MOTOR, CHOD: občasné vynechávání na cca 2 vteřiny, co to je?
- passy
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: krušnohory
no me to blblo na benzinu G60, takze kontrolka zhaveni jaksi nee ale otackomer spadl dolu a auto cukalo jak jelo treba chvilku na dva valce, chovalo se to stejne jako kdyz ti dojde benzin, ale pak to zase samo naskocilo a jelo normalne. kdyz to blblo a dal sem ruku na to spravny rele, tak jsem citil jak cvaka = spina a rozpina.
rele jsem nakonec nemenil, chyba byla nekde v kontaktech svorkovnice, vse sem vycistil, nastrikal kontakt sprejem a packy relatek trochu prihnul-napruzil. tu svorkovnici jsem rozebral uplne komplet celou a zase kupodivu slozil a nic mi nezbylo
jinak by to melo bejt relatko na pozici c.12, je na nem velka cislice 80, ale nevim jestli to plati i pro diesely.
rele jsem nakonec nemenil, chyba byla nekde v kontaktech svorkovnice, vse sem vycistil, nastrikal kontakt sprejem a packy relatek trochu prihnul-napruzil. tu svorkovnici jsem rozebral uplne komplet celou a zase kupodivu slozil a nic mi nezbylo
jinak by to melo bejt relatko na pozici c.12, je na nem velka cislice 80, ale nevim jestli to plati i pro diesely.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 5
Já jsem to taky měl. Udělalo mi to jednou, pak po několika stech km zas jednou. Pak asi po 2 000 km 3x za sebou během 10 vteřin a pak zas dost. Když to bylo podruhý a potřetí, tak mi pak vždy několik dní (jezdím denně a denně minimálně 8x startuju) blikala kontrolka žhavení, až si to sama rozmyslela a přestala. Pak po několika stech km jsem šel na diagnostiku a napsalo mi to (mimo dalších chyb - airbag, ABS):
Diagnostika elektronických systémů VW EDC/MSA 15.5(EDC 1.4) Paměť závad
021E Snímač pohybu jehly
Nevěrohodný signál
023F Tlak v sacím potrubí
Regulační rozdíl
Počet závad 2
Zřejmě ten tlak byl asi dán špatnou váhou, měl jsem ji dlouhou dobu blbou, bylo to líný, ale teď od její výměny je z Šarika letadlo. A k té jehle mi technik říkal něco o pérku a zadírání, že se to občas stává. Nic na tom neopravoval, zatím asi 2 000 km klid.
Diagnostika elektronických systémů VW EDC/MSA 15.5(EDC 1.4) Paměť závad
021E Snímač pohybu jehly
Nevěrohodný signál
023F Tlak v sacím potrubí
Regulační rozdíl
Počet závad 2
Zřejmě ten tlak byl asi dán špatnou váhou, měl jsem ji dlouhou dobu blbou, bylo to líný, ale teď od její výměny je z Šarika letadlo. A k té jehle mi technik říkal něco o pérku a zadírání, že se to občas stává. Nic na tom neopravoval, zatím asi 2 000 km klid.
- RichardSamek
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- Efendi
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Cívka
Zdar. Měl jsem podobný problém... auto párkrát cuklo a jelo dál. Pak mi to udělalo v zimě a já zrušil auto, protože jsem se dostal do smyku. Byla to cívka před rozdělovačem, propálená tak, že při startování bylo vidět jiskření na té cívce..
- dratek
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vizovice
- Kontaktovat uživatele:
spatny start
ahoj, chtel bych se zeptat, co muze byt s autem kdyz nechce startovat. Rano normalne naskoci, na druhe protoceni starteru, to je ok, ale jak jezdim a trochu ho zahreju, a pak chcipnu, a chilku startuji, nebo hned, tak nechce naskocit, musim chvilku podrzet klicek a potrapit starter, naskoci to tak po 5 sekundach. jinak auto lita jako blazen, jde pekne za plynem, nic neblika.
je to rv.1999, 85kw tdi
dik za radu
je to rv.1999, 85kw tdi
dik za radu
- dratek
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vizovice
- Kontaktovat uživatele:
- Davidofka
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Klášterec n/O
Uz se to tu myslim resilo,vem si sebou do auta petflasku se studenou vodou,jed to nekam projet a az to bude ohrate tak zastav,polej vstrikovaci cerpadlo tou vodou a pak zkus startovat,kdyz to chytne lepe,tak je to v tom cerpadle.At ti nekde na VAGu pak zkusi zvednout startovaci davku,jestli to pujde.
