FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
Pravidla fóra
Vítejte v sekci Golf IV / Bora. Pokud jste tu poprvé, přečtěte si prosím Návod na používáni. Dříve než založíte nové téma, projděte si téma Často kladené otázky - FAQ, případně zkuste vyhledávání
Vítejte v sekci Golf IV / Bora. Pokud jste tu poprvé, přečtěte si prosím Návod na používáni. Dříve než založíte nové téma, projděte si téma Často kladené otázky - FAQ, případně zkuste vyhledávání
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
- catdavid
- VWjunior
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Výměna zadních silentbloků na zadní nápravě GOLF/BORA http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... a&start=45
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Automaticke zamykanie/odomykanie centralu a ine GIV/BORA
Riadiace Jednotky (do 1998)
Zvolit RJ 35(Comfort System bez el. okien)
alebo
Zvolit RJ 46 (Comfort System s el. oknami)
Adaptacia -> Funkcia 10
-> Kanal 03 (Automaticke zamykanie)
Dvere sa automaticky uzamknu po dosiahnuti cca 20 km/h (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 04 (Automaticke odomykanie)
Dvere sa odomknu po vytiahnuti kluca zo spinacky (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 05 (Monitorovanie interieru)
Aktivacia monitorovania interieru (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 08 (Bliknutie pri odomknuti)
Blikne pri odomknuti pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 09 (Bliknutie pri uzamknuti)
Blikne pri uzamknuti pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 10 (Obecne nastavenie)
Obecne nastavenie sireny alarmu.
Riadiace Jednotky (od 1999)
Zvolit RJ 35(Comfort System bez el. okien)
alebo
Zvolit RJ 46 (Comfort System s el. oknami)
Rovnake nastavenia ako hore uvedene len maju navyse:
-> Kanal 06 (Klakson pri odomykani)
Klakson kratko zatrubi pri odomykani pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 07 (Klakson pri zamykani)
Klakson kratko zatrubi pri zamykani pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP)
Central odskusany dnes...automatika funguje na 100%
Riadiace Jednotky (do 1998)
Zvolit RJ 35(Comfort System bez el. okien)
alebo
Zvolit RJ 46 (Comfort System s el. oknami)
Adaptacia -> Funkcia 10
-> Kanal 03 (Automaticke zamykanie)
Dvere sa automaticky uzamknu po dosiahnuti cca 20 km/h (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 04 (Automaticke odomykanie)
Dvere sa odomknu po vytiahnuti kluca zo spinacky (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 05 (Monitorovanie interieru)
Aktivacia monitorovania interieru (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 08 (Bliknutie pri odomknuti)
Blikne pri odomknuti pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 09 (Bliknutie pri uzamknuti)
Blikne pri uzamknuti pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 10 (Obecne nastavenie)
Obecne nastavenie sireny alarmu.
Riadiace Jednotky (od 1999)
Zvolit RJ 35(Comfort System bez el. okien)
alebo
Zvolit RJ 46 (Comfort System s el. oknami)
Rovnake nastavenia ako hore uvedene len maju navyse:
-> Kanal 06 (Klakson pri odomykani)
Klakson kratko zatrubi pri odomykani pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP).
-> Kanal 07 (Klakson pri zamykani)
Klakson kratko zatrubi pri zamykani pomocou DO (0 = VYP/1 = ZAP)
Central odskusany dnes...automatika funguje na 100%
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Pri motoroch 1,6SR lamdu najdete na zaciatku vyfukoveho potrubia t.j. na motore zo zadnej strany. Kabelaz ma konektor v krabicke pod autom vedla katalca. Najcastejsie oznacenie lamdy pri motore AKL do roku 12/99 bolo 06A906262Q.
---------------------------------------------------------------
Lambda sonda je klucovou suciastkou katalickej regulacie, analyzuje zlozenie
splodin vo vyfukovom potrubi. Vdaka tomu regulacna elektronika vytvori
optimalny pomer zmesi na spalovanie. Je v tvare flase zo zirkondioxidovej
keramiky (ZrO2). Zo strany splodin je platina prepustajuca plyny potiahnuta
oteru odolavajucou poreznou keramikou. Vnutorna strana ma spojenie s
okolitym vzduchom. Funkcia sa zaklada na tom, ze keramicky material pri
teplote cez 600C vedie iony kyslika. Vnutorny vyhrievaci element preto musi
sondu zahriat na prevadzkovu teplotu. Ak je obsah O2 na vnutornej a
vonkajsej strane odlisny, vznika na elektrodach elektricke napetie.
