SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Uživatelský avatar
rcmony
Pilot
Pilot
Příspěvky: 792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od rcmony »

Mám bohužel špatné zprávy. Na první pohled jsem se zaradoval, ale při bližším pohledu je to na .... Ani stříbrné ani černé pouze blílý plast a stříbrné parabolky. Nenašel jsem žádnou homologaci ani na plastu ani na skle. Navíc i ten použitý plast byl takový divný. Na auto bych se to bál dát. Takže hledáme dál.

rfarsky
Závodník
Závodník
Příspěvky: 683
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Montáž světel HID BI-XENON na SAG I

Příspěvek od rfarsky »

Montáž světel HID BI-XENON na SAG I

Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.

Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.

Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.
Přílohy
Čidlo venkovní teploty.jpg
Umístění kostry.jpg
Uložení balastu.jpg
Hid sada 1.jpg
Hid sada.jpg

Uživatelský avatar
Sokolda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 71
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Montáž světel HID BI-XENON na SAG I

Příspěvek od Sokolda »

rfarsky píše:Montáž světel HID BI-XENON na SAG I

Tak vás všecny zdravím a než příjdu na tři týdny o počítač tak sem hodím umístění HID sady bi-xenonů na SAG I.Předem se musím omluvit ,protože si děcka hráli s telefon a nastavili mi na foťáku nejmenší kvalitu,takže to spíše popíšu.

Je potřeba:
1.sundat boční blinkry-na to stačí šroubovák
2.sundat masku-na to potřebujete vyšroubovat 7mm oříškem pod blinkrama, dva šroubky na masce a dva plastový špunty taktéž nahoře na masce.
3.vyndat oba hlavní světlomety-na to potřebujete hvězdičku a nástavec aby jste se dostaly na ty spodní.Každé světlo 4 šroubky.
4.Umístění balastů-celá chladičová stěna je ze sklolaminátu a tam kde jsou umístěný lampy ,tam je zespodu ideální prostor pro umístění balastů.Stačí vyměřit a vyvrtat dvě dírky 6mm a uchytit balasty.
5.Ukostření-po té co máme přidělané balasty je potřeba novou kabelář ukostřit.U pravého světlometu je pod nasávací hadicí schovaná kostra,je to jediné místo.A u levého světlometu ukostříme přímo na baterii.
6.Usazení bi-xenonů do lamp-Usadíme bi-xenony do lamp a do uzávěrů lamp vyvrtáme díru cca 23mm podle gumových průchodek které si seženem.Těmito průchodkamy pak protáhneme ven tři pořebné kabely pro propojení s balastem.
7.Umístění relé-Součástí balení je relé na to jsem našel krásný prostor vedle baterie je tam na to i dírka v katli tak jsem to jenom připevnil vrutem.
8.Kabeláž a zapojení-Kabeláž jsem vedl vrchem po chladičové stěně jinudy to ani nejde ,kabeláž je akorát.Nakonec jsem ještě zapojil červený kabel s 30A pojistkou na baterii a svítim.

Až se v tom budu zase hrabat tak to zkusim přefotit.Ale zapojení je jednoduché a je to všechno perfektně popsané.Přeji hodně zdaru při montáži
A ještě jsem zapoměl že jsem při demontáži masky narazil na čidlo venkovní teploty.Je schované u pravého světlometu na chladičové stěně.
Pěkný, škoda těch fotek......

Uživatelský avatar
Drapič
Řidič
Řidič
Příspěvky: 67
Registrován: 08.01.2008 18:57
Bydliště: Tachovsko

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Drapič »

Jízda s xenony je 100x lepší. Mám tam BiXenony 6000 k a paráda. Jen nedoporučuji 8000-10.000 a už vůbec ne 12.000 k (jako švestka). Měl jsem 8000k, bylo to v pohodě, pak 1 praskl a objednal si nový. No přišel my ale 6000k, tak jsem si řekl, že na to prdim a dám ho tam. Na jedné straně jsem pak viděl líp, tak jsem si objednal ještě jeden se 6000k a teď to nemá chybu. Můj postřeh.
Je to krásné, když auto jede.

Uživatelský avatar
daber
Profík
Profík
Příspěvky: 954
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od daber »

No taky se mi jeden nejmenovanej kamarád Patper vysmíval,jestli v tom nemám svíčky když sem u něj byl.A to sem si myslel jak mi to svítí,ale jeho bixenony fakt svítily jasněji a mnohem víc.

