MOTOR, TEPLOTA: přehřívání motoru do kopce
- g2tdi
- Pilot
- Příspěvky: 775
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
- Kontaktovat uživatele:
ne ne prasklá nebyla ale nechal jsem jisrovnat nový sedla ventilu a nový vodítka
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
- Aldys
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třebíč
Tak včera jsem jel po dálnici a v kopci mě teplota vyběhla skoro na třičtvrtě,stoho to zase bylo ok tesně pod pulkou.
Přitom když se to přehřálo tak mně nejela sahara,tak jsem si myslel že to bude asi tím,ale dneska jsem to všechno překontroloval a sahara jde tak jak má,překlemoval jsem čidlo na chladiči a jede,tak jsem si myslel že je čidlo v háji,ale není nechal jsem auto běžet pozapínal jsem v autě co se dalo,aby alternátor co nejvíc zatěžoval motor a jak se dostala ručička těsně za polovinu tak se sahara spustila.
Tak si myslím že když se to přehřalo tak musel být tarmostat zavřenej,a tím pádem studenej chladič a proto se sahara nespustila.
Nejhorší to bylo když jsem zastavil na benzince a zhasnul motor a pak jsem zase vyrazil tak teplota okamžite vyběhla nahoru,tak jsem spomalil a pustil topeni na plno a teplota pomalu padala dolu,a jak byla těsně pod pulkou tak jsem tomu mohl šlapat a už to bylo v pohodě,a jak jsem zastavil a jel dál tak to udělalo zase znovu,tak to vydím na termostat.
Ale jak jsem ležel pod autem tak jsem ho nikde nenašel,ale myslím si že je pod alternátorem,za kompresorem od klimatizace,ale nejsem si jistej tak bych se vás chtěl zeptat,co všechno musím sundat z auta abych se k němu dostal,a jestli někdo nevíte kolik stojí origo termostat,předem moc dík
Přitom když se to přehřálo tak mně nejela sahara,tak jsem si myslel že to bude asi tím,ale dneska jsem to všechno překontroloval a sahara jde tak jak má,překlemoval jsem čidlo na chladiči a jede,tak jsem si myslel že je čidlo v háji,ale není nechal jsem auto běžet pozapínal jsem v autě co se dalo,aby alternátor co nejvíc zatěžoval motor a jak se dostala ručička těsně za polovinu tak se sahara spustila.
Tak si myslím že když se to přehřalo tak musel být tarmostat zavřenej,a tím pádem studenej chladič a proto se sahara nespustila.
Nejhorší to bylo když jsem zastavil na benzince a zhasnul motor a pak jsem zase vyrazil tak teplota okamžite vyběhla nahoru,tak jsem spomalil a pustil topeni na plno a teplota pomalu padala dolu,a jak byla těsně pod pulkou tak jsem tomu mohl šlapat a už to bylo v pohodě,a jak jsem zastavil a jel dál tak to udělalo zase znovu,tak to vydím na termostat.
Ale jak jsem ležel pod autem tak jsem ho nikde nenašel,ale myslím si že je pod alternátorem,za kompresorem od klimatizace,ale nejsem si jistej tak bych se vás chtěl zeptat,co všechno musím sundat z auta abych se k němu dostal,a jestli někdo nevíte kolik stojí origo termostat,předem moc dík
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
No nejdřív sundáš ten kryt zespodu,potom povolíš 2 šrouby na držáku pod alternátorem,jsou vedle vany motoru,jeden šroub je šponovák od vodní pumpy a ol.čerpadla.Nad tím je ještě jeden šroub,ten vyndáš a celé čerpadlo se uvolní a pak už máš volnej přístup k termostatu.Doufám že sem na nic nezapomněl.
- g2tdi
- Pilot
- Příspěvky: 775
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Odolena vwoda-Čenkov
- Kontaktovat uživatele:
ne nezapoměl jen sundat tu pumpu na servo a pak je přístup k termostatu a origo termostat v Auto seat průhonice pyramida u dálnice tak tam stojí asi 1200kč
odtahová služba nonstop
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
Výměna skel
Lakovna
Klempírna
Autoservis - diagnostika
prodej náhradních dílů
non-stop 607 99 88 77
http://www.autoservis24h.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/nonstopautoservis
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- Aldys
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třebíč
Já jen doufám že to bude tím termostatem,ještě mám podezření na vodní pumpu,kterou jsem loni měnil,protože ti koumáci co mě měnili rozvody když jsem auto koupil,tak mě tak poctivě přišponovali klíňák(dorvanej na kamen),že mě odešlo ložisko na vodní pumpě.
A nekupoval jsem pumpu origo a ta měla uplně jiný lopatky než byli na tý co tam byla originál,tak je možný že to třeba má menší průtok a hřeje se to,asi se nevyplácí kupovat levný věci.Zkusím ten termostat a uvydím,ale moc se mi nechce věřit tomu že by odešel,kdyš jsem to tady tak pročítal
A nekupoval jsem pumpu origo a ta měla uplně jiný lopatky než byli na tý co tam byla originál,tak je možný že to třeba má menší průtok a hřeje se to,asi se nevyplácí kupovat levný věci.Zkusím ten termostat a uvydím,ale moc se mi nechce věřit tomu že by odešel,kdyš jsem to tady tak pročítal
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- Aldys
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Třebíč
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
Jinak, já ten termostat měnil vrchem. Sundáš akorát plastovej kryt na motor a pak už golou a dlouhym nástavcem povolíš 2 šrouby a je hotovo. Na co sundavat dole kryt a další ptákoviny? Já mám 1.9TDI PD, práce cca 20 minut i se zaparkováním do garáže
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
- coroner
- Jezdec
- Příspěvky: 384
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - JČ
- Kontaktovat uživatele:
No jestli se bavíme o termostatu, tak ho mám jako zepředu od chladičů na levé straně, přístup horší, ale dá se, spodem by to šlo určitě taky, ale je to zbytečně moc věcí kolem, vrchem to bylo vklidu.
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
http://www.onboard-kamery.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- daber
- Profík
- Příspěvky: 954
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele: