (300PS) kdo ví, jak to je s kompatibilitou :)
Přílohy
Cupra ateca Brembo.jpg
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

Uživatelský avatar
swenak
Člen klubu
Příspěvky: 3883
Registrován: 20.07.2009 16:42

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od swenak »

To budou klasické 4 písty s kotouči 370mm, co jsou za příplatek i na Leon Cupra 280-300, nebo v minulosti na Audi TTRS/RS3 a dalších. Brzdí fajn, ale dle mého kotouče dost těžké, ač 2 dílné.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od eauto1.cz »

Charlie už ladí REVO brzdy komplet, tak uvidíme
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od hampejz »

Pro info. Ceramické ATE destičky nahozeny na originální přední kotouče při 65tis. Zatím zajíždím, ale nehučí a brzdí hned a nebarví. Jak vadnou/taví apod dám vědět později, ale věřím, že v provozu to dají s přehledem

Tattoomaen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 25.01.2012 18:26
Bydliště: Praha

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od Tattoomaen »

Mě teď měnili komplet přední i zadní brzdy, tj. kotouče i destičky. Najeto mám 91tis. km. Takto nízká životnost mě nemile překvapila. Brzdy poslední měsíc docela pískali a pocitově hůře brzdily ve vysokých rychlostech.

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od JirkaVys »

To je klasika, kotouče co vydržely se naposled montovaly před 8 a více lety. Aktuální životnost je 150tis km na kotouče a to je maximum. Resp spíš 3 roky životnost, pak je to gramofonova deska a kus rezu.
Dřív 10 let a do 200tis km nebyl problém...
Spíš to bude zase nějaká vychytávka EU, kde zakázali určitě nějakou přísadu... :-D

Uživatelský avatar
eauto1.cz
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1474
Registrován: 29.09.2014 11:41
Bydliště: Opavsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od eauto1.cz »

hampejz píše:Ceramické ATE destičky nahozeny
Ty máš Ceramic nebo Performance?
Ceramic jsou vylepšené klasiky pro BĚŽNÉ kotouče.
Performance jsou KERAMICKÉ pro KERAMICKÉ kotouče.
Více zde
Budou méně špinit ale možná hůře brzdit. To by šlo možná řešit nastavením jednotky. Je tam nastavení strmosti posilování dle tlaku na pedál, tedy charakteristiky změny tlaku a nastavení celkového výkonu posilování, to by možná stálo za zvážení u jiných desek se tím zabývat, pokud to bude brzdit hůř.
Každopádně ty Ceramic desky mají delší životnost díky tvrdší směsi, a hůř čistí rez, a hůř se tvarují na ojeté kotouče, ale je otázka, jak velké ty rozdíly budou. Takže je na zvážení, zda nedat s deskami rovnou nové kotouče. Třeba PowerDisc.
Jsem zvědav na tvé reálné zkušenosti, tak dávej vědět. :wink:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"

hampejz
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 240
Registrován: 05.04.2009 15:13

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od hampejz »

Dal jsem ATE Ceramic na originální kotouče s již hranou.

Zatím mohu říct. Zvukově žádný problém. Kola čistá. Dávkovatelnost horší - nemají tak plynulý nástup, jako origo, ale může si ještě sednout. Výkon brzdy, působí to stejně, ale plnou jsem ještě nedal, pač maj tak 100km a chci jim dát ještě trochu na sednutí si k těm hrankám na kotouči

Odpovědět

Zpět na „Passat B8“