G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
- matys
- Závodník
- Příspěvky: 661
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VW údolí pod Ještědem
- Kontaktovat uživatele:
G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
Ahojky všem,odstavil jsem svého golfíka a zjistil jsem,že zadní kotouče jsou jaksi zrezivělé-silně,vypadáto jako by nechodily třmeny,ale když zatáhnu ručku golfík stojí,tak by mě zajímalo kde je problém?
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
problem je v tom,ze mas vzadu kotoucovku origo G3
nn,ted vazne.je to naprosto bezna vec u techto ocelovych brzdicu.ted jsme to s kamosem resily u jeho B3 Passata.mel pak z vraku jeste k dispozici an rozhybani a repas jednu sadu,ale nakonec zvolil hlinikovy brzdice z octavky,G4 a ma klid.jediny rozdil je v pripojeni hadice..
nn,ted vazne.je to naprosto bezna vec u techto ocelovych brzdicu.ted jsme to s kamosem resily u jeho B3 Passata.mel pak z vraku jeste k dispozici an rozhybani a repas jednu sadu,ale nakonec zvolil hlinikovy brzdice z octavky,G4 a ma klid.jediny rozdil je v pripojeni hadice..
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- death
- Řidič
- Příspěvky: 164
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: plzen/karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
rekl bych, ze kdyby si schvalne chtel, aby neco zrezlo, tak to nezrezne tak rychle jak kotouce u g3.. ja kdyz sem daval na predek uplne novy, tak je to zaclo chytat po dvou dnech venku. pokud je mas chyceny fakt hodne, tak zkontroluj tloustku a nech je treba stocit - ty zadni nebejvaj tolik opotrebovany a je zbytecny kupovat novy, kdyz je muzes za par kacek nechat stocit. a pak samozrejme bezna udrzba - rozdelat trmeny, vycistit od rzi,vycistit plosky, po kterejch se soupou desticky a maznout vazelinou (kotouce doporucuju nemazat ) vyndat cepy, vycistit a dat novou vazelinu atd.. zkontrolovat desticky, pripadne vymenit
Powered by V8 quattro
- KaCzaba
- VWsenior
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Scania 620psů
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
s kotoucema nebude takovej vo*er jako rozhejbat ty brzdice..budou zarezly....jinak je asi zbytecny ty kotouce davat novy...pokud nejsou nejaky ziletky.ale esli to nebrzdilo,tak asi nebudou
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?
- fastr
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
No já mám na VENTU taky kotouče a musel jsem je dát nové ze stejného důvodu a to že byly totál vyrezlé. Ale ty nové už taky nejsou na třecích plochách uplně stříbrné a přitom brzdiče chodí naprosto lehce. Řekl bych, že by to mohlo být regulátorem brzdného účinku na zadní nápravě, který asi víc omezuje tlak na zadek a tím se nestačí ošoupat třecí plochý na kotouči jako na předku. Na STK mi říkaly že mi zadek brzdí o trochu míň a že to bude asi regulátor, ale prý je to v normě tak jsem to už neřešil. Jo a ručka mi taky brzdí dobře, ale ta není na regulátoru závislá. Tak jestli by to nechtělo ho trochu přitáhnout.
- matys
- Závodník
- Příspěvky: 661
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VW údolí pod Ještědem
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
A mohl by na to mít vliv podvozek?Mám to dost schozený-už totiž škrtám když vezu třetího vzadu
- fastr
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: G III-ZADNÍ BRZDY-PROBLÉM
Myslím, že by to mělo spíš pozitivní účinek, páč je teď regulátor v poloze jako by to bylo zatížené a proto by to mělo brzdit víc. Takže nevím