MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
- pistahufnagl
- VWjunior
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Tak kolegové teď už nevím.Čidlo sem vyměnil,termostat taky.Jsem na tom o něco líp,neboť mi už teplota motoru neklesá pod půlku,ale ještě to stále a furt není ono.Ze služební Caravelly sem zvyklej,že se teplota zastaví na půlce a rafička za všech okolností drří.Na mojim mi kolísá v zápřahu se nějak hřeje.A nejhorší je že spodní hadice od chladiče se stále úplně studená.
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
Tak se musím taky přidat, včera jsem koupil Galaxy rv02 1.9TDI PD 85KW, kdyz jedu po dalnici do 110km/h tak je teplota na 90C, jak to sešlápnu a jedu 150-160 tak mi vyletí teplota na 130 a vařim, byla to výborná cesta domu.
Zítra jsem objednán u forda na zjištění závady, tak kyžtak napíšu, naštěstí jde oprava za prodejcem. Jinak prý na 90% je to fouklé těsnení, tlakuje se mi nádobka jak prase.
Jinak ješte malej dotaz, kolik vám jede vaše PD? ja z něj víc jak 160 nedostanu, ikdybych ten pedál prošlápnul.
Zítra jsem objednán u forda na zjištění závady, tak kyžtak napíšu, naštěstí jde oprava za prodejcem. Jinak prý na 90% je to fouklé těsnení, tlakuje se mi nádobka jak prase.
Jinak ješte malej dotaz, kolik vám jede vaše PD? ja z něj víc jak 160 nedostanu, ikdybych ten pedál prošlápnul.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
Tak pozor! Dal jsm auto do Forda a holši na nic nepřišli, chtěli měnit termostat a pak pumpu, ale ty ceny! Za termostat a práci cca 3000 a za pumpu a práci 15000 - docels mazec! Takže jsem to od nich stáhnul(pátek) a včera (sobota) jsem to odvezl prodejci - má dílnu tak jsme začali řešit.
Proběhla výměna pumpy a pořád to samý, auto netopilo a přehřívalo se při zátěži. Takže se řešilo co dál, výsledek napíšu v dalším příspěvku aby si to každý přečetl.
Proběhla výměna pumpy a pořád to samý, auto netopilo a přehřívalo se při zátěži. Takže se řešilo co dál, výsledek napíšu v dalším příspěvku aby si to každý přečetl.
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
!!! Tak předem upozorňuji že mám Galaxy rv02 AUTOMAT - to je důležitý - prý to mají jen automaty, ale kdo ví, že!!!
Přehřívání a netopící topení odstraněno! U nádobky na chl. kapalinu je nahoře na levé straně úzká hadička, kterou se vrací kapalina zpátky do nádobky, prý jen automat má v té hadičce ventilek, pro zpomalení průtoku a tím lepšímu topení.
Já měl ten ventilek kompletně ucpaný, vyhodil jsem celou hadičku a nahradil jinou. Auto topí, nehřeje se, teplota se zastavi na 90C a ani se nehne, už to i jede, takže paráda.
Doufám že to aspoň ňekomu pomůže. Koukněte jestli to maj i manuály, uvidíte. Všem hodně zdaru při opravách!!!
Přehřívání a netopící topení odstraněno! U nádobky na chl. kapalinu je nahoře na levé straně úzká hadička, kterou se vrací kapalina zpátky do nádobky, prý jen automat má v té hadičce ventilek, pro zpomalení průtoku a tím lepšímu topení.
Já měl ten ventilek kompletně ucpaný, vyhodil jsem celou hadičku a nahradil jinou. Auto topí, nehřeje se, teplota se zastavi na 90C a ani se nehne, už to i jede, takže paráda.
Doufám že to aspoň ňekomu pomůže. Koukněte jestli to maj i manuály, uvidíte. Všem hodně zdaru při opravách!!!
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Tak lidi dneska sem vyndal termostat a vyzkoušel sem to bez něj a ejhle spodní hadice už se ohřeje,což znamená,že pumpa funguje.Pak sem ten termostat,mimochodem pár dní starej dal do vody a začal vařit no a termostat začal otevírat při 93 stupních,naplno otevřel při 98 a po chladnutí už zavřel při 95 stupních.A teď otázka,jak by to mělo být správně?