VAG: potíže, nastavení, používání VAGu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

Prvne bych zkusil jeste zarucene funkcni kabel.No a potom odpojovat jednu po druhe.Baterku muzes mit pripojenou.
Nic se jim nestane.Akorat neodpojuj airbag jednotku, tak jede CANem.

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:Prvne bych zkusil jeste zarucene funkcni kabel.No a potom odpojovat jednu po druhe.Baterku muzes mit pripojenou.
Nic se jim nestane.Akorat neodpojuj airbag jednotku, tak jede CANem.
A poradíš mi kde ty jednotky jsou?A taky kde je ta jednotka toho airbagu,abych ji omylen neodpojil.
nebo třema nějaké to foto kdyby bylo?!

Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

Zalezi co mas za vybavu.
V motorovym prostoru na leve strane ridici jednotka motoru,ABS
Budiky mas pred sebou, za budikama immobox
Centralni rozvod pod nohama ta krabice s pojistkama
Pod sedackou ridice tusim centralni zamykani
Airbag na tunelu pod topenim
Bufik, pokud mas d5w pred levym zadnim kolem zespodu

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:Zalezi co mas za vybavu.
V motorovym prostoru na leve strane ridici jednotka motoru,ABS
Budiky mas pred sebou, za budikama immobox
Centralni rozvod pod nohama ta krabice s pojistkama
Pod sedackou ridice tusim centralni zamykani
Airbag na tunelu pod topenim
Bufik, pokud mas d5w pred levym zadnim kolem zespodu
No já mám snad vše co do toho auta se dá nacpat:
Centrál na Do.,el okna včetně těch zadních v kufru,el šíbr,xenony,vyhřívané přední i zadní okno,vyhřívané sedačky,bufíka,navigace.doufám že jsem vyjmenoval vše a že jsem na nic nezapoměl.

Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

Tak jeste jednotka Xenonu, na kazdym svetle zezadu
Mozna i navigaci, pokud je spojena pres k-line.
mam to same co ty bez xenonu :(

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:Tak jeste jednotka Xenonu, na kazdym svetle zezadu
Mozna i navigaci, pokud je spojena pres k-line.
mam to same co ty bez xenonu :(
A v tom máš za motor?Já origo 96 kw a nechal jsem to činout na 121 kw!!
A jseš s tím spokojen?

Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

PD 85 kW.Chip vlastni.Max spokojenost.

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:PD 85 kW.Chip vlastni.Max spokojenost.
tak to je hlavní!!A co tomáš za rok?
Zatím dík za rady a jdu zese něco zkoušet!!

Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

2001

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:2001
tal jsem už něco zkusil,ale zatím stále nic,žádný pokrok.Zatím jsem rozpojil pod sedačkou nějaké 2 jednotky a stále nic.Jak to tak vypadá tak budu muset někam k odborníkům!!

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:2001
tak teď jsem tady měl jednoho kluka ze servisu,který má oficiálně koupený VAG a má ho zaktualizovaný na verzi 704 a taky se mu nepovedlo spojit se s autem.5íkal že je to nějaké divné,že se mu většinou podaří se spojit alespoň z nějakou jednotkou,ale tady že se vůbec nepřipojí.Hned ještě zkusil vedle napojit auto a to bylo bez problému,tím se odzkoušelo že ten VAG mu funguje,včetně toho kabelu!!Taky něco říkal že by to mohla být nějaká pojistka,ale já jsem všechny procházel a myslím si že jseou všechny OK.Navíš která pojistka a kde ji mám hladat na to přesně je?
Zatík dík

Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

Pokud je v zasuvce 12V tak pojistka je O.K.Pak uz zbyva jen merit K-LINE k jednotkam a pripadne odpojovat zarizeni.Zkusim se podivat jak je zapojeny motor, ale myslim, ze je primo do zasuvky.

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:Pokud je v zasuvce 12V tak pojistka je O.K.Pak uz zbyva jen merit K-LINE k jednotkam a pripadne odpojovat zarizeni.Zkusim se podivat jak je zapojeny motor, ale myslim, ze je primo do zasuvky.
No já asi dnes ještě skusím odpojit tu jednotku motoru jak je za tou baterií a pak už nevím kde co odpojirt a tak pokud mi znovu neporadíš tak nevím kde přesně co odpojit a budu opravdu nucený to odvézt odporníkům.I když nerad dávám auto zruky,ale asi mi nic jiného nezbyde!!

Uživatelský avatar
anydraj
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 242
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od anydraj »

Zmer jestli mas pruchodnou K-line z OBD pin7 na motorovku velky konektor pin16.Pokud je, tak mas na K-line povesenou
velkou zatez.Pokud ne tak to mas pretrhly ve svazku.Na motorovku to jde primo.

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: VAG: potíže, nastavení

Příspěvek od wsharan »

anydraj píše:Zmer jestli mas pruchodnou K-line z OBD pin7 na motorovku velky konektor pin16.Pokud je, tak mas na K-line povesenou
velkou zatez.Pokud ne tak to mas pretrhly ve svazku.Na motorovku to jde primo.
jasně,tak to skusím.to jsi ale psal že bude lepší u tohoto odpojit baterku vid?
A kdyby to nebylo průchozí tak by to stačilo znovu natáhnout z toho ODB pin 7 na motorovou jednotu pin 16?

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“