bylo to primo "cidlo" u termostatu...no spis jenom urvany draty v tom celym drzaku termostatu,kazdopadne se to muselo vymenit. No a termostat se menil takyGolfinoIV píše: mysliis cidlo teploty chladiacej kvapaliny alebo termostat?
Teplota pod 90°
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Johnny_cz
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
Tak dlouho o něm člověk sní,až si ho pořídí...GIV je prostě mazlík
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
- Johnny_cz
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
bohuzel...nemohl jsme byt u toho delal mi to makarad:( ale je to takovej asi 10cm dlouhej plastovej ovalnej drzak ve kterym je ten termik chycenej a vedou do nej dva draty a ty byly v haji ....GolfinoIV píše: nemas nejake foto o co konkretne slo?
Tak dlouho o něm člověk sní,až si ho pořídí...GIV je prostě mazlík
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
ja mnel Octavku v nafte a te to taky trvalo nes se zahrala ted mam mazla v benzinu a parada je to hned
- hornet
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: štírky-sev.morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
no z tou zkouškou s teploměrem bych si uplně jistý nebyl ,na škodovkách se to tak děla a dělalo ,ale zkoušel jsem to u sve bývale 1,6sr a naoko se termostat jevil uplně normalně ,otviral zaviral ,jak měl !!! naštestí jsem měl už nový .myslim že to byl valeo ,a tak jsemho taky vařil v hrnci s horkou vodou ,dělal to same co starý ..tak jsem tam hodil Nový!!! a auto po par km ,bylo na 90 a drželo ,a topilo krásně .....tak nevim ,čím to vlastně bylo ,možná je v te soustavě tlak ,a tak nějaky starší termostat ,nemusí otevřít uplně ,..fakt nevím ....ale vyměnit ho je otazka chvilky ,a cena taky příznivá ......jako první pokus bych to udělal,,,, tim není co zkazit ,a halvně mi tehdy klesla spotřeba spon litr dolu !!!!!
- H8me
- VWagenista
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 13.10.2007 21:36
- Bydliště: Šumperk (49°N, 16°E)
- Kontaktovat uživatele:
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
- H8me
- VWagenista
- Příspěvky: 1462
- Registrován: 13.10.2007 21:36
- Bydliště: Šumperk (49°N, 16°E)
- Kontaktovat uživatele:
- Calfa
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Napálsko (Zlínský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
Zdravim panove, mam motor 1.4 16V, AKQ a
jak si tak ctu, tak uz to vypada ze mam stejny problem a ted cert vi, li s termostatem nebo cidlem. Doted me rucicka v aute ukazovala po nakych cca 3 az 4km vzdy 90C. V posledni dobe ovsem vyleze spolehlive na cca 2 -4mm pod 90C a nehce se ji dal! Sem tam se nekdy vysplha az na 90C ale az po dlooouuuhy dobe a klesa i zpet. Zda se mi ze je to taky podle zaberu motoru. Pokud jm dojizdel na volnobeh, tak to zaclo klesat, ale jakmile motor mel zaber trosku vetsi, tak se zas rucicka neochotne zacla splhat na 90C.
A navic to nejdulezitejsi: zacla stoupat spotreba!! o nakych 40km najedu min na plnou nadrz!! Coz je poznat. jezdim nakych 37km do prace a tak auto se musi ohrat aj kdyby nechtelo.
Co myslite : dle popisu to bude jen termostat neb i to cidlo?
Vim jen tak to nejde z papiru urcit, ale prec z Vasich zkusenosti... by se dalo lecos vypatrat..
VW autum zdar a GOLFUM zvlast!
Čalfa
jak si tak ctu, tak uz to vypada ze mam stejny problem a ted cert vi, li s termostatem nebo cidlem. Doted me rucicka v aute ukazovala po nakych cca 3 az 4km vzdy 90C. V posledni dobe ovsem vyleze spolehlive na cca 2 -4mm pod 90C a nehce se ji dal! Sem tam se nekdy vysplha az na 90C ale az po dlooouuuhy dobe a klesa i zpet. Zda se mi ze je to taky podle zaberu motoru. Pokud jm dojizdel na volnobeh, tak to zaclo klesat, ale jakmile motor mel zaber trosku vetsi, tak se zas rucicka neochotne zacla splhat na 90C.
A navic to nejdulezitejsi: zacla stoupat spotreba!! o nakych 40km najedu min na plnou nadrz!! Coz je poznat. jezdim nakych 37km do prace a tak auto se musi ohrat aj kdyby nechtelo.
