Čili celou tu krabici wotočit............sid666 píše:to je všechno chlapi jasný...řešíme tu přece to,že ten bufík je otočený...výfuk směrem k motoru,místo aby byl směrem k zadní nápravě a sání,místo aby bylo první,tak je až za výfukem...
TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
ne každá 5 ho má...já mám tedˇtaky pětku a ta ho též nemáMarek77 píše:vilik píše:........... a D5W má v sobě oběhové čerpadlo vody.
To je ovšem zajímavá informace. Já totiž mám D5W z roku 2004, ale dám krk za to, že žádné oběhové čerpadlo vody tam není. Měl jsem to rozebrané téměř do posledního fragmentu a divil bych se, že bych ho přehlédl.
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
....wotočit...
jak píše Marek77....
jak píše Marek77....
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Vypadá to, že s těma bufíkama to bude stejné jako s našima autama. Co kus, to originál
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- vasyl
- Jezdec
- Příspěvky: 210
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mlada Boleslav FordGalaxy
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Henry333 ještě takovy nápad nemůže byt přehozeni trubky myslím vyfukova a saci to znamená ze výfuk ti fouka do prahu
tym panem je řešeni kouře u uvnitř
tym panem je řešeni kouře u uvnitř
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
vasyle to určitě ne,proto že jak už tu psal vilik,ta krajní komora je pro sání a ta prostřední komora je pro výfuk...ta třetí největší část je topení bufíku ve kterém se ohžívá cirkulující voda...
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Přesně tak.....
Na tu příšernost, co má pod autem spáchanou, to má zapojené správně. Jenže se dost obávám, že ten výfuk vyvedený proti směru jízdy asi dosti zlobí (proudění plynů proti proudění vzduchu kolem = nepochopitelná kravina).
Na tu příšernost, co má pod autem spáchanou, to má zapojené správně. Jenže se dost obávám, že ten výfuk vyvedený proti směru jízdy asi dosti zlobí (proudění plynů proti proudění vzduchu kolem = nepochopitelná kravina).
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Ale stejně, hoši: Ať se na ty jeho fotky koukám z které chci strany, nemyslím si, že by to někdo takhle blbě zapojil doma. Podle mého názoru to musí být fakt už z výroby. Ta sací trubka od prahu do bufíku je v porovnání s našimi trubkami nesrovnatelně delší (o takových dobrých 8 - 10 cm) a jinak zahnutá, ten výfuk taky po domácku nikdo neohne do takového úhlu. A už vůbec bych nechápal, proč by to kdo doma zapojoval právě takhle nesmyslně - když by se to nabízelo jednoduše a logicky.
Ale co teď s tím?
Já bych jednoznačně doporučil: Demontovat sací a výfukovou trubku, celý bufík sundat z auta ven - následně odpojit elektriku a hadice vody a bufík otočit v držáku.
Potom hadice vody napojit (podle logiky tedy opačně než teď, aby jejich pozice zůstala stejná), spojit konektor elektriky a bufík namontovat zpět pod podlahu.
Výfuk tam půjde bez problémů, a to směrem dozadu tak, aby směřoval ke středu zadní nápravy (to koleno na konci trubky bych zkusil narovnat nebo úplně uříznout) - jenom držáček na přišroubování výfukové trubky ke karoserii se bude muset odmontovat a přišroubovat k zadnímu nosníku nad nápravu, aby bylo možno zase výfukovou trubku chytit k šasi.
Sací trubka se bude muset upravit nebo sehnat jiná - správná. Ale ona tam zase není až tak důležitá, je tam prakticky jen kvůli tomu, aby bufík nenasál bordel.
Máte někdo jiný nápad ? (Side a rfarsky, zruční bufíkáři.........).
Ale co teď s tím?
Já bych jednoznačně doporučil: Demontovat sací a výfukovou trubku, celý bufík sundat z auta ven - následně odpojit elektriku a hadice vody a bufík otočit v držáku.
Potom hadice vody napojit (podle logiky tedy opačně než teď, aby jejich pozice zůstala stejná), spojit konektor elektriky a bufík namontovat zpět pod podlahu.
Výfuk tam půjde bez problémů, a to směrem dozadu tak, aby směřoval ke středu zadní nápravy (to koleno na konci trubky bych zkusil narovnat nebo úplně uříznout) - jenom držáček na přišroubování výfukové trubky ke karoserii se bude muset odmontovat a přišroubovat k zadnímu nosníku nad nápravu, aby bylo možno zase výfukovou trubku chytit k šasi.
Sací trubka se bude muset upravit nebo sehnat jiná - správná. Ale ona tam zase není až tak důležitá, je tam prakticky jen kvůli tomu, aby bufík nenasál bordel.
Máte někdo jiný nápad ? (Side a rfarsky, zruční bufíkáři.........).
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 28.10.2007 21:25, celkem upraveno 3 x.
