FAQ-nejčastější dotazy

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
GolfinoIV
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2044
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Žilina

Příspěvek od GolfinoIV »

Technickej kontrole pravidelnej podlieha prvýkrát vozidlo
a) kategórie L1e aL2e uvedenév§47ods.1písm.a),
počnúc 1. júlom 2007,
b) kategórieTaRuvedenév§47ods.1písm.e),
počnúc 1. januárom 2008.

(2) Oprávnená osoba technickej kontroly, ktorá vykonáva a prevádzkuje stanicu technickej kontroly zriadenú podža doterajších predpisov, ktorá nespĺňa najmenšie rozmerypodža §33ods.4alebo ods.5a8,môže
prevádzkova takúto stanicu technickej kontroly do
jedného roka odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto vyhlášky.
(3) Oprávnená osoba emisnej kontroly, ktorá vykonáva emisné kontroly a prevádzkuje pracovisko emisnej kontroly zriadené podža doterajších predpisov, ktoré nespĺňa priestorové vybavenie podža § 52 ods. 1 tejto
vyhlášky, môže prevádzkova takéto pracovisko emisnej kontroly do jedného roka odo dňa nadobudnutia
účinnosti tejto vyhlášky.
(4) Emisnej kontrole pravidelnej podlieha prvýkrát
vozidlo kategórie M1 aN1 so zážihovým motorom so
zdokonaleným emisnýmsystémomuvedenév§67
ods. 1 písm. a) v lehote
a) od 1. apríla 2007 do 30. júna 2007; to platí pre vozidlo, ktoré bolo prvýkrát prihlásené do evidencie do 31.
decembra 1993,

b) od 1. júla 2007 do 31. decembra 2007; to platí pre

vozidlo, ktoré bolo prvýkrát prihlásené do evidencie
od 1. januára 1994 do 31. decembra 1999.

(5) Vozidlo kategórie M1 aN1 so zážihovým motorom
so zdokonaleným emisnýmsystémomuvedenév§67
ods. 1 písm. a), ktorého lehota na vykonanie emisnej
kontroly pravidelnej uplynie do 30. júna 2008, podlieha emisnej kontrole pravidelnej v lehote od 1. januára
2008 do 30. júna 2008; to platí pre vozidlo, ktoré bolo
prvýkrát prihlásené do evidencie od 1. januára 2000.
(6) Emisnej kontrole pravidelnej podlieha prvýkrát
vozidlokategórie Tuvedenév§67ods.1písm.e),
počnúc 1. januárom 2008.
(7) Oprávnená osoba montáže plynových zariadení,
ktorá vykonáva montáže plynových zariadení a prevádzkuje pracovisko montáže plynových zariadení zriadené podža doterajších predpisov, môže vykonáva
montáže plynových zariadení a prevádzkova pracovisko montáže plynových zariadení do jedného roka odo
dňa nadobudnutia účinnosti tejto vyhlášky s výnimkou
automatizovaného informačného systému montáže
plynových zariadení podža § 112 ods. 27 zákona.
(8) Ustanovenia podža § 34 ods. 2 písm. p) a ods. 5
písm. p) sa uplatňujú od 1. januára 2009, ustanovenie
podža § 34 ods. 5 písm. q) sa uplatňuje od. 1. júla 2007
a ustanovenia podža § 53 ods. 3 písm. d), ods. 4 písm. d)
a ods. 5 písm. d) sa uplatňujú od 1. januára 2009.

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od baciluss »

1.8 Motronic ABE
Přílohy
1,8l Motronic (ABE).pdf
(700.59 KiB) Staženo 728 x
Naposledy upravil(a) baciluss dne 06.04.2008 12:01, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

[b]MANUALY NIE LEN NA VW[/b]

Příspěvek od baciluss »

Elektricke schemy na GIV/Bora
http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... _2001.html

Stiahnut vsetky .zip subory a rozbalit. Po rozbaleni prveho si to vypita druhy...atd.
Naposledy upravil(a) baciluss dne 07.11.2007 03:18, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od baciluss »

Dotahovanie hlavy valcov 1.9TDI
Přílohy
Hlava2.JPG
Hlava2.JPG (18.01 KiB) Zobrazeno 23322 x
Hlava1.JPG
Hlava1.JPG (22.55 KiB) Zobrazeno 23338 x
Hlava.JPG
Hlava.JPG (54.8 KiB) Zobrazeno 23332 x

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od baciluss »

Vnutorny spetak- demontaz/montaz
Přílohy
Tymto istym sposobom sa to da aj demontovat. Je to bezpecnejsie. Ci uz pri montazie alebo demontazi treba tocit vzdy v smere sipky.
Tymto istym sposobom sa to da aj demontovat. Je to bezpecnejsie. Ci uz pri montazie alebo demontazi treba tocit vzdy v smere sipky.
Vnutorny spetak- montaz.JPG (24.86 KiB) Zobrazeno 23244 x
Vnutorny spetak- demontaz.JPG
Vnutorny spetak- demontaz.JPG (24.31 KiB) Zobrazeno 23190 x

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od baciluss »

Nieco ako ON-LINE ETKA ale po CCCP :lol:
Zadate typ, rok a uz len lustit rusky. Su tam obrazky a k nim cisla dielov ale nie ceny. Zmena jazyku asi nie je v ponuke :(

http://www.avtoshop.net/vw.php
Moje motto:
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.

