MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
jobel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od jobel »

Zdravim vas mam seat Alhambra 85kw a v poslednej dobe mam ten isty problem ktory sa tu rozobera, jednoducho strata vykonu. Staci zastavit a znova nastartovat a potom to uz zase ide pokial snim narabam velmi jemne ale ak zacnem prudsie pridavat tak znova padne do nudzoveho rezimu. Zapol som to na VAG a tu je vysledok:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Èíslo dílu øídícího modulu: 038 906 019 FC
Komponent a/nebo - verze: G001SG 1455
Kódodvání softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
Dodateèná informace: VSSZZZ7MZ2V507059 VWZ1Z0A1715917
2 Nalezeny chyby:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
17672 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) Regulacni mez prekrocena
P1264 - 35-00 - -

Prva chyba je od regulacie plniaceho tlaku, to moze byt to spinave turbo a tym obmedzene naklapanie lopatiek. Ale co ta druha chyba...? Moze to suvysiet tiez stym turbom?? Nieco ako nasledok chyby prvej? :?:

Poradte prosim...

Uživatelský avatar
milda
Závodník
Závodník
Příspěvky: 564
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ZLÍN
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od milda »

jobel -tak toto mně taky zajímá,kamošovi to píše přesně to samé.

Uživatelský avatar
jobel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od jobel »

Skusim vybrat turbo vycistit ho a uvydime. Dufam ze si nato najdem cas niekedy cez vianoce. Spravim fotodokumentaciu a uverejnim to sem.

Uživatelský avatar
vladas
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Výkon studeného motoru

Příspěvek od vladas »

Po nastartování venku stojícího 1,9 TDI PD 85 kW v cca -8st.C nemá motor po rozjezdu výkon, jede cca 1km jako bez turbíny, připomíná to obyčejný atmosferický diesel, toto přestane po uvedeném cca 1km, kdy už jede zcela normálně.Nic se nerozsvítí i budík hlásí auto O.K.Jedná se o opakovaný úkaz.Souvisí to s teplotou motoru a je to normální?Díky za radu.

Uživatelský avatar
Bitvi
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2096
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výkon studeného motoru

Příspěvek od Bitvi »

Ahoj,mám ten samej motor,a nemám žádný problém.Ráno i v mrazech nastartuju a jede normálně..
Nech si to píchnout na wag a možná přidat startovací dávku paliva.Nebo možná špatný nějaký čidlo,který to ovládá.
Obrázek

davidondracek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 22.12.2007 15:49
Bydliště: Hlinsko v Čechách
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od davidondracek »

Ahoj klubaci,pořidil jsem si galaxicko a mam takovy mensi problem.Kazdy tady neco popisuje,ale s nikym se uplne neztotoznim,tak napisu co me to dela.Kdyz jedu treba tak nekdy uplne v pohode,auto tahne jak ma,proste absolutne bez problemu a najednou to cukne a dostane se to do stadia ze to nejde vubec za plynem.Zjistil jsem,ze staci vypnout motor a je to treba na 10km v pohode,a nebo jenom na 500 m a pak zase to prestane jet.Jel jsem s tim treba do nemecka a 100km to neudelalo nic a nekdy to zase dela skoro porad,nevite nahodou,cim by to mohlo byt??Byl bych moc vdecny.

Uživatelský avatar
Captain
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Davle

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Captain »

padá ti to do nouzévého režimu, nech si to napíchnout na VAG a budeš chytřejsí. Možná turbo a věci kolem něj.

Uživatelský avatar
Matisek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 26.09.2007 17:30
Bydliště: Tábor (Lažany)
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Matisek »

Ahoj moje galaxy při vysokých otáčkách cuká jakoby zapínalo a vypínalo turbo a zároven se zvíšila spotřeba :( zřejmě to asi bude někde na ventilu G 70 (71,72) nemá stím někdo zkušenosti a ještě Vag hlásí toto
1 Nalezeny chyby:
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference – Sporadicky
Mám rád svoje auto SAG :-) Galaxy první generace 1.9 TDI 66 kw r.v.1996 :-)

Uživatelský avatar
jobel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od jobel »

Zdravim vsetkych co vas postihla strata vykonu "nudzak". Mne sa podarilo tak ako som si slubil vybrat a vycistit to turbo, bolo to skutocne riadne spinave a zadrhavali sa lopatky regulacie turba. Po vycisteni si jazdim ako na novom :D . Konecne si mozem slapat pedal az na podlahu a vsetko frci bez nudzoveho rezimu.
Zatial sa neobjavila ani ta druha chyba co som spomynal. Stale to kontrolujem cez VAG a je to bez chyb.

pitiwiesss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 23.12.2007 22:07

Sharan 1.9tdi 66kW

Příspěvek od pitiwiesss »

Sharan 1.9tdi 66kW

Zdarec pánové
chci se zeptat zda máte někdo tento stroj protože já ho dostal jako firemní a připadne mi dostatečně líný tak se ptám zda to tak je či nikoliv?díky

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Sharan 1.9tdi 66kW

Příspěvek od Marek77 »

Pravdou je, že motor 66kW v Sharanu není právě sprinter (ostatně proto jsem koupil 81kW), ale jet by měl.

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od Shemik »

Tak on asi kome tech Verunek neni zadny Sharan zrovna sportak, ale je fakt, ze mam 85 KW a rekl bych ze je to tak akorat. Obcas jsem ho dost nakladal a mam pocit, ze 66 KW by s tim mel co delat. A co mas za model I nebo II? SII 66 KW ma Patper, ten by k tomu rekl vic, jak to citi. 8)

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od patper »

Ano,ja mam Sharana II 19tdi PD 66kw a v porovnani s Citroenem PICASSO,nebo 406 oba take 19tdi 66kw jede Sharan lepe :D

Uživatelský avatar
Belmondo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 349
Registrován: 12.10.2007 13:22
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od Belmondo »

Mám Almaru taky 66 kW bez úprav a musím říct, že mi to stačí. Není to sprinter, ale v poho zvládá karavan 1300 kg i občasné odtahy aut. Já jsem spokojenej.

pitiwiesss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 23.12.2007 22:07

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od pitiwiesss »

Shemik píše:Tak on asi kome tech Verunek neni zadny Sharan zrovna sportak, ale je fakt, ze mam 85 KW a rekl bych ze je to tak akorat. Obcas jsem ho dost nakladal a mam pocit, ze 66 KW by s tim mel co delat. A co mas za model I nebo II? SII 66 KW ma Patper, ten by k tomu rekl vic, jak to citi. 8)
No sharan to je I z 97 jen mi to přijde takové zvláštní ono asi ten poměr váha vozu / výkon nebude asi to pravé ořechové co?

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“