MOTOR, TURBO: závada turba, vyčištění turba

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shemik »


Uživatelský avatar
Lukaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaso »

¨skvela prace :D ja bych to nedal..misto turba bych vytahl beztak neco jineho :repa: 8O
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Příspěvek od vilik »

Teď, když to mám za sebou, vím, že to není tak náročné, jak to vypadá. Ale než jsme se do toho pustili, tak jsme půl hodiny čuměli jak puci na díru a koumali kde co povolit a vyndat. Na šrouby výfuku musel nastoupit autogen. Celé paroží i s turbem se nakonec podařilo vyháčkovat. Ale občas to bylo na 3x zalomené ruce.
Trochu poklepání a turbo se rozlouplo na dvě části. Pak přišel oříšek v podobě 3 hvězdičkových imbusů přímo v turbu. Zařvaly na tom 3 sady nářadí. Nakonec jsme museli koupit extra kvalitní za extra drahou cenu a za pětiminutového zadržení dechu + hodinářského poklepávání + tahu, jako když povolujete matky kol u v3esky se podařilo povolit první. Na ten druhý a třetí jsme věděli jak ně.
Čistit to šlo docela dobře. Jednu klapku jsme museli mírně zabrousit, protože po stažení turba se sevřela a zasekla. Montáž byla hašlerka. Za 1,5 hodiny jsme startovali. A to prosím i s výměnou oleje.
První zkušení akcelerace na silnici mě vytrhla volant z ruky. A to doslova. :D
Další krok byl VAG a vymazání chyb.
Teď už se nebojím předjíždět, protože mě už nikdo za pr**l nechytááá :D :D :D

Uživatelský avatar
Lukaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaso »

vilik

cauvec VILIKU...tak to jsi to turbo musel mit dost zaje.ané. Jsem si myslel, ze po vycistení turba auto pojede jak Pes ale jelo skoro normalne...takze jsi ho musel mit proklate v KO
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

Uživatelský avatar
Lukaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaso »

tak o5 jsem nasranej... turbo vypucovane! tyden jsem nepoznal co je to slovo nouzak :tooth: a kdyz si to kadlam domu..seslapnu plyn a chlejst nouzak. Takze zase jde auto do servisu :oops:
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Příspěvek od vilik »

Tak potom je podle VISu na řadě N75 :(

Uživatelský avatar
Lukaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaso »

dnes jsem si napichnul auto...nalezena chyba: Tlak v sacim potrubí.
Ventil N75..taky si myslim ale mozna zacnu u hadic a potrubí.
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

Uživatelský avatar
Lukaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaso »

tak ze ventil N75 z Ochcavky jeste vymenena jedne hadicka..zatim je to v cajku :D
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

Uživatelský avatar
keri
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od keri »

Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo :( Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady

Uživatelský avatar
majatrabi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majatrabi »

keri

Zajdi na diagnostiku a pak to napiš sem co ti našli. Někdo se určitě najde kdo ti potom poradí.

Uživatelský avatar
jenda
Profík
Profík
Příspěvky: 943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Č. Budějovic

Příspěvek od jenda »

keri píše:Dámy a pánové, tragická událost, se nám stala. Jedu takhle galaxym, otáčky tak 2200, najednou rána od motoru a auto přestalo táhnout. Do 1800 dobrý, ale pak jako kdyby tam nic nebylo, jde to bez problému do vyšších otáček než 2500 ale než to tam doleze, tak by jeden padnul.Navíc při tvrdým sešlápnutí plynu, černej kouř, a hodně Nevíte čím by to mohlo být? Mám takový špatný podezření na turbo :( Má někdo tip, za kolik se dá ta věco koupit, nebo čím jiným by to mohlo být?? Díky všem za rady

Tipoval bych to na turbo nebo hadici od turba, jinak na turba je asi nejlepší specialista Andre na Dieselpower foru: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=384" target="_blank

Uživatelský avatar
keri
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od keri »

Hm, tak to vezu do servisu. Už vím, jak jezdí SDI, upřímnou soustrastz všem majitelům takového motoru. :cry:

Uživatelský avatar
Lukaso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaso »

Tak chlapíí..sem si myslel , ze to mam konecne v cajku..ale ho.no :x Ted mi to padlo do nouzaku v podtocenem stavu, kdyz jsem to mu chtel dat...jeste to vypada na cidlo v sacím potrubí. Je to pro me poradnej maraton..turbo vycistene, ventil N75 jinej,hadicky nove a porad to hlasí chybu, sici uz jinou: tlak v sacím potrubí-regulacní odchylka....jeste chvíli to vydrzim a pak to pekelne nachipuju 8) a to by bylo aby to nejelo...
***Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!***

Uživatelský avatar
keri
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od keri »

Tak u mě to prý není turbo, ale nějaké čerpadlo a jde to prý opravit. Tak nevím, ale stejně bych raději to turbo viděl venku a čistý. :( Beztak to nikdo nečistil celou dobu

Uživatelský avatar
Colombo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek od Colombo »

Vyčistil jsem turbo, EGR, sací potrubí, zkontroloval hadičky, váhu, vyměnil čidlo v sacím potruví, vyměnil N75 a pořád to mám jak když je to ucpaný. Začíná mě to dost s..t VAG nic nehlásí a auto nejede. Je to opravdu k zlosti.Tady je každá rada drahá.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“