Noa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 05.01.2011 12:31

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Noa »

Ahoj, koupil jsem si Alhambru I 1999 a chtěl bych něco udělat se světlama, máte nějaké info o těch lampách co tu jsou? Dejuji

Uživatelský avatar
Brady7
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 29.02.2008 09:34
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Brady7 »

Bi-xenony jsem taky namontoval a fakt je to lepší. Ale rozebrat celej předek :yahoo: mám 6000K a jak řikal kámoš. V dešti nic mom. Měl je na golfu a to samé. Dal tam ty 4200K nebo kolik (žluté) a je to prej nej. Vidí ve tmě i dešti a na vzhled sere. Alespoň ho ne_rdají benga :drinks:
Alhambra TDi 81/112kw, Stadion S22 1,5/11kw ve stavbě, Uno Turbo 1300/1600cm3 - 73/2xxkw ve stavbě, Fiat 126 (bambino = made in italia)
diagnostika, plaťák atd.

Mr.x
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 25.05.2008 13:19
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Mr.x »

Zdar chlapi, jen malej dotaz taky chci xenon protože vidím fakt prd ,jak to svíti v těch broušených sklech? nezaří to moc aby na mě každej hned neblikal . díky za radu :good:

Mr.x
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 25.05.2008 13:19
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Mr.x »

tak jsem pod stromečkem našel xenon sadu na šardu, kdo ještě váhá jako já do teď tak neváhejte svítí to jak prase i přes to broušený sklo.Udělal jsme pár foto je to tam trochu vidět, ale v reálu je to mnohem lepší jinak ta nexenon žárovka je s lepší svítivostí od philips a xenon sada je 4300K je to bíle světlo lehounce do modra
tady přikládám par foto
Přílohy
K800_DSC_0999.JPG
K800_-.JPG
K800_DSC_1004.JPG

Uživatelský avatar
michall
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5725
Registrován: 25.09.2007 15:24
Bydliště: Praha

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od michall »

Spíš by to chtělo fotku jen s xenonem a jen s halogenem. Takhle to nic moc neřekne. Já sám ale těmto přestavbám nefandím, ale je to tvá volba, rozmlouvat ti to nebudu.
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od kubenec »

Netusim jakou mas vybojku, ale vetsinou jsou tam D2S a ta nema clonu na bance. Patri totiz do cockove paraboly. Kdyz jedu pred takovym autem, ktery ma tuto vybojku v obyc. parabole. Zvazuju zastavit a dat mu pesti mezi svetla. Promin, ale fakt me to stve. Protoze davat takove svetla na auto, kdyz na to neni prispusobeno o vyroby, je proste trestu hodne.
Priklad.
Proc se asi davaj do potkavacek H7/H4 a ne treba H1 nebo H3? Prave kvuli te clone na bance.

Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

Mr.x
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 25.05.2008 13:19
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Mr.x »

já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!

jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!

se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!

Mr.x
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 25.05.2008 13:19
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od Mr.x »

jinač bohužel foto jsem před montáží zapoměl a navíc nebyla ještě tma :roll:

Uživatelský avatar
kubenec
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 30.12.2009 19:10
Bydliště: Praha 10 - VWršovice

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od kubenec »

Mr.x píše:já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!

jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!

se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!
1. Proc bys mel nekoho smetat. Co meli delat nasi dedove ve S100, ta mela jeste pouze 35W zarovky.
2.Ohledne serizeni a oslneni.
A co treba takova Fabie, ktera jede pred SAGem. Muzes je mit 100x serizeny, ale toho sofera co sedi o cca 30 cm niz ve Fabii proste oslnis.
3. SAG II taky nema svetla na poradny sviceni. To treba ta Fabie svitila o 30% lip.

To jen okrajove.


Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: SVĚTLA PŘEDNÍ: bixenonová světla na Sharan I

Příspěvek od abeljozef »

Mr.x píše:já tam clonu mám! je to H4 BIxenon! vím že tím porušuji přepisy! nemám čočoky ostřik světel a automatické naklápění ale mnohem líp vidím a sejmout vás panové, který z 99% jdete podél silnice v černém a třeba i s dítětem nepotřebuji!

jinak seřízené světla mám a nejsem magor co musí mít světla až do korun stomů!

se vám to kecá s dvojkovejma šardama co maj světla a né bludičky!
Jasne a to ze oslnis niekoho oproti a ten nieko sejme je v poriadku. Hnaty rozlamat.

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“