MOTOR, CHIP: je možné načipovať motor TDi 66 kw?

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
Aldys
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aldys »

Nazdárek,jsem se chtěl jenom zeptat jestli by nepasovalo turbo s proměnlivýma lopatkama na 66kw motor,že by se to nemuselo čipovat a zvedl se výkon tím turbem,ale něco jsem slyšel o tom že to nejde,co je na tom pravdy.
A nemáte někdo zkušenost s těma vstřikama z 81kw motoru na 66kw motor.
Jinak jsem tu novej tak vám všem přeji hodně šťastných kylometru s Šarikem,a musím poděkovat že diky vám jsem si konečně opravyl bufíka,mněl jsem uhnílý dráty na podávacím čerpadle,po opravě hned naskočil :D

Uživatelský avatar
Davidofka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klášterec n/O

Příspěvek od Davidofka »

No,turbo tam jde hodit s proměnlivýma lopatkama,ale výkon se bez úpravy softu nezvedne.Musí se ještě udělat pár úprav.Když ale vyměníš ty trysky,tak se výkon znatelně zvedne.Možná budu mít volný ze svého auta,budu dávat asi větší :) .Každopádně zde vítej a užívej si se šarykem i tu,na fóru.

Uživatelský avatar
Aldys
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aldys »

Davidofka píše:No,turbo tam jde hodit s proměnlivýma lopatkama,ale výkon se bez úpravy softu nezvedne.Musí se ještě udělat pár úprav.Když ale vyměníš ty trysky,tak se výkon znatelně zvedne.Možná budu mít volný ze svého auta,budu dávat asi větší :) .Každopádně zde vítej a užívej si se šarykem i tu,na fóru.
Díky,a za kolik by jsi je prodal že bych je třeba odkoupil :wink:

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

Příspěvek od zajo »

pri vymene trysok je potrebne robit nejake upravy vo VAGu, alebo to staci iba vymenit a je to

Uživatelský avatar
Matuf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 538
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWýchodní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matuf »

A asi blbej dotaz. Jak je to se spotřebou? Když vyměníš trysky za věčí aby dávali vic paliva tak se musí zvednout i spotřeba ne e?? A kdyžtak o kolik asi??

Uživatelský avatar
Davidofka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klášterec n/O

Příspěvek od Davidofka »

zajo-trysky by se při výměně měli překontrolovat na stolici,jestli správně otvírají a rozprašují.Na vagu už se nic neupravuje

matuf-spotřeba se řekl bych trošku zvedne

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shemik »

jmichalko píše:Včera som dal motor 66 kw načipovať po dlhých úvahach a urobil som dobre. Je to markantný rozdiel, dokonca aj v spotrebe palubný počitač mi ukazoval pri slušnej jazde cca 90 km/h spotrebu 4,6 litra. Predtým na tej istej trase cca 4,9 litra. Uvidím ako to bude ďalej, ale mám pocit, že som to mal urobiť skôr. Je to živšie a majster čo mi to prečipoval tvrdí, že je to až na 110 HP. Neviem či to je pravda, uvidím ako sa to bude správať ďalej. Zatiaľ doporučujem všetkým čo majú 66 KW motor s 90 HP.
TDIfun píše:Nebo vymenit vstriky za nove + chip a je treba i 100 ale KW.Delal jsem jednu 66kw(2002) octavii a ta mela vstriky sprint 764 a nameril jsem na ni jen temi vstrikami 90kw.Samozrejme to v maximalni zatezi docela hodne hulilo no a po chipu to uz nehuliii a vykon 111kw.Setrne se da udelat tech 100kw bez problemu.
Tomm píše:
TDIfun píše:vstriky sprint 764 a nameril jsem na ni jen temi vstrikami 90kw.Samozrejme to v maximalni zatezi docela hodne hulilo ...
Jak zhruba huli kdyz se do 66kw daji trysky z 81kw (obyc) na max.zatizeni? Myslim bez chipu nebo vymeny r.j...
TDIfun píše:
Tomm píše: Jak zhruba huli kdyz se do 66kw daji trysky z 81kw (obyc) na max.zatizeni? Myslim bez chipu nebo vymeny r.j...
Kdyz das jen z 81kw tak to neni nic hrozneho.Ale i ty 764 nejsou silene to nekdy vidam borce s powerboxama a tim to huli uplne desne.Jak das nove trysky tak zvednes vykon a udelas udrzbu motoru.Tak dve mouchy jednou ranou.Casem treba nechas nachipovat a pohoda.Ale musis najit nekoho kdo umi delat softy, protoze to zase nemuzes chipovat beznym softwarem ale primo udelat soft na auto.tzn..-na miru- :wink:

