kotouče

1974 - 1992 & 2009 - 201.

Moderátor: George

Uživatelský avatar
jacko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od jacko »

Majkl má pravdu-viezol som sa na dvoch jednotkách a jedna mala kotúče a druhá bubny-rozdiel takmer žiadny,akurát estetický... :?

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

jacko
tak proc se tam ty kotouce davaly teda :?:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Příspěvek od majkl1 »

Willdaa píše:jacko
tak proc se tam ty kotouce davaly teda :?:
Ty se dávaly jen do určitejch typů. Vono jak jsem už říkal, na ňákou 40kw mr*ku ti kotouče dávat nikdo nebude. Je to daný maximálkou a užitkovou váhou(zjednodušeně řečeno). Ale, abychom to ukončili. Jestli tam ty kotouče chce, má přece právo si je tam dát. Tohle téma začíná zase sklouzávat jinam než byl položen dotaz. Já se s nikým nebudu přetahovat. Domluvil jsem :kap:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

majkl1 píše:
Willdaa píše:jacko
tak proc se tam ty kotouce davaly teda :?:
Ty se dávaly jen do určitejch typů. Vono jak jsem už říkal, na ňákou 40kw mr*ku ti kotouče dávat nikdo nebude. Je to daný maximálkou a užitkovou váhou(zjednodušeně řečeno). Ale, abychom to ukončili. Jestli tam ty kotouče chce, má přece právo si je tam dát. Tohle téma začíná zase sklouzávat jinam než byl položen dotaz. Já se s nikým nebudu přetahovat. Domluvil jsem :kap:
To tady ted motas neco jinyho...si rikal ze buben brzdi stejne jak kotouc a nema cenu to tam davat...tohle si ja zase nemyslim.

Takze pokub chces aby ti to poradne brzdilo dej tam kotouce.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Příspěvek od majkl1 »

Willdaa píše:
majkl1 píše: Ty se dávaly jen do určitejch typů. Vono jak jsem už říkal, na ňákou 40kw mr*ku ti kotouče dávat nikdo nebude. Je to daný maximálkou a užitkovou váhou(zjednodušeně řečeno). Ale, abychom to ukončili. Jestli tam ty kotouče chce, má přece právo si je tam dát. Tohle téma začíná zase sklouzávat jinam než byl položen dotaz. Já se s nikým nebudu přetahovat. Domluvil jsem :kap:
To tady ted motas neco jinyho...si rikal ze buben brzdi stejne jak kotouc a nema cenu to tam davat...tohle si ja zase nemyslim.

Takze pokub chces aby ti to poradne brzdilo dej tam kotouce.
Ty seš asi opravdovej skalní příznivec kotoučů, viď? Naposled. Myslíš, že konstruktéři jsou negramotný hovada co si vždycky hoděj korunou a podle toho do auta mlátěj kotouč nebo buben? Naco dávat kotouč dozadu na malý auto co má maximálku 130 a užitečnou váhu 200kg(to je přehnanej příklad). Taky je to o provozních nákladech. Kotouče vyjdou provozně dráž. Myslíš, že každej kdo má vzadu buben jezdí vlastně na autě, kterýmu vlastně podle tebe málo brzděj z.kola?
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

majkl1 píše:
Willdaa píše: To tady ted motas neco jinyho...si rikal ze buben brzdi stejne jak kotouc a nema cenu to tam davat...tohle si ja zase nemyslim.