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Marku77 to fakt nejsem,ale máš 100% pravdu s tím jak ten bufík a hlavně to nasávání spalin vyřešit...ten kdo tohle spáchal,to byl asi fakt kouzelník...
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Především nechápu, proč to vlastně tak je? Přece ať mi nikdo netvrdí, že je to tam jen tak bez důvodu!
Ale je to blbě, nelogicky a viditelně nevhodně - na tom se jistě všichni shodneme. Zkusil bych to dle návodu výše předělat tak, jak to máme všichni ostatní a podle mého názoru bude mít po problému.
Jóóó, mně se to dneska machruje - za víkend jsem si to dal dvakrát kompletně ven a rozborka + sborka. To jsem teďka silnej jak silnice !!! Ale opravil jsem ho, lumpa !!!!!!!!!
Ale je to blbě, nelogicky a viditelně nevhodně - na tom se jistě všichni shodneme. Zkusil bych to dle návodu výše předělat tak, jak to máme všichni ostatní a podle mého názoru bude mít po problému.
Jóóó, mně se to dneska machruje - za víkend jsem si to dal dvakrát kompletně ven a rozborka + sborka. To jsem teďka silnej jak silnice !!! Ale opravil jsem ho, lumpa !!!!!!!!!
- sid666
- Jezdec
- Příspěvky: 435
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: sevwer čech Otvwice
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
tak to jsi vysmátej,já tam dávám pětku za trojku a podle schémat od vilika zjišťuju,že to asi pro mne nebude taková sranda...elektricky je to jinak zapojený,ale hlavně na jiný části než trojka...dělal jsem to včera a dneska jsem byl s mladým na fotbale a dělal jsem vjezd do dvora,tak jsem se k tomu nedostal...
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Kdybych si nevšimnul toho data výroby 2004, vůbec bych nepřemýšlel nad tím, zda se jedná o D3W nebo D5W. Dá se říct, že do té doby jsem ani netušil, který model má který bufík - nějak mi to přišlo jedno. Jen mi přišlo divné, že vůz modelové řady 1999 má bufík s datem výroby 2004 (to by asi přišlo divné každému...). Tak jsem po tom šel a zjistil jsem, že je to D5W. Ale asi to musel zapojovat nějakej borec, protože to bez problémů funguje od samého začátku, co auto mám. Až teď se to posráááálo - ale možná to bylo i mojí vinou.
Minulý víkend jsem si totiž nechal provést dekarbonizační kúru motoru (chemické čištění palivové soustavy) a možná se trochu toho zázraku dostalo zpátečkou do bufíku, kde to způsobilo uvolnění karbonu a následné jeho nahromadění v drátěnce kolem svíčky. Tak jsem milou drátěnku pootočil o cca 180° tak, aby byl zaručený průchod nafty od čerpadélka ke svíčce a děj se vůle Boží (a ona se děla - maká jak negr, já mu dám stávkovat ).
Minulý víkend jsem si totiž nechal provést dekarbonizační kúru motoru (chemické čištění palivové soustavy) a možná se trochu toho zázraku dostalo zpátečkou do bufíku, kde to způsobilo uvolnění karbonu a následné jeho nahromadění v drátěnce kolem svíčky. Tak jsem milou drátěnku pootočil o cca 180° tak, aby byl zaručený průchod nafty od čerpadélka ke svíčce a děj se vůle Boží (a ona se děla - maká jak negr, já mu dám stávkovat ).
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Už hodnou dobu porovnávám fotky s fotkami od Patpera ( tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=25709 ). Ten bufík je skutečně obráceně. Dokonce by mohly být prohozené i hadice od vody. A to sání a výfuk musel někdo předělat. Ten ostrý ohyb výfuku vypadá, jako by byl nahřátý autogenem a ohnutý. Sací trubka tím pádem musela být krátká. Jenže nevidíme ji celou až do práhu, takže může být klidně nastavená.
Chtěl bych vidět toho ňoumu, který předělá půl auta, když mu nepasujou trubky, protože dal bufíka obráceně.
Je také možné, že minulý majitel koupil auto bez bufíka, jen s propojenými hadicemi a dodával ho tam sám. A protože nevěděl jak přesně to tam má být, tak to takhle napastil.
V každém případě bych to vyndal, otočil a udělal vše jak má být.
Chtěl bych vidět toho ňoumu, který předělá půl auta, když mu nepasujou trubky, protože dal bufíka obráceně.
Je také možné, že minulý majitel koupil auto bez bufíka, jen s propojenými hadicemi a dodával ho tam sám. A protože nevěděl jak přesně to tam má být, tak to takhle napastil.
V každém případě bych to vyndal, otočil a udělal vše jak má být.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Jenže majitel tvrdí, že jeho tchán je prvním majitelem a nikdo s tím celé roky nic nedělal !!!
Tak se v tom vyznej.............
Tak se v tom vyznej.............
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: TOPENÍ, BUFÍK: příhřev, kouř v interiéru
Tak tomu už vůbec nerozumím
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý