KOLA, GEOMETRIE: geometrie náprav
- VWMartin
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Aby tady nedošlo k nějakému omylu. Já jsem tu informaci nechtěl pro to, abych si jí dělal sám. Šlo mi spíš o možnost kontroly, abych jim to v servisu hodil na hlavu a neočůrávali mi paty. Připomínka, že to je lepší dát do servisu je OK, ale kdo s tou bandou má zkušenosti, ještě si to po nich sám kontroluje.
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Tak si nech udělat jen kontrolu geometrie.Řeknou ti dobré nebo špatné a stoji to asi 100,-kč.A když řeknou špatné ,tak ji nech udělat kompletni.VWMartin píše:Aby tady nedošlo k nějakému omylu. Já jsem tu informaci nechtěl pro to, abych si jí dělal sám. Šlo mi spíš o možnost kontroly, abych jim to v servisu hodil na hlavu a neočůrávali mi paty. Připomínka, že to je lepší dát do servisu je OK, ale kdo s tou bandou má zkušenosti, ještě si to po nich sám kontroluje.
- Kank
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
- Dave_66
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jindřichův Hradec
První co mě napadne tak je tlak v pneu, nebo vyváženost kol.Kank píše:Mam podobny problem po serizeni geometrie mi volant tahne lehce doprava. Pokud jedu rovne volant je rovne ale jakmile ho pustim sam se stoci trosku doprava. Nevite co s tim.
PS goemetrie je delana, po ni byl volant nakrivo tak ho srovnali a ted to dela tohle ????
Zkus přeměřit tlak a nechat převážit kola.
- Skype
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tlumiče můžou být dobré,ale uložení nemusí http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?t=2993" target="_blank
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
je to tím,že při sežízení geometrie se musí buďto vytáčet nebo zatáčet oba kulové čepy řízení,aby se dodržela souosost kol...to znamená,že pokud zatočím tyč čepu na pravé straně o jednu otáčku,musím zároveň zatočit tyč levého čepu taky o otáčku...pokud to neuděláte,rozhodí se souosost a tím se natočí i volant...Jinak zbíhavost u sharana má být 0 +- 1 stupeň...Kontrolu provedete tak ,ža si dáte kola do roviny,změříte si vzdálenost mezi levým a pravým kolem na přední,vnitřní části disků a potom to samé jenže na zadní vnitřní části disků.rozdíl mezi prvním a druhým měřením by neměl být větší než jeden milimetr...pokud je vzdálenost disků ve předu větší než na zadní části disků (pořád mluvíme o přední nápravě) ,tak v tom případě mluvíme o rozbíhavosti...pokud je to obráceně mluvíme o zbíhavosti...tohle je jen orientační přeměření...samozřejmě,pokud máte spolehlivého mechanika,který vám geometrii přeměří na stolici,tak máte vyhráno,ale tomu,že občas narazíte na mechanika co to ošidí se prostě nevyhnete...záleží taky na tom,jakou optiku kdo používá...a hlavně kdy byla naposledy kalibrovaná...atdatd...jsem se nějak rozepsal...howk...Kank píše:Mam podobny problem po serizeni geometrie mi volant tahne lehce doprava. Pokud jedu rovne volant je rovne ale jakmile ho pustim sam se stoci trosku doprava. Nevite co s tim.
PS goemetrie je delana, po ni byl volant nakrivo tak ho srovnali a ted to dela tohle ????
- Skype
- Řidič
- Příspěvky: 117
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec