swap brzd z 280mm na vetsi

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Zdarec. Co by bylo potreba na swap brzd z 280mm na vetsi? at uz 288mm nebo 312 pripadne 340mm? Myslim si ze brzdic,tehlice,kotouce,desticky,jiny lozisko?

Uživatelský avatar
SandrikGVI
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2239
Registrován: 18.01.2011 20:20
Bydliště: Středočechy :D

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od SandrikGVI »

Kdyby ses do toho pustil a potreboval treba tehlice s 55mm pro tlumic tak ty mam (nevim jestli mas tlumice 50mm nebo 55mm) Nevim jak z 280mm brzd ale co jsem menil ja tak ty 340mm jsou kus za kus ani ty tehlice jsem nemusel menit (mel jsem je dost zrezle). Proste jen trmeny kotouce desticky a bylo to :good:

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od Ipanema »

To jsou ty FS III prasátka. Tam není výměna jinak možná než s novými těhlicemi. Mezi 288mm a 312mm (bez) a s 340mm (s krycími plechy) to jde snadněji.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Vim ze swap z 288 na 312 je ok. Na 340 se staci vymenit par veci. Slo mi o 280mm na vetsi co vse je potreba prave

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od Ipanema »

Těhlice (50mm nebo 55mm) který jsou klidně jen na 288mm talíř, krycí plechy, držáky, prasátka, talíře, destičky. Podle stavu i brzdový hadice. Tohle vše na jakoukoliv větší velikost brzd.

Ony ty 340mm jsou stále jednopístky a mají stejný uchycení, takže pak už to je jedno co tam dáš. Relativně.... Aby to pak motorizace utáhla, když tam bude brzdič těžší o 4kg na každé nápravě.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Jenom se ptam. Chtel jsem 312mm ale myslel jsem ze mam 288mm a ve skutecnosti mam 280mm

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od Ipanema »

Pokud máš na brzdiči napsané FS III, tak to je trochu náročnější. Ale jde to.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Jo je na nich fsIII. Takze na to kaslu musel by prijit jooo dobrej kauf abych do toho sel

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Tak jsem dnes malinko hledal a zajimal se co vse by bylo potreba,neni toho zrovna malo. Ale nasel jsem zajimavou fotku pred upravou z 280mm na 288mm a rozdil je tam pořádnej :laugh:
7784_DSC06827_1.jpg

Uživatelský avatar
SandrikGVI
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2239
Registrován: 18.01.2011 20:20
Bydliště: Středočechy :D

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od SandrikGVI »

Ondro co vse je potreba? Skoda ze jsi se neozval ze chces predelavat kdyz ja menil predky na 340mm...puvodni brzdy jsem odvezl na srotak :(

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Nevadi. Ja zil v tom ze mam 288mm a pak jsem si zapisoval do excel tabulky nahradnich dilu a koukam ze jsem objednaval minuly rok 280mm kotouce. Jinak je potrebova vse co psal Ipamen tzn tehlice(v mem pripade 50 prumer),komplet brzdice s drzakama,desky,plechy kryci,kotouce a pripadne hadicky

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od BigBang »

Ty třmeny pro 288 kotouče mám na Sharanu a tam to moc nebrzdí :mrgreen:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
vwbeers
Závodník
Závodník
Příspěvky: 557
Registrován: 19.10.2016 10:48
Bydliště: Jirkov

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od vwbeers »

Na mel 288 na golfu 4 a brzdilo to az moc dobre. Osobne si myslim ze hodne zalezi na kotoucich a deskach. Myslim ze jsem daval na golfa 4 Zimmermany a TRW desky ale uz si to nepamatuju. Ale az se to nekdy a nekde naskytne za priznivou cenu se vsim vsudy tak uvidim zda do toho pujdu.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od BigBang »

bylo to s nadsázkou ;) přeci jen Sharan má ±1800 kg provozní s řidičem, takže tam se ten brzdnej deficit projeví :)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: swap brzd z 280mm na vetsi

Příspěvek od noxik600 »

Chlapci, mám na předních napsáno FSIII, takže jsou kotouče 280mm? A šířka 20 ?
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“