Kolotoč: To máš teda štěstí které jen tak nikdo nemá...
Důležité razítko? Záleží jakou má tvoje auto sjednanou záruku a co stím autem budeš do budoucna zamýšlet?. Při případném prodeji asi lepší vědět servisní historie, i když ty jejich po 30tiskm není žádná výhra Pokuď žádnou záruku nemáš vyser se na autorizák...
Servisní interval B8
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Servisní interval B8
Naposledy upravil(a) ladulel dne 11.01.2020 11:02, celkem upraveno 1 x.
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
Re: Servisní interval B8
Razitko do servisnej knizky ti da akykolvek servis, ktory ti vykona kontrolu a vymenu oleja atd. To je len mala ukazka pre buduceho majitela, ze si sa o auto staral. Nikde nie je napisane o potrebe mat vyhradne VW razitko. V pripade, ze chces vyuzivat garanciu mobility, tak ano, tu ju potrebujes. Ak nedovoluje autorizak priniest si vlastny olej, oslov dalsi.martin_a4 píše:Tak autorizak v OV 6500 Kč , olej, kabinový filtr a brzdová kapalina. V žádném případě vlastní olej. To mi odepsali. Klasický servis do 5000 tis. To je tak důležité mít razítko VW?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05.07.2011 23:22
Re: Servisní interval B8
Nějak se mi to celé nezdá, ani mi nesvítí kontrolka servisu na palubovce jak u všech aut co znám. Naposledy to bylo v autorizovaném a tam dělali jen olej v těch 14200 km.v květnu 2018. Nenastavili to tak, že olej a prohlídka na 30000km nebo dva roky a v menu na displeji to odčítá kilometry a dny? Tak mi to nějak sedí když to počítám.
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Servisní interval B8
Nevím co spekuluješ ??? No tak jestli to bylo v květnu 2018 tak bys už měl dávno olej měnit a to v květnu 2019!!! Olej nemá být stejně v autě víc než rok! Já sám seru na doporučené servisní intervali a měním olej už po 10tis nebo 1rok protože 1200kč i s filtrem mě fakt nezabije! Na doporučené servisní long life intervali vw po 30tis a co píše palubní počítač na to se vyser to je k hovnu.martin_a4 píše:Nějak se mi to celé nezdá, ani mi nesvítí kontrolka servisu na palubovce jak u všech aut co znám. Naposledy to bylo v autorizovaném a tam dělali jen olej v těch 14200 km.v květnu 2018. Nenastavili to tak, že olej a prohlídka na 30000km nebo dva roky a v menu na displeji to odčítá kilometry a dny? Tak mi to nějak sedí když to počítám.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05.07.2011 23:22
Re: Servisní interval B8
Je to celé divné, když jsem psal email do VW v Ostravě kde mi dělali poslední servis i s VIN číslem a stavem kilometrů tak mi odepsali že mám měnit olej, pylovy filtr a brzdovku. Tak ty informace si cuca z prstu??? Když palubní systém tedy asi je nastaven na těch 30tis.nebo dva roky.a tím pádem se nemá měnit nic. Jo a když jsem dal požadavek do jiného VW v Třinci tak mi odepsali že jen pylovy filtr a brzdovku měnit, ne olej! Tak je někde zřejmě chyba!
- ricardo
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 03.11.2008 12:18
Re: Servisní interval B8
V palubnom mas olejovy servis a inspekcny servis. Ja tam teda chybu nevidim. Mas rocnik 05/2016....servis si mal v 05/2018 pri 14200 km. Teraz mas 24000 km a teda si na "novom" oleji doteraz najazdil 9800 km. Pokial ti palubny vyhadzuje hlasku servis 20100 km alebo 142 dni, je to spravne. Bude ti to vychadzat opat 05/2020. Podstatne je, ktory interval nastane skor /kilometrovy alebo casovy/. Nemyl si teda, ze musis mat na palubnom cislo 30-60-90 tis. km, pretoze v tvojom pripade s takym najazdom to bude vzdy vychadzat na kazde dva roky. Z Ostravy ti teda spravne odpisali...martin_a4 píše:Je to celé divné, když jsem psal email do VW v Ostravě kde mi dělali poslední servis i s VIN číslem a stavem kilometrů tak mi odepsali že mám měnit olej, pylovy filtr a brzdovku. Tak ty informace si cuca z prstu??? Když palubní systém tedy asi je nastaven na těch 30tis.nebo dva roky.a tím pádem se nemá měnit nic. Jo a když jsem dal požadavek do jiného VW v Třinci tak mi odepsali že jen pylovy filtr a brzdovku měnit, ne olej! Tak je někde zřejmě chyba!
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Re: Servisní interval B8
Tak když jezdíš do autorizáku tak jim řekni ať vymění olej a filtr který už měl být dávno vyměněný po 1roce a vyser se na nějakě dopisování s nima. Zkrať jednotlivé výměny na 15tiskm nebo jeden rok a máš klid v duši...
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisní interval B8
Doporučené jsou pro firmy co mají velké vozové parky berou nová a po odepsání prodají.ladulel píše:seru na doporučené servisní intervali a měním olej už po 10tis nebo 1rok
Pokud chceš aby to najelo maximum km tak je v naftě eko přísada okolo 7%, je ideál využít zkrácený a nejezdit více.
Píšou často lidi, že najeli v Octavii2 a Passatu B6 ..... miliony km bez problémů na interval 30tis a nevidí důvod zkracovat.
Ano, ale tehdy nebyla v naftě eko přísada. Teď ta nafta je horší a neprospívá to oleji.
Hodně se změnila i konstrukce motoru, je to o něčem jiném než kdysi.
Za další sám výrobce pro prašné regiony, uvádí doporučení zkráceného intervalu až na 7500km a kdo jezdí krátké trasy asi má jasno...
1) buď lze proměnný interval takto definovat do jednotky, aby Tě takto nebo jakkoliv jinak (15tkm/1rok nebo 10tis/rok) posílal na olejový servis
2) nebo lze změnit proměnný na pevný interval a jednotka automaticky posílá (15tkm/1rok)
3) Nebo lze změnit jen kvalitu oleje z kvalitní na horší, tím se to taky přepne na pevný interval. A nakonec nejjednodušší řešení je vynulovat olejový servis přímo na budíkách. Tím máš automaticky ten proměnný interval změněn na pevný a můžeš si to pořád každý rok nulovat bez diagnostiky hned po výměně oleje sám jednoduše.
Návod zde:
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"