Pri idealnom zmiesavacom pomere 14:1 sa meni napetie okolo 0,5V (frekvencia
je zavisla na casovej konstante regulacneho obvodu). Ak je napetie bez
kolisania presne 0,5V znamena to ze regulacny obvod nepracuje spravne, je
chybna lamda sonda alebo je studena. Trvale vysoke napetie znamena ze zmes
je prilis bohata (malo kyslika). Tato situacia tiez moze vzniknut za istych
okolnosti (studeny motor,velka zataz) aj za normalnej prevadzky. Pri
chudobnej zmesi zase pada napetie pod 0,5V. Aj tu su vsak iste dovolene
situacie (brzdenie motorom-uvolneny plynovy pedal pri vysokych otackach
motora).
Vytvořil GolfinoIV
---------------------------------------------------------------
Lambda sonda je klucovou suciastkou katalickej regulacie, analyzuje zlozenie
splodin vo vyfukovom potrubi. Vdaka tomu regulacna elektronika vytvori
optimalny pomer zmesi na spalovanie. Je v tvare flase zo zirkondioxidovej
keramiky (ZrO2). Zo strany splodin je platina prepustajuca plyny potiahnuta
oteru odolavajucou poreznou keramikou. Vnutorna strana ma spojenie s
okolitym vzduchom. Funkcia sa zaklada na tom, ze keramicky material pri
teplote cez 600C vedie iony kyslika. Vnutorny vyhrievaci element preto musi
sondu zahriat na prevadzkovu teplotu. Ak je obsah O2 na vnutornej a
vonkajsej strane odlisny, vznika na elektrodach elektricke napetie.
Pri idealnom zmiesavacom pomere 14:1 sa meni napetie okolo 0,5V (frekvencia
je zavisla na casovej konstante regulacneho obvodu). Ak je napetie bez
kolisania presne 0,5V znamena to ze regulacny obvod nepracuje spravne, je
chybna lamda sonda alebo je studena. Trvale vysoke napetie znamena ze zmes
je prilis bohata (malo kyslika). Tato situacia tiez moze vzniknut za istych
okolnosti (studeny motor,velka zataz) aj za normalnej prevadzky. Pri
chudobnej zmesi zase pada napetie pod 0,5V. Aj tu su vsak iste dovolene
situacie (brzdenie motorom-uvolneny plynovy pedal pri vysokych otackach
motora).
Vytvořil GolfinoIV
- Přílohy
-
- lambda.jpg (18.41 KiB) Zobrazeno 69528 x
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- crossic
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dubí
Sundání klik...fotky zde
http://vodnar.rajce.idnes.cz/vymena_kli ... _INFORMACE_------/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vytvořil HUSMMI
EDIT by Toxyz.....úprava linku
http://vodnar.rajce.idnes.cz/vymena_kli ... _INFORMACE_------/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vytvořil HUSMMI
EDIT by Toxyz.....úprava linku
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
- Mr. Death
- Profík
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Takže pár komfortek jsem dal dohromady. Možná jich bude ještě víc, tak snad někdo doplní:
Komfortky 2,5. generace (pracovní frekvence 433,92MHz = 433MHz)
1J0 959 799 AH - nejcastejsi, s 4x el.oknama
1J0 959 799 S
1J0 959 799 J
1C0 962 258 N 01A - bez el.oken, vetsinou varinat, do rv00
Zapojeni 15pin konektoru na komfortce "AH", schema + barvy viz nize:
T15/1 Motorhaubenschloss (senzor kapoty - alarm)
T15/7 Antenne Masse (antena - zem)
T15/10 Antenne Leitung (antena - vedeni)
