Nízký výkon - Bora 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
pelo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od pelo »

Ten palivovy filtr bych kazdopadne zkusil. Ono se mohl ze dna nadrze uvolnit nejaky bordel a ucpat i ten novy filtr(treba kdyz jsi jel na rezervu skoro az do dna). Neni to zas tak velka investice(do 200 korun, kdyz si to delas sam) a nic tim nezkazis...

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Toxyz »

Filip T. píše:Kdy presne to bylo nevim, ale dodrzuju vsechny predepsany servisni ukony, kam samozrejme spada i pravidelna vymena oleje a palivoveho filtru, takze si myslim, ze tady by probelm byt nemel.
po kolika km se má palivový filtr měnit?
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od bear »

Toxyz píše:
Filip T. píše:Kdy presne to bylo nevim, ale dodrzuju vsechny predepsany servisni ukony, kam samozrejme spada i pravidelna vymena oleje a palivoveho filtru, takze si myslim, ze tady by probelm byt nemel.
po kolika km se má palivový filtr měnit?
když je zapra*enej??????!!!!
ale měl bys to taky udělat :D

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od DworiBak »

Toxyz píše:
Filip T. píše:Kdy presne to bylo nevim, ale dodrzuju vsechny predepsany servisni ukony, kam samozrejme spada i pravidelna vymena oleje a palivoveho filtru, takze si myslim, ze tady by probelm byt nemel.
po kolika km se má palivový filtr měnit?
Po 60 000 :lol:

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Toxyz »

bear píše:
Toxyz píše: po kolika km se má palivový filtr měnit?
když je zapra*enej??????!!!!
ale měl bys to taky udělat :D
asi to zkusím, výměnu zvládne každej takže určo i já :lol:

nevím proč ale cestou domů se mi zdálo že se hrozně loudám :arrow: stejně za to můžeš ty, že já se nechal vozit :cry:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Alesek820 »

tak ja jsem se dival do servisky a jeste jsem palivovej filtr nemel menenej a to uz mam najeto 108tis.km. Ale kdo vi jestli je to pravda :-) Muze to byt take pricina kolisani otacek? Skrtici klapka vycistena, prenastavena.
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od galandar »

Cau,

mam presne tenhle motor, koupil jsem ho po 89tis se serviskou a po cca 5tis zacalo kolisani otacek a ztrata vykonu. Takze asi hodne podobny problem. Samozrejme to nemelo ani vykon.
Nejdrive prisla naradu klapka,svicky,palivovy filtr - to urcite vymen,me to prestalo skubat. Ani jednim to nebylo,klapka do zakladni polohy a stejne nic. Pak zacali postupne odchazet vsechny ctyri zapalovaci civky...takze taky vymena...no a to uz jsem byl na masli. Pak jsem potkal pres znamyho servisaka na ridici jednotky. To byla spasa. Co pomohlo me: v krytu motoru je takova vec ktera prepina podle zahrati motoru sani od z prostoru motoru(uz je zahrato) a z prostoru vyfuku(porad je jeste studeno) - ta byla v haji. Takze to porad salo teplej vzduch a kdyz bylo teplo nebo si stal dlouho na svetlech zacalo to hazet. Takze vymena - pozor celyho deklu(na vrakaci ten dil slusny sehnat temer nejde) pomohla. Nehazelo to temer vubec,ale vykon porad nikde. Tak prisel posledni zasah a to ridici jednotka. Sehnal nejnovejsi soft presne podle VINka a nalil to tam. Golf uz ma za sebou nejaky ten tisic km a uplne v pohode,zmenil se chod motoru a zadny brikule to uz VUBEC nedela. Takze tohle ocividne pomohlo. Ten soft se pry do konce vyroby auta porad zlepsuje a proste se to nekdy v aute vysere. Jinak jsem to pak nechal i chipnout a dostal z toho o 12 koni navic. Je to znat,ale ne nejak extra. Jde to lip za plynem na 2jku a 3jku. Je to holt benzin bez turba,ale lepsi nez dratem do kola. Snad to nekomu pomuze,me to trvalo dat dokupy docela dlouho.

Jinak mam v interieru tema jake sedcky do GIV...nechce te mi tam nekdo prosim neco peknyho a vecnyho napsat? Dik

Filip T.
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 01.10.2007 11:29

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Filip T. »

Ahoj,
tak presne timhle to zaclo u me. Koupil jsem auto se serviskou, melo najeto 94 tis. Asi ve 101 tis. jsem z niceho nic zustal trcet na svetlech, auto mrtvy. Pricinou byl vadny snimac otacek a ventil zpetneho sani vzduchu. Vse ok zhruba 100 km a pak opet problemy. Auto cukalo, nechtelo jet, motor skakal jak na trampoline. Pricinou byla zhavici civka. Po vymene vse v pohode, jenom ten motor porad jaksi nechce jet. Jak jsem popsal vyse, zkouseli jsme vsechno mozny, ale temer beze zmeny. Ty jsi uz druhej, kdo prisel s problemem kolem sani. To urcite zkusim. Rikal mi ten clovek v servisu (muj znamy), ze mu prijde, ze jde z vyfuku moc horky vzduch. To by mohlo byt ono. Jinak cely problem je opravdu u tech nizsich prevodovych stupnu, hlavne u dvojky, ta tahne od nejakych 3000 ot., do te doby bida. Kdyz se motor toci a leje se do nej kvalitni benzin, je to uchazejici. Ted jsem tam dal Natural 100 od OMV a je to opravdu znat.