Uživatelský avatar
TDIfun
Závodník
Závodník
Příspěvky: 520
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severni Morava

Příspěvek od TDIfun »

Aldys píše:
Davidofka píše:No,turbo tam jde hodit s proměnlivýma lopatkama,ale výkon se bez úpravy softu nezvedne.Musí se ještě udělat pár úprav.Když ale vyměníš ty trysky,tak se výkon znatelně zvedne.Možná budu mít volný ze svého auta,budu dávat asi větší :) .Každopádně zde vítej a užívej si se šarykem i tu,na fóru.
Díky,a za kolik by jsi je prodal že bych je třeba odkoupil :wink:
Trysky na zvednuti vykonu TDI 66 a 81kw mohu dodat a i nemontovat severni morava..Podle pozadavku mohu i upravit soft(tzv.nachipovat).Vice info na TDI.upravy@email.cz" target="_blank

Uživatelský avatar
pistahufnagl
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1725
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pistahufnagl »

hele co se povaluje na e-bay.de
http://cgi.ebay.de/Tuningbox-VW-Polo-Go ... dZViewItem" target="_blank
UBYTOVÁNÍ V JAROMĚŘI:
http://www.penzionexpanze.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
Dolik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 264
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břest
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dolik »

Nevíte kde na zlinsku cipuji sharany 2.0I benzin a za kolik já vím ze to o moc nejde ale přece aspoň něco víc koni pod kapotou

Uživatelský avatar
Kank
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Kank »

Ahoj potreboval bych poradit, kde nechat precipovat VW 85kW PD, jestli to ma smysl,
PS zjistil jsem nejake problemy s kvalitou pistu u techto verzi

Uživatelský avatar
jenda
Profík
Profík
Příspěvky: 943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Č. Budějovic

Příspěvek od jenda »

Kank píše:Ahoj potreboval bych poradit, kde nechat precipovat VW 85kW PD, jestli to ma smysl,
PS zjistil jsem nejake problemy s kvalitou pistu u techto verzi
Smysl to má, auto je pružnější - po městě se dá jezdit na 5, sníží se spotřeba, ty koně se taky občas hodí, písty tam máme buď ty co praskají nebo ty dobrý ale na to bys přišel jedině pokud by se tem motor rozebral a čip destrukci jedině mírně urychlí. Spojky tam prý máme velký. tak s nimi by problém být neměl. Čipuje tady na foru MKtech nebo zkus Dieselpower forum a Resshu.

Uživatelský avatar
Dwarf22
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Dwarf22 »

Zdravím všechny.
Jako nový Sharanista uvažuji o přechipování. Mám tu 66kW verzi z roku 96.
1. Je mezi vámi někdo, kdo by to běžně dělal? Ideálně z okolí Jihlavy, nebo severní čechy, ale není to podmínka.
2. Za kolik by to bylo (i s prací)? Případně kolik by to stálo i s výměnou vstřiků?
3. případně mi alespoň dejte nějaký tip na OSVĚDČENOU firmu

Uživatelský avatar
Davidofka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klášterec n/O

Příspěvek od Davidofka »

http://www.dieselpower.cz" target="_blank

Mám jí vyzkoušenou.Jsou z Chomutova a pohybujou se i v Plzni.Můžu doporučit,profi práce.

hony
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 12.03.2008 13:31
Bydliště: NOVA PAKA

Re: Čip motora

Příspěvek od hony »

Jsem začátečník Sharanů 85 kw rok výroby 2003. Chtěl bych se zeptat, když se to chipne nezníčím tím motor?

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“