T15/11 Hupe / Sirene
T15/12 Sicherung f. DWA (pojistka pro alarm)
T15/13 Blinker rechts (blinkry) - zapojit na pin 2 vystraznych svetel
T15/14 Blinker links (blinkry) - zapojit na pin 3 vystraznych svetel
T15/15 Sicherung f. ZV / DWA (pojistka pro central)
Komfortky 3. generace (pracovní frekvence 434MHz)
1C0 959 799 B - nejcastejsi
1C0 959 799 A
6N0 959 799 B (používá se v Polu a ve Fábii)
Zapojeni 15pin konektoru na komfortce "B" (schema neni):
T15/5 Motorhaubenschloss (DWA)
T15/7 Antenne Masse
T15/10 Antenne Leitung
T15/11 Hupe / Sirene
T15/12 Sicherung f. DWA
T15/13 Sicherung f. ZV / DWA
T15/14 Blinker rechts
T15/15 Blinker links
Cisla ostatnich dilu:
Antena pro 433MHz i 434 MHz - 1J2 970 228
15pin konektor pro novejsi jednotku 1C0 959 799B - 1J0 962 615
15pin konektor pro starsi jednotku 1J0 959 799 AH - 1J0 962 615B
Slibované hodnoty na nastavení stahování okýnek tady http://www.ipq.cz/data/komfort.pdf" target="_blank
Schema dodal: Baciluss
Napsal: Mr.Death a upravil: Tomm
Komfortky 2,5. generace (pracovní frekvence 433,92MHz = 433MHz)
1J0 959 799 AH - nejcastejsi, s 4x el.oknama
1J0 959 799 S
1J0 959 799 J
1C0 962 258 N 01A - bez el.oken, vetsinou varinat, do rv00
Zapojeni 15pin konektoru na komfortce "AH", schema + barvy viz nize:
T15/1 Motorhaubenschloss (senzor kapoty - alarm)
T15/7 Antenne Masse (antena - zem)
T15/10 Antenne Leitung (antena - vedeni)
T15/11 Hupe / Sirene
T15/12 Sicherung f. DWA (pojistka pro alarm)
T15/13 Blinker rechts (blinkry) - zapojit na pin 2 vystraznych svetel
T15/14 Blinker links (blinkry) - zapojit na pin 3 vystraznych svetel
T15/15 Sicherung f. ZV / DWA (pojistka pro central)
Komfortky 3. generace (pracovní frekvence 434MHz)
1C0 959 799 B - nejcastejsi
1C0 959 799 A
6N0 959 799 B (používá se v Polu a ve Fábii)
Zapojeni 15pin konektoru na komfortce "B" (schema neni):
T15/5 Motorhaubenschloss (DWA)
T15/7 Antenne Masse
T15/10 Antenne Leitung
T15/11 Hupe / Sirene
T15/12 Sicherung f. DWA
T15/13 Sicherung f. ZV / DWA
T15/14 Blinker rechts
T15/15 Blinker links
Cisla ostatnich dilu:
Antena pro 433MHz i 434 MHz - 1J2 970 228
15pin konektor pro novejsi jednotku 1C0 959 799B - 1J0 962 615
15pin konektor pro starsi jednotku 1J0 959 799 AH - 1J0 962 615B
Slibované hodnoty na nastavení stahování okýnek tady http://www.ipq.cz/data/komfort.pdf" target="_blank
Schema dodal: Baciluss
Napsal: Mr.Death a upravil: Tomm
- Přílohy
-
- komfortka_giv_bora_1999.jpg (36.97 KiB) Zobrazeno 69514 x
-
- 23_pin_konektor_komfortky.jpg (31.98 KiB) Zobrazeno 69524 x
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
tu je servisny manual http://uploaded.to/?id=xehtor" target="_blank
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Ked sa vam stava ze sa vam nerozsvieti svetlo v kufri alebo svieti stale tak je mozne ze je vadny alebo zle nastaveny mikrospinac v zamku. Tu je nieco pre majitelov VW BORA sedan.Demontaz zamku nebudem popisovat lebo len zhodite tapec a hned je vidno co treba robit...odpojit tiahlo, konektor a 2x matica na kluc 10. Inak mikrospinac je zopnuty v uvolnenej polohe cize by to vtedy malo svietit.