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Alesek820 »

No tak ja mam zatim problem s kolisanim otacek jak jsem psal vyse. Musim to zaklepat "tuk,tuk". Ale je mi divny ze to nedela porad - u me kolisani otacek znamena zhruba tak okolo 50 ot. Jinak co se tyce vykonu tak nemuzu posoudit protoze auto jezdi porad stejne od te doby co jsem ho koupil a zatim jsem nemel moznost porovnat....
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od galandar »

K prispevkum vyse,urcite to chce mit spravnou teplotu vzduchu do smesi! Ten clovek,ktery mi to opravoval je hodne zkusenej a i jsem to nasel vsude mozne. Jednotka je z toho pak uplne vedle jak ta jedle a spatne se ji dela smes do valcu. Takze urcite to zkus zjistit jestli to je spatny a vymenit. Jenom fakt je smula,ze to prodavaj ty smejdi novy pouze s celym hornim deklem a na vrakacich sezenes vetsinou kramy a nepoznas co na nich je nalitano.

Co jsem tak sledoval i kamosu s GIV nebo Borou tak mi pride,ze pokud neni zjevna nejaka mechanicka zavada na soucastce,ktera by mohla byt problemem(tech je bohuzel vetsina) je lepsi jit cestou nejdriv si nechat od nekoho fundovanyho poladit a zkontrolovat soft v jednotce.

Jinak k tomu houpani....me to zacinalo taky okolo 50 ot,ale zacalo se to pak zvedat...klidne i na 100-150 i vic a to uz neni gut...hlavne se ti za chvili vybeha silentblok jako me a urve ti spodni cast vejfuku(urcite to na tom podil melo)...tenhle motor bych nacpal vyvojarum z VW do zatku. Ale hlavy vzhuru,uz ho jednou holt mame tak se s tim poperem. :)

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od MPavel »

galandar píše:K prispevkum vyse,urcite to chce mit spravnou teplotu vzduchu do smesi! Ten clovek,ktery mi to opravoval je hodne zkusenej a i jsem to nasel vsude mozne. Jednotka je z toho pak uplne vedle jak ta jedle a spatne se ji dela smes do valcu. Takze urcite to zkus zjistit jestli to je spatny a vymenit. Jenom fakt je smula,ze to prodavaj ty smejdi novy pouze s celym hornim deklem a na vrakacich sezenes vetsinou kramy a nepoznas co na nich je nalitano.

Co jsem tak sledoval i kamosu s GIV nebo Borou tak mi pride,ze pokud neni zjevna nejaka mechanicka zavada na soucastce,ktera by mohla byt problemem(tech je bohuzel vetsina) je lepsi jit cestou nejdriv si nechat od nekoho fundovanyho poladit a zkontrolovat soft v jednotce.

Jinak k tomu houpani....me to zacinalo taky okolo 50 ot,ale zacalo se to pak zvedat...klidne i na 100-150 i vic a to uz neni gut...hlavne se ti za chvili vybeha silentblok jako me a urve ti spodni cast vejfuku(urcite to na tom podil melo)...tenhle motor bych nacpal vyvojarum z VW do zatku. Ale hlavy vzhuru,uz ho jednou holt mame tak se s tim poperem. :)
Zdravím. Sleduji tuhle diskuzi a otázka na galandara. Můžeš prosím dát kontakt na toho člověka co pracuje s řídícími jednotkami? Problém "zatím" nemam. Jen abych byl připravený. Dokonce dle servisky byla na mém Golfu někdy v roce 2002 vyměněna řídící jednotka (nevím zda jen soft nebo celá jednotka). Otec měl octávku z roku 2001 s tímto motorem a měli jsme tam též problémy s výkonem a cukáním motoru hlavně za studena. Nikdo to nevyřešil. Dělalo to asi od najetých 60ti. km a v 75tis. km šlo auto pryč nýbrž bylo služební.
A ještě by mě zajímalo, kde jsi si nechal upravit výkon motoru a kolik to stojí? Děkuji.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od galandar »

MPavel píše:
galandar píše:K prispevkum vyse,urcite to chce mit spravnou teplotu vzduchu do smesi! Ten clovek,ktery mi to opravoval je hodne zkusenej a i jsem to nasel vsude mozne. Jednotka je z toho pak uplne vedle jak ta jedle a spatne se ji dela smes do valcu. Takze urcite to zkus zjistit jestli to je spatny a vymenit. Jenom fakt je smula,ze to prodavaj ty smejdi novy pouze s celym hornim deklem a na vrakacich sezenes vetsinou kramy a nepoznas co na nich je nalitano.