Uživatelský avatar
baciluss
Závodník
Závodník
Příspěvky: 635
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Malacky SR
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od baciluss »

WEBASTO hodiny 1533 ovalne Slovensky navod :wink:
Přílohy
Directions_for_use_Timer_1533_oval.pdf
(63.79 KiB) Staženo 821 x
Moje motto:
Nekupuj nove pokial si to pokazene este ani nerozobral. Az ked to nepojde opravit alebo to uz nezlozis tak potom mas dovod kupit nove alebo zanovne.

Uživatelský avatar
stani
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Č. Budějovice

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od stani »



Uživatelský avatar
viki.ua
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 26.09.2008 22:44

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od viki.ua »

http://volkswagen.msk.ru/diag/b5_b5gp_diag_obd_full.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
viki.ua
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 26.09.2008 22:44

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od viki.ua »

http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... opic=77327" onclick="window.open(this.href);return false;

gggolf
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 19.07.2009 01:23

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od gggolf »

ASI VSE O OLEJICH :P http://www.oleje.cz/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
viki.ua
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 26.09.2008 22:44

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od viki.ua »

http://www.passatworld.com/forums/showt ... p?t=121852" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od matasimek »

KONTROLA N75, PLNÍCÍHO TLAKU A TURBA A KABELÁŽE (PRO GOLF 3 ale principově i pro octavii/golf IV, BORA MOTORIZACE-AGR 66KW)
N75 SE NACHÁZÍ U GOLF III ZA VZDUCHOVÝM FILTREM A JE ZLATAVÝ

VAG VÁM HLÁSÍ - TLAK V SACÍM POTRUBÍ-REGULAČNÍ ODCHYLKA (apod) Toledo stejné jako G III, potažmo principově i octavia

KONTROLA N75
POZOR JE ZDE ZAMĚNĚNÝ PIN 1 A PIN 2 NA ŠTEKRU-ASI CHYBA V TISKU U DÍLENSKÉ PŘÍRUČKY
SCHÉMA EL INSTALACE JE OK
skupina1 005.jpg
KONTROLA KABELÁŽE V AUTĚ (nelekejte se spec nářadí VAG, lehce ho nahradíte obyč multimetrem, box Vag zase špendlíkem, piny jsou očíslovane drobným písmem ve štekru nebo v jednotce)TADY JE ZAMĚNĚN PIN 1 A PIN 2
ASI CHYBA TISKU
skupina1 006.jpg
zde schéma el instalace
skupina1 009.jpg
jo a polopatě TADY
zkontroluj N75 a hadičky k němu, zmer odpor mezi pin 1 apin 2 požadovaná hodnota 14-20 ohmů, pokud je ok-
(hadičky i ventil) foukni pumpičkou do modré hadičky (popř ta co ústí zboku) a z jámy nebo zpodheveru pozoruj páčku přímo na turbu, nesmí drhnout a musí se vrátit, jak tlak ujde zpět, pokud je to ok-
kontrola motorové kabeláže (vibrace ji přecvakají neviditelně)
vem štekr N75 a dál odpoj řj motoru, štekr od řj motoru otoč k sobě, má tam malé čísílka -vem špendlík strč ho do zdířky č.47 a změř odpor mezi pinem 1 na štekru N75 a pinem 47 na štekru řj. max 1,5 ohmu(je li víc vletuj nový drát) a dál pin 68 a pinem 2 na štekru N75. (zase max 1,5 ohmu jinak vletuj nový drát)

OCTAVIA, GOLF IV, BORA, TOLEDO, MOTORY(ALH,AHF,ASV,)-ventil N75 na přední stěně pod čelním sklem v motorovém prostoru uprostřed, tuším u (ALH,AHF,ASV),je černý a bílá část s upevněním hadiček, do hadiček proudí podtlak, tak při kontrole musíš sát (třeba pusou)a dívat se na turbo, jak hýbe táhlem, hadičku najdeš že ji nahmatáš od turba bakule a jdeš po ní až k ventilu N75-jsou černé všecky.

KDO MÁTE DIAGNOSTIKU PROVEDTE DIAGNOZU AKCNICH CLENU, NA 5 POZICI JE AKTIVOVÁN N75 NA 30s, DEJTE NA NĚJ RUKU ZDA CVAKÁ, U ZLATAVÉHO U ČERNÉHO N75(ALH,AHF,ASV) SLEDUJTE I TÁHLO NA TURBU
TÍMTO ZKONTROLUJETE I KABELÁŽ OD JEDNOTKY I N75

Kdo má vag tak tady návod na bezdemontážní zjištění stavu
ZADEJTE 08-BLOK NAMĚŘENÝCH HODNOT, SKUPINA 010
blok+010.jpg
08-010.jpg
Naposledy upravil(a) matasimek dne 04.02.2010 21:51, celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: FAQ-nejčastější dotazy

Příspěvek od matasimek »

--
skenovat0002.jpg
Naposledy upravil(a) matasimek dne 13.02.2010 10:49, celkem upraveno 7 x.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“