Už jsem psal výše....taky jezdím pod 5l a moc to nešetřím (okresky a město)...a mám ten samej motůrekOakley píše:To jezdíš jen z kopca, ne?hugo píše:AFN 81kW dlouhodoba 4.8l zima 4.5l teplo
Jakou máte spotřebu u TDi?
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- David
- Profík
- Příspěvky: 926
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně lípRadis píše:Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo.
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Tak jsem si do teď myslel, že pávě technologie PD je náhrada za "commor-rail", kterou používají jiné automobilky...a tudíš klasika 81kW ničím takovým není obdařenaDavid píše:tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně lípRadis píše:Tak dnes jsem zkusil natankovat Shell V- Pover Diesel za 1000 kc a cekam jak bude fungovat to snizeni spotreby, jak jsem tu cetl - doufam ze jo 30,1 Kc/litr neni zas tak malo. Pak dam vedet jak to dopadlo.
...ale asi jsem do teď žil v omylu
Jinak na ten V-Power jsem taky zvědavej, i když teď maj v Makru řepkovej olej za 16,-/litr, což je o polovinu levnější pohon
- David
- Profík
- Příspěvky: 926
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
PD je náhrada za common-rail - ale tahle technologie se používá dávno třeba u kamionů. Co sem četl rozdíly, tak PD je citlivější na vyšší otáčky a hůř je snáší - možná i proto se dávaj do aut šestikvalty. Oproti common-railu - tomu vyšší otáčky nevadí - ten motor je líp snáší....xpassat píše:Tak jsem si do teď myslel, že pávě technologie PD je náhrada za "commor-rail", kterou používají jiné automobilky...a tudíš klasika 81kW ničím takovým není obdařenaDavid píše: tak jsem na tebe zvědavej, ale bacha na to -u PDčka musíš mít i lehčí nohu - je na to se spotřebou citlivější. Já mám ještě starej commor-rail (81kw) a tam je to znát - hlavně i na jízdě - přijde mi to, že to jede znatelně líp
...ale asi jsem do teď žil v omylu
Jinak na ten V-Power jsem taky zvědavej, i když teď maj v Makru řepkovej olej za 16,-/litr, což je o polovinu levnější pohon
Jinak náhrada to byla, ale asi ne dostačující, protože to by se jinak i VW nevracelo zpět k systému common-rail - ještě není v nabídce, ale brzi bude - i sem věděl proč, ale už sem to zapoměl
Jinak si myslim, že když člověk bude mít lehkou nohu u PD, tak to bude žrát míň jak common-rail. To je vidět i na spotřebách co udávaj kluci, co maj 1,9TDi PD 96kw - tam je rozdíl docela velikej u stejných aut - někdy se to liší i o tři litry - záleží na lehké noze U 74kw verze takovej rozdíl ale neni
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Pokud máš opravdu výkon motoru 81kW, tak zapomeň na to, že máš common rail. VW nic takového nedělalo. Máš klasický rotační řerpadlo. Common rail se nyní používá jen u 2,5TDI (tuším 132kW). Od systému PD se z jistých důvodů upouští (jedním z nich je často kritizovaný tvrdý chod motoru) a od roku 2007 bude nahrazena systémem common rail. Máš tam snad nějakou vysokotlakou lištu? Pokud nemáš prototyp, tak těžko.
- DEFiK
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-venkov :-)...
- Kontaktovat uživatele:
DEFiK
Mám ve dvoječce 1.9TDi AHF 81kW! A teď přes zimu mně auti papalo cca 5,8-6,7l na 100Km zdá se mně to docela dost? I když je pravda že to zrovna nelechtám.....Co vy na to??? A i když se snažím jet na spotřebu tak se pod 5,5l nikdy nedostanu
VW Forever!!! TDi Rulezzzzzz
- Jerry
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sice to sem úplně nepatří, protože nemam TDI, tak sorry za OT. Mám 1,6 TD intercooler, spotřeba dlouhodobě 5,7, jezdim většinou po Praze, s lehkou nohou.
Jak se tady řešil V-Power diesel, s ním mam dobrý zkušenosti, spotřeba šla trochu dolů. Hlavně to o dost líp jede. Jo a ještě když jsem poprvý natankoval V-Power, tak to asi 500 km nehorázně kouřilo, snad ještě víc než Avie
Jak se tady řešil V-Power diesel, s ním mam dobrý zkušenosti, spotřeba šla trochu dolů. Hlavně to o dost líp jede. Jo a ještě když jsem poprvý natankoval V-Power, tak to asi 500 km nehorázně kouřilo, snad ještě víc než Avie
- Ludek
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
-
- Závodník
- Příspěvky: 690
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kladno
ono to bude tak trochu i nohama. Pred tim jsem mel Escorta 1,8D a tam jsem na nej musel slapat aby jel a asi to delam furt. Jen je tu rozdil ze pasik jedexpassat píše:to bude asi tím PD...jak je vidět, tak s klasikou TDi se dá jezdit i pod 5L....Karfik píše:ja nevim jestli je to nohama nebo botama, ale ja mam zatim velkou spotrebu. mam B5 85kw PD a nejak to zere jako svine.
U nás na vsi se řiká, silnější pes mrdá.
- roman
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Mám Passat variant 74 kw r.v. 2002, dlhodobá posledných 10 k km bola 6.6 l, je to zmiešané mesto-mimo mesto - asi 50/50 perc., tento údaj bol aj na palubnom počítači - ale bol aj potvrdený tankovaniami a výpočtom.
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...
- xpassat
- Pilot
- Příspěvky: 736
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno, BK, Bce
Kdyby jsi měl v Pašíkovi právě ten motor 81kW, tak by stravoval jako ta oktávkaroman píše:Mám Passat variant 74 kw r.v. 2002, dlhodobá posledných 10 k km bola 6.6 l, je to zmiešané mesto-mimo mesto - asi 50/50 perc., tento údaj bol aj na palubnom počítači - ale bol aj potvrdený tankovaniami a výpočtom.
Včera som jazdil na trase Bratislava - Mladá Boleslav, celkovo cca 800 km, priemerná rýchlosť podľa palubného poč. 82 km/h a spotreba bola 7.0 l, rýchlosť na diaľnici neklesala pod 130 - až naplno a na okresných cestách tiež dosť svižná jazda, taktiež vzhľadom k vonkajšej teplote fungovala i klimatizácia.
Predtým som mal Octaviu 81 kW - na spotrebu bola super, ale Passat je trošku niečo iné - teda musí sa aj inak stravovať. Toť môj názor a skúsenosti. Napíšte svoje poznatky...