zadní silenbloky předního ramene

Podvozky, kola, nápravy, brzdy, pneu...

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radim205D
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

zadní silenbloky předního ramene

Příspěvek od Radim205D »

Nevíte někdo z vás náhodou proč májí zadní silenbloky na předních ramenech vnitřní průměr 17mm když skrze nich procházejí šrouby M12 ?

Když jsem to rozebral, tak mně hned napadlo že tam chybí buď nějaká redukce na průměr 12mm a nebo majitel předemnou použil silenblok z něčeho jiného. Podle ETKY je však vše v pořádku.

V nápravnici je ještě osazení, které zabraňuje povyjetí vnitřní části silenbloku, tak nevím jaký to tam má význam.

Uživatelský avatar
pitrsss
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 419
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: klášterec nad ohří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pitrsss »

to osazení tam je proto aby rameno sedělo přesně kde má a ten šroub tak to nevim

Uživatelský avatar
Pompier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 389
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonné v Podještědí (kraj Lbc)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pompier »

popravde sem ty silentbloky nedavno menil a ten sroub sem nejak neresil :-) takze ti taky nepovim jak to s nim je :-)

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomeoMontek »

Pompier píše:popravde sem ty silentbloky nedavno menil a ten sroub sem nejak neresil :-) takze ti taky nepovim jak to s nim je :-)
Přesně tak, prostě kus za kus, dotáhnout a sbohem:-)
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
Radim205D
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radim205D »

RomeoMontek píše:
Pompier píše:popravde sem ty silentbloky nedavno menil a ten sroub sem nejak neresil :-) takze ti taky nepovim jak to s nim je :-)
Přesně tak, prostě kus za kus, dotáhnout a sbohem:-)
Jasnačka !! :) nechtěl jsem z toho dělat drama, jen mě vrtalo proč je v tom zadním silenbloku tak velká "ďoura" když na tom předním je tak akorát.

Holt je to asi má profesní deformace strojaře. :wink:

Uživatelský avatar
RomeoMontek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 894
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prague/skoro Karlštejn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RomeoMontek »

Radim205D píše:
RomeoMontek píše: Přesně tak, prostě kus za kus, dotáhnout a sbohem:-)
Jasnačka !! :) nechtěl jsem z toho dělat drama, jen mě vrtalo proč je v tom zadním silenbloku tak velká "ďoura" když na tom předním je tak akorát.

Holt je to asi má profesní deformace strojaře. :wink:
A jak si tak matně pamatuju, tak sem to nalisoval a nastrkával tam ještě takovej vystřeďovací plech...no ale jak mě to krásně sralo, to si nedokážeš představit - já měnil ještě uložení stabilizatoru, hele nakonec musela naprava dolu a bez poradnyho zvedaku, ruce namozeny..hele proste sem pracoval rukama no:-)

Deformace bereme:-) Takovej Pompier jede v autě a říká, tak tady když to chytne, to bude na v 2xCAS:-)))))))))))) Já zas mám nemoc na auta a ženský (obzvlášt hostesky):-)
Mám se rád, a proto jezdím pomalu....

What is penis? -) PEN with Injection System

羅密歐蒙塔古 (čajna klan)

Uživatelský avatar
Pompier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 389
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonné v Podještědí (kraj Lbc)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pompier »

RomeoMontek píše:
Radim205D píše: Jasnačka !! :) nechtěl jsem z toho dělat drama, jen mě vrtalo proč je v tom zadním silenbloku tak velká "ďoura" když na tom předním je tak akorát.

Holt je to asi má profesní deformace strojaře. :wink:
A jak si tak matně pamatuju, tak sem to nalisoval a nastrkával tam ještě takovej vystřeďovací plech...no ale jak mě to krásně sralo, to si nedokážeš představit - já měnil ještě uložení stabilizatoru, hele nakonec musela naprava dolu a bez poradnyho zvedaku, ruce namozeny..hele proste sem pracoval rukama no:-)

Deformace bereme:-) Takovej Pompier jede v autě a říká, tak tady když to chytne, to bude na v 2xCAS:-)))))))))))) Já zas mám nemoc na auta a ženský (obzvlášt hostesky):-)
Ses nejakej chytrej :-)

Fantik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 524
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantik »

Taky se mi to kdysy na G II nezdálo tak jsem si nechal udělat vystřeďovací pouzdra a pak byl hroznej boj tam dostat ty šrouby, teď mám nápravnici z G III a tam se nedávaj ani ty vystřeďovací plíšky co se dávaj orig. do G II nápravnice. :wink:

Uživatelský avatar
vwCharlie
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OSTRAVA!!!

Příspěvek od vwCharlie »

u GII se používají vystřeďovací trubičky,protože tam nejsou ty nájezdy jako u GIII. U GIII se to rameno pouze nasune,usadí se samo pomocí těch nájezdů a šroub slouží jenom k dotáhnutí (sevření)

Uživatelský avatar
KEC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od KEC »

přesně jak píše vwCharlie. Na GII jsem musel dávat vystřeďovací plíšky , na GIII jsou takový U-náběhy a ty to vystřeďují.
GOLFIK III 1,9 TDI 81KW, trysky 764, už je pryč ale ne daleko
Golf IV combi, ALH, 1749VA, trysky 81KW, chip - 159kobyl

Uživatelský avatar
Radim205D
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radim205D »

Ahaaa o GII jsem nevěděl že to takhle má, takže nejspíš půjde asi o deformační zónu, když dostane kolo náraz zepředu tak aby se co jak nejméně poškodila napravnice.

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“