MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
- jobel
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
Zdravim vas mam seat Alhambra 85kw a v poslednej dobe mam ten isty problem ktory sa tu rozobera, jednoducho strata vykonu. Staci zastavit a znova nastartovat a potom to uz zase ide pokial snim narabam velmi jemne ale ak zacnem prudsie pridavat tak znova padne do nudzoveho rezimu. Zapol som to na VAG a tu je vysledok:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Èíslo dílu øídícího modulu: 038 906 019 FC
Komponent a/nebo - verze: G001SG 1455
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
Dodateèná informace: VSSZZZ7MZ2V507059 VWZ1Z0A1715917
2 Nalezeny chyby:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
17672 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) Regulacni mez prekrocena
P1264 - 35-00 - -
Prva chyba je od regulacie plniaceho tlaku, to moze byt to spinave turbo a tym obmedzene naklapanie lopatiek. Ale co ta druha chyba...? Moze to suvysiet tiez stym turbom?? Nieco ako nasledok chyby prvej?
Poradte prosim...
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Èíslo dílu øídícího modulu: 038 906 019 FC
Komponent a/nebo - verze: G001SG 1455
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
Dodateèná informace: VSSZZZ7MZ2V507059 VWZ1Z0A1715917
2 Nalezeny chyby:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
17672 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) Regulacni mez prekrocena
P1264 - 35-00 - -
Prva chyba je od regulacie plniaceho tlaku, to moze byt to spinave turbo a tym obmedzene naklapanie lopatiek. Ale co ta druha chyba...? Moze to suvysiet tiez stym turbom?? Nieco ako nasledok chyby prvej?
Poradte prosim...
- milda
- Závodník
- Příspěvky: 564
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: ZLÍN
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
jobel -tak toto mně taky zajímá,kamošovi to píše přesně to samé.
- jobel
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
Skusim vybrat turbo vycistit ho a uvydime. Dufam ze si nato najdem cas niekedy cez vianoce. Spravim fotodokumentaciu a uverejnim to sem.
- vladas
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
Výkon studeného motoru
Po nastartování venku stojícího 1,9 TDI PD 85 kW v cca -8st.C nemá motor po rozjezdu výkon, jede cca 1km jako bez turbíny, připomíná to obyčejný atmosferický diesel, toto přestane po uvedeném cca 1km, kdy už jede zcela normálně.Nic se nerozsvítí i budík hlásí auto O.K.Jedná se o opakovaný úkaz.Souvisí to s teplotou motoru a je to normální?Díky za radu.
- Bitvi
- VWsenior
- Příspěvky: 2096
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výkon studeného motoru
Ahoj,mám ten samej motor,a nemám žádný problém.Ráno i v mrazech nastartuju a jede normálně..
Nech si to píchnout na wag a možná přidat startovací dávku paliva.Nebo možná špatný nějaký čidlo,který to ovládá.
Nech si to píchnout na wag a možná přidat startovací dávku paliva.Nebo možná špatný nějaký čidlo,který to ovládá.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 22.12.2007 15:49
- Bydliště: Hlinsko v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj klubaci,pořidil jsem si galaxicko a mam takovy mensi problem.Kazdy tady neco popisuje,ale s nikym se uplne neztotoznim,tak napisu co me to dela.Kdyz jedu treba tak nekdy uplne v pohode,auto tahne jak ma,proste absolutne bez problemu a najednou to cukne a dostane se to do stadia ze to nejde vubec za plynem.Zjistil jsem,ze staci vypnout motor a je to treba na 10km v pohode,a nebo jenom na 500 m a pak zase to prestane jet.Jel jsem s tim treba do nemecka a 100km to neudelalo nic a nekdy to zase dela skoro porad,nevite nahodou,cim by to mohlo byt??Byl bych moc vdecny.
- Captain
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: u Davle
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
padá ti to do nouzévého režimu, nech si to napíchnout na VAG a budeš chytřejsí. Možná turbo a věci kolem něj.
- Matisek
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 26.09.2007 17:30
- Bydliště: Tábor (Lažany)
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Ahoj moje galaxy při vysokých otáčkách cuká jakoby zapínalo a vypínalo turbo a zároven se zvíšila spotřeba zřejmě to asi bude někde na ventilu G 70 (71,72) nemá stím někdo zkušenosti a ještě Vag hlásí toto
1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference – Sporadicky
1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference – Sporadicky
Mám rád svoje auto SAG Galaxy první generace 1.9 TDI 66 kw r.v.1996
- jobel
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Zdravim vsetkych co vas postihla strata vykonu "nudzak". Mne sa podarilo tak ako som si slubil vybrat a vycistit to turbo, bolo to skutocne riadne spinave a zadrhavali sa lopatky regulacie turba. Po vycisteni si jazdim ako na novom . Konecne si mozem slapat pedal az na podlahu a vsetko frci bez nudzoveho rezimu.
Zatial sa neobjavila ani ta druha chyba co som spomynal. Stale to kontrolujem cez VAG a je to bez chyb.
Zatial sa neobjavila ani ta druha chyba co som spomynal. Stale to kontrolujem cez VAG a je to bez chyb.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.12.2007 22:07
Sharan 1.9tdi 66kW
Sharan 1.9tdi 66kW
Zdarec pánové
chci se zeptat zda máte někdo tento stroj protože já ho dostal jako firemní a připadne mi dostatečně líný tak se ptám zda to tak je či nikoliv?díky
Zdarec pánové
chci se zeptat zda máte někdo tento stroj protože já ho dostal jako firemní a připadne mi dostatečně líný tak se ptám zda to tak je či nikoliv?díky
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Sharan 1.9tdi 66kW
Pravdou je, že motor 66kW v Sharanu není právě sprinter (ostatně proto jsem koupil 81kW), ale jet by měl.
- Shemik
- Moderátor
- Příspěvky: 8286
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha / Č. Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Tak on asi kome tech Verunek neni zadny Sharan zrovna sportak, ale je fakt, ze mam 85 KW a rekl bych ze je to tak akorat. Obcas jsem ho dost nakladal a mam pocit, ze 66 KW by s tim mel co delat. A co mas za model I nebo II? SII 66 KW ma Patper, ten by k tomu rekl vic, jak to citi.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Ano,ja mam Sharana II 19tdi PD 66kw a v porovnani s Citroenem PICASSO,nebo 406 oba take 19tdi 66kw jede Sharan lepe
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- Belmondo
- Jezdec
- Příspěvky: 349
- Registrován: 12.10.2007 13:22
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
Mám Almaru taky 66 kW bez úprav a musím říct, že mi to stačí. Není to sprinter, ale v poho zvládá karavan 1300 kg i občasné odtahy aut. Já jsem spokojenej.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.12.2007 22:07
Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata
No sharan to je I z 97 jen mi to přijde takové zvláštní ono asi ten poměr váha vozu / výkon nebude asi to pravé ořechové co?Shemik píše:Tak on asi kome tech Verunek neni zadny Sharan zrovna sportak, ale je fakt, ze mam 85 KW a rekl bych ze je to tak akorat. Obcas jsem ho dost nakladal a mam pocit, ze 66 KW by s tim mel co delat. A co mas za model I nebo II? SII 66 KW ma Patper, ten by k tomu rekl vic, jak to citi.