- dratek
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vizovice
- Kontaktovat uživatele:
- sprejdr
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Velké Meziříčí
Mám chlapi podobnej problém a nevím si sním rady. Nedávno jsem dojel autem normálně před obchod a chcipl motor. Nakoupil jsem a když jsem chtěl nastartovat tak jsem točil a točil a ani ťuk. Kámoš mě to napíchl na VAG a nehlasilo to žádnou chybu.. po dlouhým přemýšlení a zkoušení jsem přišel na chybu. Špatnej zapalovací modul.Všechno se zdálo v pořádku... jenže asi po měsíci sem zase přijel zastavil a po 15 minutách už jsem motor nenastartoval hned jsem si myslel že je na vině opět ten zapalovaci modul. Jenže jakmile motor zchladl tak to normálně chytlo.No teď to to dělá to že když je motor studenej chytí okamžitě na brnknutí. Jakmile se začne motor ohřívat tak se chvilkama stane že chcípne otáčkoměr spadne na nulu a rozsvítí se kontrolky mazání a dobíjení a po pár vteřinách jízdy přes rychlost se opět chytí a jede normálně dál. Jakmile ale motor chcípnu a chci ho zahřátej nastartovat tak můžu točit jak o život a nic. Jakmile motor zchladne tak naskočí na první natočení a vše se zase opakuje! Už jsme to zkoušeli napíchnout na VAG a nehlasí to chybu ani za jízdy když to zrovna vynechá a ani když to nejde nastartovat. Jo a ještě mě praská pojistka pravejch světel. Nevíte někdo čím by to mohlo být?.. Zkusím se podívat po tom relátku co tady o něm píšete.
PS: je to 2,0 benzin 85kW ADY 1999 všechny filtry vyměněny, zapalovacím modulem to není zkoušel jsme jinej.
PS: je to 2,0 benzin 85kW ADY 1999 všechny filtry vyměněny, zapalovacím modulem to není zkoušel jsme jinej.
- inspektor
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Po bouřce v pondělí tento týden mám také takový problém. Mám Galaxy 2,0i 1997. Poprvé mi zhasl motor při zastavení v kopci, zkontroloval jsem vypínač přívodu paliva v případě nehody, ten byl vpořádku. Po asi 10-ti min. jsem pak nastartoval bez problémů. Podruhé se mi to stalo při jízdě asi ve 120 do kopce mi motor zhasl, otáčkoměr na nulu a já jsem asi 10 min. čekal co bude. Po 10-ti min. jsem nastartoval ujel 200m a znova stejný problém. Po dalších asi 15-ti minutách jsem nastartoval a dojel asi 250 km. domů. Zde jsem zaparkoval, přejel dalších asi 20km akdyž jsem chtěl odtud znovu odejet, tak jsem už nenastartoval. Myslím, že palivové čerpadlo pořád točí, ale vypadá to jako by nešel benzin do motoru. Mohla navlhnout řídící jednotka (jestli je pod sedadlem spolujezdce) a tím imobilizér nepustí palivo do motoru? Baterka OK, točí a točí, ale nenastartuje. Dík za rady.
- dratek
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vizovice
- Kontaktovat uživatele:
- inspektor
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.02.2006 21:02
palivový filtr jsem sice nekontroloval, ale dle mechanika je v pořádku. Byl měněn spolu se všami filtry nedávno. Ale za to jsem zjistil, že pod sedadlem spolujezdce nemám řídící jednotku, ale nějakou záložní baterii, je vysoká asi 7 cm a jinak má rozměry jako klasická beterie v motorovém prostoru. Zatím zkoumám k čemu to bude. Možná někde zoxidoval kontakt. budu hledat. Pokud tu batrii vyfotím, dám to na fórum, třeba někdo bude vědět k čemu je.