Takze pokub chces aby ti to poradne brzdilo dej tam kotouce.
Ty seš asi opravdovej skalní příznivec kotoučů, viď? Naposled. Myslíš, že konstruktéři jsou negramotný hovada co si vždycky hoděj korunou a podle toho do auta mlátěj kotouč nebo buben? Naco dávat kotouč dozadu na malý auto co má maximálku 130 a užitečnou váhu 200kg(to je přehnanej příklad). Taky je to o provozních nákladech. Kotouče vyjdou provozně dráž. Myslíš, že každej kdo má vzadu buben jezdí vlastně na autě, kterýmu vlastně podle tebe málo brzděj z.kola?
no cemment fakt ja asi pisu cinsky ty o nekolik prispevku vejs pises ze je buben srovnatelnej s kotoucem...to mi chces rict ze na malym aute bude brzdit buben a kotouc stejne? :lol: jinak o konstrukci,vyrobnich nakladech atd. mi nemusis vykladat.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Majkl: Nechci se dohadovat, máš pravdu v tom generálkování nápravy. Ale nikde není napsané že musí měnit celou nápravu, stačí náboje. Akorat nechápu prič kupuješ věci na vrakovišti, protože to jsou zloději maximální což si myslím že víš. A s tim že ložiska atd budou v prd by jsi tim pádem měl počítat a koupit si to dřív než to nasadíš na auto. ;) Ale to už je o uvažování a zodpovednosti jednotlice. Nicméně ty popisuješ ze kotouče jsou provozně nákladnější a tim pádem se dáávají na dražší auta s vykonnými motory kde se ta cena ztratí? To je blbost ne? Co třeba taková GIV 1.4?? tam sou taky kotouče. Taky záleží na stylu jízdy, já osobně když pospíchám tak sem schopnej uvařit brzdy i na lehkým autě s malým výkonem. A jak by jsem v tu chvíli ocenil kotouče který se lépe chladí než uhřátý bubny... Nezapomeň že když přestane brzdit zadek, o to víc je namáhanej předek... :wink:
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Příspěvek od majkl1 »

George píše:Majkl: Nechci se dohadovat, máš pravdu v tom generálkování nápravy. Ale nikde není napsané že musí měnit celou nápravu, stačí náboje. Akorat nechápu prič kupuješ věci na vrakovišti, protože to jsou zloději maximální což si myslím že víš. A s tim že ložiska atd budou v prd by jsi tim pádem měl počítat a koupit si to dřív než to nasadíš na auto. ;) Ale to už je o uvažování a zodpovednosti jednotlice. Nicméně ty popisuješ ze kotouče jsou provozně nákladnější a tim pádem se dáávají na dražší auta s vykonnými motory kde se ta cena ztratí? To je blbost ne? Co třeba taková GIV 1.4?? tam sou taky kotouče. Taky záleží na stylu jízdy, já osobně když pospíchám tak sem schopnej uvařit brzdy i na lehkým autě s malým výkonem. A jak by jsem v tu chvíli ocenil kotouče který se lépe chladí než uhřátý bubny... Nezapomeň že když přestane brzdit zadek, o to víc je namáhanej předek... :wink:
V tohle s tebou v celku souhlasím. Samozřejm, že se tu a tam kotouče od výroby daj i na "menší auta". Ale to je jen pro ty co se aut bez kotoučů štítěj. Takže je to taková "výbava".
Navíc je to tady forum, tudíž spousta lidí a spousta názorů. Koneckonců každej ať si brzdí čím chce, třeba klackem.
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

:lol: :lol: :lol: ste hustý fandim vám ,jen tak dál :lol: :lol: :lol:
TodayTomorrowLexus

Uživatelský avatar
Dandi
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1548
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VW-club.cz

Příspěvek od Dandi »

Ne,ale dik za rady ,já sem stejně dávno rozhodnutej je tam dát ,jen mně zajímalo z čeho a co to obnáší a vlastně taky to jak si tu práci ulechčit...všechno sem se dozvěděl a sem spokojenej...a sranda musí bejt... :lol: dík
TodayTomorrowLexus

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Příspěvek od majkl1 »

Jak říkáš, dobře říkáš. Vždyť to taky byla jenom plodynesoucí diskuse, nic víc, nic míň. A těch pár modřin na egu se zahojí. 8)
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
VWendys
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VWendys »

taky to jde přehodit ze seatu Toledo,VW Passat B3 a B4,není to moc práce,a jak už bylo napsáno,cena kolem 2000,jen ta ručka bývá zarezlá,takže opatrně rozhýbat,máchal jsem brzdič v naftě a pomohlo to

Uživatelský avatar
Lefi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 95
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lefi »

Kdo brzdí prohrává :P

Uživatelský avatar
majkl1
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10099
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)

Příspěvek od majkl1 »

A kdo nebrzdí ten si rozbije držku! :velo:
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

a kdo má lepší brzdy, nerozbije si držku, ale ujede tomu kdo kvůli slabejm brzdám musí brzdit dřív :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Scirocco“