- Přílohy
-
- DSC_1226.JPG (26.85 KiB) Zobrazeno 74803 x
-
- DSC_1225.JPG (31.12 KiB) Zobrazeno 74860 x
-
- DSC_1224.JPG (26.09 KiB) Zobrazeno 74866 x
-
- DSC_1223.JPG (17.5 KiB) Zobrazeno 74881 x
-
- DSC_1222.JPG (17.7 KiB) Zobrazeno 74955 x
-
- DSC_1221.JPG (24.34 KiB) Zobrazeno 75009 x
-
- DSC_1220.JPG (29.65 KiB) Zobrazeno 75036 x
-
- DSC_1219.JPG (29.69 KiB) Zobrazeno 75092 x
-
- DSC_1218.JPG (27.02 KiB) Zobrazeno 75164 x
Naposledy upravil(a) baciluss dne 01.07.2007 18:29, celkem upraveno 2 x.
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
- catdavid
- VWjunior
- Příspěvky: 1654
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Světla na černo.
Dám sem podrobný postup lakování světel na černo,jen chci všechny upozornít,že je to pěkná piplačka!Nejdříve musíte sundat nárazník a vymontovat světlo,poté se musí světlo nahřát,aby se dalo oddělit sklo od obalu.Já jsem ho nahříval nad troubou,ale i přesto jsem musel použít nůž,šrobovák,atd...Pokud se vám to podaří máte vyhráno.Po vyjmutí parabol se musí dokonale zakrýt plochy,které chcete zachovat chromové.Nesmí se použít lepicí páska,šla by dolů i s chromem!!!!!Stříkal jsem nejdřív šedou základní,poté černou matnou.Pak jen stačí vše dát dohromady a za pomocí černého silikonu přilepit sklo.Přeji všem co se do toho pustí hodně zdaru a pevné nervy. Kdo bude mit nějakej dotaz at zavolá ,pokud budu vědět poradím.603742155
Dám sem podrobný postup lakování světel na černo,jen chci všechny upozornít,že je to pěkná piplačka!Nejdříve musíte sundat nárazník a vymontovat světlo,poté se musí světlo nahřát,aby se dalo oddělit sklo od obalu.Já jsem ho nahříval nad troubou,ale i přesto jsem musel použít nůž,šrobovák,atd...Pokud se vám to podaří máte vyhráno.Po vyjmutí parabol se musí dokonale zakrýt plochy,které chcete zachovat chromové.Nesmí se použít lepicí páska,šla by dolů i s chromem!!!!!Stříkal jsem nejdřív šedou základní,poté černou matnou.Pak jen stačí vše dát dohromady a za pomocí černého silikonu přilepit sklo.Přeji všem co se do toho pustí hodně zdaru a pevné nervy. Kdo bude mit nějakej dotaz at zavolá ,pokud budu vědět poradím.603742155
- Přílohy
-
- Nakonec jen namontovat a je to.
- DSC00306.JPG (41.79 KiB) Zobrazeno 76456 x
-
- Pak stačí vše dát dohromary a přílepit sklo.
- DSC00303.JPG (43.67 KiB) Zobrazeno 76493 x
-
- Výsledek je jedinečnej!!!
- DSC00298.JPG (47.54 KiB) Zobrazeno 76527 x
-
- Použil jsem potravinářskou folii a izolepu,atd...
- DSC00296.JPG (39.75 KiB) Zobrazeno 76563 x
-
- Precizní zakrytí je důležité!
- DSC00297.JPG (36.95 KiB) Zobrazeno 76592 x
-
- obal
- DSC00286.JPG (41.24 KiB) Zobrazeno 76664 x
-
- Blinkr
- DSC00284.JPG (36.04 KiB) Zobrazeno 76697 x
-
- Rámeček světla
- DSC00282.JPG (42.04 KiB) Zobrazeno 76768 x
-
- Parabola se musí kompletně odstrojit,vše jde sundat.
- DSC00281.JPG (53.89 KiB) Zobrazeno 76858 x
-
- Nahřátí světla
- DSC00294.JPG (57.28 KiB) Zobrazeno 76873 x
GII-PD 293ps/525Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352" onclick="window.open(this.href);return false;
oprava podtlakovky:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=300098" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel:603742155 email: cat.david@seznam.cz
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352" onclick="window.open(this.href);return false;
oprava podtlakovky:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=300098" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel:603742155 email: cat.david@seznam.cz