Marek77 píše:Knížka mi došla.
Ztotožňuji se s názorem, že je dobrá, přestože tam některé věci vůbec nejsou (třeba tolerance a výrobní rozměry + opravy motorů, bufík či nezávislé topení, a podobně).
Při rychlém pročítání jsem se dověděl některé velmi zajímavé skutečnosti. Například:
-výměnný interval pro naftový filtr je 60.000 km (všude mi říkali 30.000 km)
-výměnný interval pro vzduchový filtr je 90.000 km (což mi přijde až neuvěřitelné!!!)
-výměnný interval pro chladicí kapalinu není stanoven (já žil v domnění, že G11 se mění po třech a G12 po pěti letech)
-jsem zvědav, na jaké informace přijdu při bližším a podrobnějším pročítání ................
Myslim ze uvedene informacie su dost mimo.
- palivovy filter kazdych 60 000, no to by som mozno este aj bral ale:
- vzduchový fitler kazdých 90 000 tak to je uplny nezmysel ak (nejazdis v takmer bezprasnom prostredi). Myslim ze stanovit nejaky pevny limit je problem. Ked som zadil s Jeepom po piesku tak za niekolko 100 km musel ist komplet dole lebo povodny papier nebolo vydiet a zacinal sa dusit motor. Hodne zavisi od prostredia v akom to auto beha.
- to ze G11 je na 3 roky a G12 na 5 rokov je informacia uvadzana aj v inych publikaciach.
Osobne som s knihou sklamany lebo vela tem prebieha strasne povrchne.
Mam knihu Jat na to Skoda Felicia a ta je rovnako hruba ako SAG. Vsetko je tam rozoberane do velmi velkych detailov.