Co myslite : dle popisu to bude jen termostat neb i to cidlo?
Vim jen tak to nejde z papiru urcit, ale prec z Vasich zkusenosti... by se dalo lecos vypatrat..
VW autum zdar a GOLFUM zvlast!
Čalfa
skalní příznivec FOREVER
- dawenow
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opavwa
Re: teplota pod 90°
podle meho nazoru se jedna o spatny termostat, nedovede držet 90C pouští drive, zacal bych urcite vymenou termostatu, doporucuji WAHLER, cena 700kc, mnoho zdaru
- hornet
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: štírky-sev.morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
ja ti zas s klidným svědomim doporučím za 250kč ...valeo ,nic proti wahleru ,ale ta cená je strašná !!!
- Calfa
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Napálsko (Zlínský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
hornet píše:ja ti zas s klidným svědomim doporučím za 250kč ...valeo ,nic proti wahleru ,ale ta cená je strašná !!!
pravda cena je to desna! ale kdyz je to ten milacek, dycky udelam co mu na ocich vidim..
uz jm ten Wahler cetl vickrat.. tak snad ten neb naky jiny ale stejne kvalitni..
Ptat se kde to sehnat je asi blbost... meli by to mit v kazdem autoshopu? Pac do VW fakt nepudu!!!
To by me vyslo na pekne prasule. z toho jm uz vyrostl..
skalní příznivec FOREVER
- dawenow
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opavwa
Re: teplota pod 90°
tak je pravda , ze cena je vyssi , ale dal jsem na doporuceni lidi kteri se pohybuji v tomto oboru, ze nemam setrit na nepravem miste, a priplatit si za kvalitu, jinak ve VW original termostat cena 940kc, ( stejne tam davaji Wahler tak neni co resit) ,hornet píše:ja ti zas s klidným svědomim doporučím za 250kč ...valeo ,nic proti wahleru ,ale ta cená je strašná !!!
PS take se klidne muze stat ze ti ten levny vydrzi a nebude delat problem , nebude propoustet, zalezi pouze a pouze na tobe ,
- Calfa
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Napálsko (Zlínský kraj)
- Kontaktovat uživatele:
Re: teplota pod 90°
mno neco na tom bude. mas pravdu. Radej si priplatit a mas od tohoklid nez to resit znovu za chvili. Nicmene ja vim a hledal jm to, ale nenasel.dawenow píše:tak je pravda , ze cena je vyssi , ale dal jsem na doporuceni lidi kteri se pohybuji v tomto oboru, ze nemam setrit na nepravem miste, a priplatit si za kvalitu, jinak ve VW original termostat cena 940kc, ( stejne tam davaji Wahler tak neni co resit) ,hornet píše:ja ti zas s klidným svědomim doporučím za 250kč ...valeo ,nic proti wahleru ,ale ta cená je strašná !!!
PS take se klidne muze stat ze ti ten levny vydrzi a nebude delat problem , nebude propoustet, zalezi pouze a pouze na tobe ,
Nevite kolik se tak priblizne leje chladici kapaliny do cele soustavy?? Ja tam budu davat G12 = TL-VW 774D cerveno ruzova barva nebo jak...
Protoze jm zjistil, ze mam chladici kapaliny tak tesne nad minimem cca 1/2cm. pritom jete v lete tam bylo tak 4cm na riskou minimum. Asi nekde utekla.
Ale to muze byt spojeno jeste s ABS kdy kapalina jaksi zahadne ubyva. Nespravna fce ABS. Nekde jm to cet. A me prave po nastartovani problikne kontrolka ABS. Doufam ale, ze budou jen zasrane cidla.
Pokud bych se v necem pletl, rad se necham opravit.
Kdyztak poradte. Dik
skalní příznivec FOREVER
- CHOZEgti
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 29.11.2009 15:17
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: teplota pod 90°
nevite nekdo proc kdyz jedu a mam climatronik na OFF tak mam 90st ale kdyz climatronik zapnu na AUTO tak do 2minut mi to klesne na 70-80st. zalezi kolik je st.venku kdyz to zapnu na ECON tak mi to klesne o trosicku na 85st. a kdyz neni na climatroniku nic tak mi to taky klesne na 70-80st.?dam climatronik na OFF a mam behem chvilky 90st a drzi to ani se nehne rucicka dik za radu 1.8T AGU 110kw