Jakou máte spotřebu u TDi?

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

Oakley píše:
hugo píše:AFN 81kW dlouhodoba 4.8l zima 4.5l teplo 8)
To jezdíš jen z kopca, ne? :lol:
Už jsem psal výše....taky jezdím pod 5l a moc to nešetřím (okresky a město)...a mám ten samej motůrek :lol:

Uživatelský avatar
nogis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od nogis »

Mám AHF (81@103kW) v GIV a dlouhodobá teď v zimě 4,8. Většinou mimo město a do 110km/h (občas i 200). Někam jsem sem házel foto maxidotu při sázce o spotřebu, kdy ukazoval na 60-ti km trati spotřebu 3,5 litru. Chce to lehkou nohu a na plnou nádrž není problém najet skoro 1200km.

Uživatelský avatar
Radis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od Radis »

Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:

Uživatelský avatar
David
Profík
Profík
Příspěvky: 926
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David »

Radis píše:Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:
tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp :wink:

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

David píše:
Radis píše:Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo. :roll:
tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp :wink:
Tak jsem si do teď myslel, že pávě technologie PD je náhrada za "commor-rail", kterou používají jiné automobilky...a tudíš klasika 81kW ničím takovým není obdařena :(
...ale asi jsem do teď žil v omylu :roll:
Jinak na ten V-Power jsem taky zvědavej, i když teď maj v Makru řepkovej olej za 16,-/litr, což je o polovinu levnější pohon :lol: :lol: :D :P

Uživatelský avatar
David
Profík
Profík
Příspěvky: 926
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David »

xpassat píše:
David píše: tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp :wink:
Tak jsem si do teď myslel, že pávě technologie PD je náhrada za "commor-rail", kterou používají jiné automobilky...a tudíš klasika 81kW ničím takovým není obdařena :(
...ale asi jsem do teď žil v omylu :roll:
Jinak na ten V-Power jsem taky zvědavej, i když teď maj v Makru řepkovej olej za 16,-/litr, což je o polovinu levnější pohon :lol: :lol: :D :P
PD je náhrada za common-rail - ale tahle technologie se používá dávno třeba u kamionů. Co sem četl rozdíly, tak PD je citlivější na vyšší otáčky a hůř je snáší - možná i proto se dávaj do aut šestikvalty. Oproti common-railu - tomu vyšší otáčky nevadí - ten motor je líp snáší....
Jinak náhrada to byla, ale asi ne dostačující, protože to by se jinak i VW nevracelo zpět k systému common-rail - ještě není v nabídce, ale brzi bude :wink: - i sem věděl proč, ale už sem to zapoměl :thk: :wink:
Jinak si myslim, že když člověk bude mít lehkou nohu u PD, tak to bude žrát míň jak common-rail. To je vidět i na spotřebách co udávaj kluci, co maj 1,9TDi PD 96kw - tam je rozdíl docela velikej u stejných aut - někdy se to liší i o tři litry - záleží na lehké noze :wink: U 74kw verze takovej rozdíl ale neni :!:

Uživatelský avatar
nogis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 579
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od nogis »

Pokud máš opravdu výkon motoru 81kW, tak zapomeň na to, že máš common rail. VW nic takového nedělalo. Máš klasický rotační řerpadlo. Common rail se nyní používá jen u 2,5TDI (tuším 132kW). Od systému PD se z jistých důvodů upouští (jedním z nich je často kritizovaný tvrdý chod motoru) a od roku 2007 bude nahrazena systémem common rail. Máš tam snad nějakou vysokotlakou lištu? Pokud nemáš prototyp, tak těžko.

Uživatelský avatar
DEFiK
Řidič
Řidič
Příspěvky: 83
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-venkov :-)...
Kontaktovat uživatele:

DEFiK

Příspěvek od DEFiK »

Mám ve dvoječce 1.9TDi AHF 81kW! A teď přes zimu mně auti papalo cca 5,8-6,7l na 100Km zdá se mně to docela dost? I když je pravda že to zrovna nelechtám.....Co vy na to??? A i když se snažím jet na spotřebu tak se pod 5,5l nikdy nedostanu :x
VW Forever!!! TDi Rulezzzzzz

Uživatelský avatar
Jerry
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerry »

Sice to sem úplně nepatří, protože nemam TDI, tak sorry za OT. Mám 1,6 TD intercooler, spotřeba dlouhodobě 5,7, jezdim většinou po Praze, s lehkou nohou.
Jak se tady řešil V-Power diesel, s ním mam dobrý zkušenosti, spotřeba šla trochu dolů. Hlavně to o dost líp jede. Jo a ještě když jsem poprvý natankoval V-Power, tak to asi 500 km nehorázně kouřilo, snad ještě víc než Avie :)

Karfik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 690
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Karfik »

ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

Uživatelský avatar
Ludek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ludek »

AHU 66kW Tdi, po okrskách 250km, 4,1l nejmín, normálně 4,9l

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

Karfik píše:ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.
to bude asi tím PD...jak je vidět, tak s klasikou TDi se dá jezdit i pod 5L.... :wink:

Karfik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 690
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Karfik »

xpassat píše:
Karfik píše:ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.
to bude asi tím PD...jak je vidět, tak s klasikou TDi se dá jezdit i pod 5L.... :wink:
ono to bude tak trochu i nohama. Pred tim jsem mel Escorta 1,8D a tam jsem na nej musel slapat aby jel a asi to delam furt. Jen je tu rozdil ze pasik jede :lol:
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.

Uživatelský avatar
roman
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roman »

Mám Passat variant 74 kw r.v. 2002, dlhodobá posledných 10 k km bola 6.6 l, je to zmiešané mesto-mimo mesto - asi 50/50 perc., tento údaj bol aj na palubnom počítači - ale bol aj potvrdený tankovaniami a výpočtom.
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

roman píše:Mám Passat variant 74 kw r.v. 2002, dlhodobá posledných 10 k km bola 6.6 l, je to zmiešané mesto-mimo mesto - asi 50/50 perc., tento údaj bol aj na palubnom počítači - ale bol aj potvrdený tankovaniami a výpočtom.
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...
Kdyby jsi měl v Pašíkovi právě ten motor 81kW, tak by stravoval jako ta oktávka :wink: :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“