Chiptuning

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

MDFK_Deef
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 06.02.2019 18:10

Golf VII Variant 2014 BMT 1.6 TDi 77KW/105HP ECU Chip - Filtre ?

Příspěvek od MDFK_Deef »

Zdravim.
Chystam sa spravit termin na ECU tunning na moj golf.
Co ma na nom najviac se**e je to cukanie motora a s najvacsou pravdepodobnostou to budu EGR a DPF ( napriklad idem so zaradenou rychlostou dole kopcom bez plynu , ked dojdem na rovinu a pridam plyn tak motor cukne , alebo ked idem 50kou na 3ke na cca 1200otackach tak to tiez skube , nieje to ako keby Vas niekto tahal za tahlo ale je to otravne proste )

Pred nedavnom som mal v plane upravu zo 77KW na 99 KW , 250 NM na 318 NM , Start Stop off plus zaslepenie EGR.
Dnes som si vsimol ze maju upraveny web a teraz tam maju dodatocne info ktore tam pred tym nemali : Vypnutí EGR negativně ovlivňuje životnost DPF filtru. Doporučujeme pouze u vozidel bez filtru pevných částit, či pokud ho má vozidlo ostraněno.
Cize z povodneho planu mam teraz dilemu. Nechat zaslepit EGR a pocitat z vyssim znecistenim DPF ( na webe sa pise ze DPF s EGR ma vydrzat cca 250K Km, takze bez EGR by to kleslo asi na 180K , momentalne ma auto skoro 140K ) , uzivat si komfort a pomaly setrit na neskorsiu vymenu | cistenie DPF, alebo zaslepit EGR a vyhodit DPF, to musim este googlit ci takto v Rakusku prejdem STK :D
Teraz som trochu googlil a ludia pisu ze bez dpfka v pohode presli stk.

Mozno tu ma niekto s touto kombinaciou skusenosti , tesim sa na rady od skusenejsich. peace

edit: tak dalej na webe pisu

Ostraněním DPF je vozidlo nezpůsobilé pro provozoz na pozemních komunikacích a neprojde kontrolou na STK.

Tak asi len zaslepim ten EGR a hotovo.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VII Variant 2014 BMT 1.6 TDi 77KW/105HP ECU Chip - Filtre ?

Příspěvek od motorpower »

Doporučil bych ti najít si solidní firmu...
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

fb_miloš11
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 11.12.2021 21:06

Re: Chiptuning

Příspěvek od fb_miloš11 »

Podle data už je odpověď celkem pasé, ale třeba to někomu pomůže. S OKchipem mám osobní zkušenost a nedoporučuji je! Přijedou, stáhnou vám origo software na flashdisk a nainstalují jejich. Mělo to zvednout výkon z původních 110kW na 135kW a krouťák ze 350Nm na 430Nm (MB SportCoupe 2.2CDi). Odjíždím a nezdá se mi to, pocitově možná pružnější spodek, ale od 3.000 ot. nahoru stejný. Po nějakém čase jim volám, ale jen kvůli mně nepojedou, až budou mít cestu, ozvou se - neozvali se. Opět volám a nabízím, že přijedu do Prahy, kde mají válce (mám to 160km), ať to vidíme. "Nám válce teď nejdou, ale přijedem, přeinstalujem, nebojte"- opět nic! Po 7 měsících mě to už fakt nebavilo, zajel jsem na doporučení ke klukovi, který stáhnul stávající software od OKchipu, porovnal ho s tím originálem na flash a byl stejný. Během 40ti minut to osobně naprogramoval, nahrál a jeli jsme se projet. Od prvního šlápnutí na plynový pedál to bylo cítit! Říkám mu, že bych rád ještě ostřejší vršek a on během testování opět poupravil hodnoty, přehrál do řídící jednotky a lítá to přímo božsky (cca 145kW a 450Nm)! Volám do OKchipu, že se neozvali, nekomunikovali, že mi tam nahráli origo software a teprve teď to dělá co má a že bych rád peníze zpět. Desítky výmluv se zakončením: "Porušil jste podmínky a zasahoval do toho před tím, než jsme měli možnost to opravit". Přijde vám, že 7 měsíců je málo času?!? Mně teda ne a budu se snažit odradit zájemce od OKchipu na co nejvíce fórech. Mrzí mě, že jsem je dohodil dalším 3 kamarádům. Jednomu to funguje (VW Passat), dvěma dalším ne (Škoda Octavia II, Mitsubishi 200LC). Takže 3:1 a to není zrovna moc dobrý skóre

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Chiptuning

Příspěvek od motorpower »

Nefunguje to nikomu, a všem vám doporučuji přijet na brzdu ke změření, a případnému testu jak vypadá solidní úprava. Bohužel tito nejsou jediní. Dnes upravuje každý kdo má vzadu díru, a podle toho to vypadá.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“