Co jsem tak sledoval i kamosu s GIV nebo Borou tak mi pride,ze pokud neni zjevna nejaka mechanicka zavada na soucastce,ktera by mohla byt problemem(tech je bohuzel vetsina) je lepsi jit cestou nejdriv si nechat od nekoho fundovanyho poladit a zkontrolovat soft v jednotce.

Jinak k tomu houpani....me to zacinalo taky okolo 50 ot,ale zacalo se to pak zvedat...klidne i na 100-150 i vic a to uz neni gut...hlavne se ti za chvili vybeha silentblok jako me a urve ti spodni cast vejfuku(urcite to na tom podil melo)...tenhle motor bych nacpal vyvojarum z VW do zatku. Ale hlavy vzhuru,uz ho jednou holt mame tak se s tim poperem. :)
Zdravím. Sleduji tuhle diskuzi a otázka na galandara. Můžeš prosím dát kontakt na toho člověka co pracuje s řídícími jednotkami? Problém "zatím" nemam. Jen abych byl připravený. Dokonce dle servisky byla na mém Golfu někdy v roce 2002 vyměněna řídící jednotka (nevím zda jen soft nebo celá jednotka). Otec měl octávku z roku 2001 s tímto motorem a měli jsme tam též problémy s výkonem a cukáním motoru hlavně za studena. Nikdo to nevyřešil. Dělalo to asi od najetých 60ti. km a v 75tis. km šlo auto pryč nýbrž bylo služební.
A ještě by mě zajímalo, kde jsi si nechal upravit výkon motoru a kolik to stojí? Děkuji.
Ahoj,

pokud mas kod motoru AZD a byla ti v roce 2002 menena jednotka dockas se nejspise stejneho scenare jako ja,protoze to je presne pripad i u me! Sedi jak kod motoru tak i rok. Kde bylo u auta menena jednotka? Ja u auto ISR na Proseku v PZE,to asi neni moc smerodatny,ale byl by jsi se mnou uz treti kdo to ma na chlup stejne i s dealerem. Kod motoru AZD se obecne vyrabel do GIV kratkou dobu a byl poruchovy. S oblibou pri vymene nahravali do ridici jednotky 8ventilovou verzi motoru z ocatvie 1 (74kW - v te dobe se uz 8ventil do GIV nevyvijel),takze to muze byt cely zakopany pes(temer nic nesedi vcetne palivovych map) jako u me. Docela sranda,ze tu konecne taky nekdo pripsal jaky ma kod motoru. Hned se da posunout o kus dal.

S tim kontaktem te nejspise nepotesim, nevim jestli ho muzu rozdavat. Kazdpopadne se ti zeptam. Jinak na ten chip to bude asi schudnejsi. Stalo me to 5000. Je to o 9kW navic jak jsem psal. Znat to je pri tahu na 2,3jku jinak to nema vliv. Spotrebu zatim nemuzu soudit,protoze jsem autu zatim daval poradne za usi abych zjsitil jestli je vse ok a vydrzi. Vice budu vedet pristi tyden. Napis mi PMko pokud to tady jde a ja se ti pokusim ty cisla sehnat,ale nic neslibuju. Sam mam kontakt jen na jednoho cloveka,ktery zarizuje zbytek! A na ty ostatni se jen tak dostat neda!

Filip T.
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 01.10.2007 11:29

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Filip T. »

Ja mam tez kod motoru AZD. Vymeny RJ si ale nejsem vedom. Teda aspon nemam takove informace od predesleho majitele. Sam s autem jezdim neco malo pres rok. Nekdy po novem roce me ceka vymena rozvodu, tak bych to spojil a necham zkontrolovat jak sani, tak soft v RJ.

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Alesek820 »

Ja mam ten samy typ motoru AZD, zatim tedy jenom to kolisani, zkusim to zkontrolovat vymenit palivovy filtr atd a uvidime, snad to pomuze, pokud ne tak budu patrat dal....
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
RRR
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 239
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od RRR »

Alesek820 píše:Ja mam ten samy typ motoru AZD, zatim tedy jenom to kolisani, zkusim to zkontrolovat vymenit palivovy filtr atd a uvidime, snad to pomuze, pokud ne tak budu patrat dal....
to Alesek820
Ahoj, to kolisani otacek Ti dela i za studena nebo jen kdyz se motor zahreje ?

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“