tak to mám k tobě něco kolem 260 km.No i přes to že je to tak daleko,tak jak dlouho si myslím že by mohla trvat oprava?anydraj píše:Jo vidis.Olomoucko..
To kdyby ten kabel co vede z té 16 do ODB na 7 nebyl přůchozí tak by ho stačilo jen nahradit?
tak to mám k tobě něco kolem 260 km.No i přes to že je to tak daleko,tak jak dlouho si myslím že by mohla trvat oprava?anydraj píše:Jo vidis.Olomoucko..
A ty ho máš?A to je na co?To je rozdílné než ten VAG jak se o něm tady píše?anydraj píše:To asi ne.Musi se propojit se vsemi jednotkami.Ale prvne bych zkusil jeste nekoho, kdo ma diagnostiku a funguje mu.Nejlepe VAG Hex kabel.
tak to jo.Zatím moc dík,odpoledne budu zkoušet měřit.Když odpojím tu baterku a pak následně odpojím tu svorkovnici od té motorové jednotky,tak se po připojení nic nestane?Já jen že mi auto funguje,tak aby fungovalo potom dál.Bojím se toho abych pak normálně nastartoval.anydraj píše:Normalni kabel k VagComu 7.Ma navic CAN.
tak ještě jednou dík a já až něco změřím tak dám vědět!!anydraj píše:Ja ty jednotky odpojuju i pod napetim ))
Tak jsem už provedl nějaké to měření a dopadlo to takto:anydraj píše:Merakem nic neodpalis, neboj.
jasně,to jsem zvědav jak to dopadne!!anydraj píše:To by mohlo sedet.Za chvilku to zmerim na stole.
a co tedy navrhuješ?anydraj píše:Melo by tam byt cca 10V.Podle zapojeni obyc prevodniku se K-Line uzemnuje pri komunikaci,takze 1,3 bude malo.
Mozna ti to shazuje nejaka vadna jednotka v aute.
a kde ty jednotky mám hledat?A to je mám odpojovat i když je připojená baterka?anydraj píše:Zrejme odpojovat jednotky az se to chytne.