FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

1997 - 2004

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Pravidla fóra
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jeanette
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KáVé
Kontaktovat uživatele:

FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Jeanette »

Sem pište, prosím, návody a postupy týkající se passátů, zkrátka problémy, které se často opakují v této sekci.

Držte se prosím jen daného předmětu. Ostatní věci budou vymazány.


Pár odkazů ode mě:
FAQ

Historie

TÜV testy spolehlivosti

manuál VW PAssat B5/B5.5
Obrázek

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

zapojení senzoru deště na passat b5 (schéma ze SUPERB)

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

adapter pra zapojení zadích světel z B5.5 na B5

potřebný materiál:

893 971 636 (2x) Stecker zur Rückleuchte
000 979 133 (6x) passende Leitungen
893 971 996 (2x) Buchse zum Kabelbaum
000 979 103 (6x) passende Leitungen

levá strana:

Obrázek

pravá strana:

Obrázek

návod na zapojeníZDE
Obrázek

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

DEMONTÁŽ ŘADÍCÍ PÁKY

Vycvaknout rameček z tunelu(stačí ho na bocích zmáčknout)...pak ho vytahnout nahoru k hlavici a zespodu jde vidět sponka...tu sundat a mužete ji dat dolu. :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Jeanette
Řidič
Řidič
Příspěvky: 143
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KáVé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jeanette »

VÝMĚNA GUMIČEK - ROZEBRÁNÍ AEROLIŠTY

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

vynulování SERVISNÍCH HODNOT u Passatu B5

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

výměna žárovek u ofuků ventilace

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vally_ny »

FUNKCE CLIMATORNICU

Climatronic - paměť poruch

stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.

znal kód chyby:

000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy



Climatronic - samokontrola

Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).


Climatronic - podnebí - kód

Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.



00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka
41 ? = 0
42 ? = 8
43 ? = 0
44 ? = 0
Obrázek

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

schéma zapojení tempomatu

Passat Diesel Tempomat:
T15a je bila svorkovnice.
T15a-sedo/cerny...PIN7
T15a-modry...PIN8
T15a-cerveno/zluty...PIN9
T15a-cerno/bily...PIN10

T10e je oranzova svorkovnice.
T10e-modro/cerny...PIN8

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od StandaS »

manuál ke stažení Passat 3BG na VW clubs download :arrow: ZDE
upraveno vally_ny

Uživatelský avatar
kvasky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 528
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chotěboř, Praha

Příspěvek od kvasky »

Kniha Passat B5 Jak na to? Je to v PDF, má to 27MB.
LINK :
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/957 ... 7.1MB.html" target="_blank

Uživatelský avatar
Envio
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1385
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Envio »

Třeba se vám tenhle návod hodí.. :wink: Je trošku podrobnější než ten, co už tady je.. :wink:
Přílohy
Výměna gumiček stěračů.jpg
Výměna gumiček stěračů.jpg (98.9 KiB) Zobrazeno 108417 x

Uživatelský avatar
GolfinoIV
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2044
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Žilina

Ako vytiahnut radio

Příspěvek od GolfinoIV »

ak neviete ako vytiahnut radio tu je par fotiek.Pridavam aj el. schemu
Přílohy
b5_wd19.pdf
(553.2 KiB) Staženo 2812 x
radio1.JPG
radio1.JPG (161.82 KiB) Zobrazeno 105792 x
Radio.JPG
Radio.JPG (185.48 KiB) Zobrazeno 105942 x

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od baciluss »

Neviem ci to tu uz nahodou nie je tak ked ano ma nezabite...staci napisat a zmazem to. Je tu vela navodou co ako upravit a prerobit ale je to po nemecky. :wink: http://www.passatplus.de/umbauten/index.htm" target="_blank

Uživatelský avatar
Manas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Manas »

Pri prehozeni motoru z Golfa III (motor typ AAZ) do Passatu dejte pozor na drzak motoru, cele teleso spojky a pripojeni vyfuku.
Konkretne u Pasika je drzak za motorem na 3x 13 srouby, Golf 2x sroub, spojka je uplne jina a musite prehodit cele teleso vcetne setrvacniku. Prijeni vyfuku u Golfa je oval, u Passata kruh. Musite prehodit celou prvni cast vyfuku.

Nevim jak by se lisilo Polo nebo Vento pro stejny motor, ale predpokladam, ze na stejnych mistech.
Ja si tech rozdilu v drzaku a vyfuku vsimnul az kdyz jsem motor prendal a nepral bych nikomu co jsem musel delat.

Odpovědět

Zpět na „Passat B5 / B5.5“