TOPENÍ: ovládání, teplota

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od zajo »

potreboval by som poradit co moze byt s topenim, mam climatronic auto chladi akurat ked zvysim teplotu tak mi to fuka z prieduchov vzdy studený vzduch, to iste aj pri zapnuti bufika :(

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rfarsky »

Vypadá to že budeš mít v hájí motorek na klapce

Uživatelský avatar
g2tdi
Pilot
Pilot
Příspěvky: 775
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g2tdi »

auto se nepřehřívá? jestli jo tak je to pumpa
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

Příspěvek od zajo »

neprehrieva sa, kde je ten motorcek a kolko asi stoji

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

Příspěvek od zajo »

zistil som ze zo zadneho kurenia mi ide teply vzduch a z prednych prieduchov studeny. poradte kde hladat chybu :cry:

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

Příspěvek od zajo »

ma to nejaky kohut (ventil) na radiatori

Uživatelský avatar
Fana
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Fana »

Znovu bych otevřel tohle téma. Nyní, jak začala být chladnější rána, tak mám pocit, že mi auto málo topí. Resp. mám na climatroniku nastaveno 22°C, ECON, venku je 6°C. Ze zadního topení fouká normálně teplý vzduch, ale z výdechů vepředu chladný. A to mi vůbec nepřipadne, že by v autě bylo 22°C. Když přidám třeba na 23, 24, 25°C na climatroniku, tak chvíli z výdechů vepředu začne foukat teplý vzduch, ale po nějaké době opět chladný. Je to normální a jsem jenom taková cíťa nebo se vám to už někomu taky stalo? Případně kde může být zakopaný pes?
Díky za reakce.

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od abeljozef »

Mozny problem vo vodnom okruhu alebo klapke tepleho/studeneho vzduchu pripadne ale to sa nestava cidlo teploty.

Uživatelský avatar
rcmony
Pilot
Pilot
Příspěvky: 792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od rcmony »

Záleží jak daleko jedeš, pokud běží bufík tak prvotní je ohřát motor a topí jen trošku a většinou více vzadu. Pokud máš dvouzonového climatronika tak zkus vyčistit čidlo teploty (bývá tam prach a různé chuchvalce), buď rozdělat climatronik nebo stačí opatrně vyštourat párátkem a vatičkou.
Přílohy
climatronik.jpg
I LOVE TO FLY

Uživatelský avatar
Fana
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Fana »

Otvory v clinatroniku mám vyčištěné, zkusím tedy zajet někam na diagnostiku, jestli tam nebude někde závada.

Uživatelský avatar
Fana
Řidič
Řidič
Příspěvky: 144
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Přerovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od Fana »

Tak diagnostiku jsem ještě nestihl, ale diagnostikuju sám. :-)
Je zajímavé, že když manuálně zvolím, aby vzduch foukal z výdechů v palubce a na nohy, tak začne okamžitě foukat teplý vzduch. Když to směrování vzduchu vypnu, aby se řídilo automaticky, tak se vzduch opět ochladí.
Je to zajímavé.........:-/

Uživatelský avatar
TOMIK__007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 396
Registrován: 05.09.2010 08:33
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od TOMIK__007 »

Ahoj, mám dotázek ohledně ovládání, tak to šoupnu sem do tématu. Jelikož mě letos čeká první zima se Sharanem II a celkově i s autem co má klimatronic. Někde jsem četl, že by člověk měl brát ohledy, aby nedostával záhul klimakompresor. Co máte navoleného v zimě? Nevím zda jezdit na AUTO, ECON (a přidávát a ubírat jen teplotu), nebo si volit intenzitu foukání sám šipkama a sám si nastavovat foukání na nohy nebo vejš? Hledal jsem, ale moc jsem nenašel. A přeci jen kdyby to tu někde bylo, tak před zimou neuškodí připomenutí a zopakování. Díky :D
VW Golf I cabrio GTi Karmann r.1981 - http://youtu.be/mPwAdlToOmU" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Sharan II r.2001 Family, 1.8T + LPG, tiptronic, 5/7 sedaček, 6el. oken
SEAT Alhambra III 2.0TSI 162kW Style Advanced, DSG

Uživatelský avatar
bodyvlk
Závodník
Závodník
Příspěvky: 514
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: východní čechy

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od bodyvlk »

Já již několikátou zimu jezdím na auto a pouze v případě zamlžení oken či změny topení v kufru používám manuální nastavení klimy. Kompresor se Ti stejně vypne pod 5°C.

Uživatelský avatar
TOMIK__007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 396
Registrován: 05.09.2010 08:33
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od TOMIK__007 »

Díky za odpověď, já jen abych něco nepo.. tak jsem se chtěl raději informovat.
VW Golf I cabrio GTi Karmann r.1981 - http://youtu.be/mPwAdlToOmU" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Sharan II r.2001 Family, 1.8T + LPG, tiptronic, 5/7 sedaček, 6el. oken
SEAT Alhambra III 2.0TSI 162kW Style Advanced, DSG

Uživatelský avatar
rcmony
Pilot
Pilot
Příspěvky: 792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: TOPENÍ: ovládání, teplota

Příspěvek od rcmony »

Když jste narazili na tu teplotu, podle čeho bere climatronik teplotu pro odstavení kompresoru? Venkovní teplotu ukazuje. Když jsem plnil letos klimu (tak jako každý rok), tak mi servisák řekl, že to buď uteče přes kompresor nebo se to přetlakuje a "ufoukne". Je fakt, že jsem většinu zimy jezdil na ECON a závada se objevila (bliká climatronik) po pár dnech, když jsem dal AUTO abych odmlžil okna při cestě z hor.
Model I, r.v. 2000, motor AVG
I LOVE TO FLY

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“