TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
- HansHavlik
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17.01.2008 11:10
- Bydliště: Trutnov
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ahoj,
napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.
napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.
- wsharan
- Řidič
- Příspěvky: 113
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Nezapojoval někdo už ten příhřev jako nezávislé topení?Koukal jsem na ten DIESELPOWER forum a podle toho jsem to zapojil,jen mi není úplně jasné to zapojení klimatroniku!!To zapojení do červeného konektoru pin 20 je asi v pořádku,ale nejde mi do hlavy proč se na modré patici stříhá ten pin 18.nevíte někdo k čemu to je?
Předem dík za radu
Předem dík za radu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13.01.2008 20:15
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ahoj to sem mel taky tedle problem to cerpadlo tam chybi musel sem dat jinou jednotku a nebo se da to cerpadlo dokoupi stoji okolo 3 tisic ma se pripojit na ty 2 kabely co mas zaizolovany ,ja to vyreslil tou jinou jednotkou mel sem tam puvodne oznaceni D5W S a musel sem tam dat jednotku s D5W Z a ted uz facha delaj to jen na galaxy ,sharan ani alhambra to nemaHansHavlik píše:Ahoj,
napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.
- Matisek
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 26.09.2007 17:30
- Bydliště: Tábor (Lažany)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ahoj opravdu skvěle spracováno jen kdyby bylo něco podobného o D3W ten se trochu liší
Mám rád svoje auto SAG Galaxy první generace 1.9 TDI 66 kw r.v.1996
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 31.01.2008 08:13
- Bydliště: Krmelín okr. FM
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ahoj Kluci,
tak Bassorius zaslouží MMEEGGAAA pochvalu.
Ale chybí mi informace o verzích bufíku a celkové instalaci na vozidlech SAG. Starší verze SAG I mají buď D3W (příhřev) nebo D4W (nezávislé),
novější SAG II mají D5W. Teď se to ještě liší písmenkem (s vlastním čerpadlem a bez čerpadla). Proč to píšu? Já to čerpadlo prostě nemůžu najít.
V jiných tématech jsem se dočetl, že ASI píšu ASI (niGdo to nepotvrdil ani nevyvrátil) SAG I NEměly pomocné el. čerpadlo na vodu.
Jenže je tady spousta Kluků co mají SAG I a to čerpadlo tam mají i s D3W bufou. (D4W - to čerpadlo prostě musí mít, jinak by to nebylo nezávislé)
Vysvětlí mi to někdo z Vás profíků? Možná by nebyly špatné i fotky kde všude může být. (ty fotky co jsou tady na fóru jsou pro SAG II)
Díky za objasnění.
tak Bassorius zaslouží MMEEGGAAA pochvalu.
Ale chybí mi informace o verzích bufíku a celkové instalaci na vozidlech SAG. Starší verze SAG I mají buď D3W (příhřev) nebo D4W (nezávislé),
novější SAG II mají D5W. Teď se to ještě liší písmenkem (s vlastním čerpadlem a bez čerpadla). Proč to píšu? Já to čerpadlo prostě nemůžu najít.
V jiných tématech jsem se dočetl, že ASI píšu ASI (niGdo to nepotvrdil ani nevyvrátil) SAG I NEměly pomocné el. čerpadlo na vodu.
Jenže je tady spousta Kluků co mají SAG I a to čerpadlo tam mají i s D3W bufou. (D4W - to čerpadlo prostě musí mít, jinak by to nebylo nezávislé)
Vysvětlí mi to někdo z Vás profíků? Možná by nebyly špatné i fotky kde všude může být. (ty fotky co jsou tady na fóru jsou pro SAG II)
Díky za objasnění.
Naposledy upravil(a) Sady dne 20.02.2008 13:56, celkem upraveno 1 x.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ak mam spravne informacie tak ziadny SAG I generacie nemal pridavne el. cerpadlo pokial nemal nezavisle kurenie.
- bassorius
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Když bude mít někdo, nějaké info, které by chtěl do té dokumentace vložit, tak ať mně je klidně pošle třeba na SZ, nebo e-mail (bassorius@tiscali.cz). Jelikož mám SAG II, tak jsem se zaměřil pouze na něj.
Jinak kdo nemá konkrétní podnět k dokumentaci, tak ať zvolí některou část fóra, která se týká jeho problému. Tady bych řešil jenom tu dokumentaci.
Díky
Jinak kdo nemá konkrétní podnět k dokumentaci, tak ať zvolí některou část fóra, která se týká jeho problému. Tady bych řešil jenom tu dokumentaci.
Díky
S pozdravem
J.Bassorius
VW Sharan 1,9TDI 85kW AUY, model 2001
J.Bassorius
VW Sharan 1,9TDI 85kW AUY, model 2001
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Pochvala Bassoriusovi za shrnutí problematiky Bufík.
Ne že by něco nechodilo, ale konečně vím, jak to funguje. A nechodím kolem levýho zadního blatníku po vypnutí motoru v helmě a neprůstřelné vestě, že odtud něco každým okamžikem vyletí.
Ne že by něco nechodilo, ale konečně vím, jak to funguje. A nechodím kolem levýho zadního blatníku po vypnutí motoru v helmě a neprůstřelné vestě, že odtud něco každým okamžikem vyletí.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Charlie.007
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 22.03.2008 10:57
- Bydliště: Jihomoravský kraj
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ahoj clubáci, pročítal sem si toto téma, ale chci se zeptat na tento případ. Když nastartuju studený auto a venku je víc než 10 st.C, nastartuje se bufík nebo ne? Možná to tady už někdo vysvětloval, ale asi sem to přehlídl.Mě se právě spouští, až když je míň než 8 st.C, jinak ne. Díky za info
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.06.2008 09:22
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
čau kluci,je to skvěle zpracované,super manual,jen tak dál,čus.
- petrg
- Řidič
- Příspěvky: 182
- Registrován: 26.09.2007 11:06
- Bydliště: PRAHA
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
[quote="abeljozef"]Jinak - měření kovové svíčky zda je dobrá - nestačí, že má 1 Ohm, tato zkouška nic o dobré svíčce nezjistí (zdroj - technik VW servis), při zahřátí se může objevit chyba (to potvrdil i technik z Eberspacheru), nežhaví totiž celý kolík.
Toto sa mi zda trocha mimo nakolko,
Teplo ktore sviecka da (teplo je druh energie) je dane elektrickou energiou ktora sa "zmari" odporom sviecky (jednou zo zakladny fyzikalnych teorii ktore este nikto nevyvratil hovori ze energia je "neznicitelna" Vie sa ale transformovat na iny druh energie napr. elektricka na tepelnu). Tzn. ak nezhavi cela musia nou tiect mensie prudy. Tzn jej prechodovy odpor musi byt vacsi za prepokladu ze k zmenseniu prudou dojde za konstantneho napajania. To je Fyzika.
Nedalo mi to a vzal jsem vadnou svíčku z mého bufiku a změřil odpor. Sorry ABEL, ale má 1 ohm. Žhavila ,ale bufik nezapálila. Z mé zkušenosti mohu říct že jediná spolehlivá zkouška svíčky je napojit na 8 V a musí se behem nekolika vteřin rozpálit skoro do běla,jak je jen červená šup s ní do koše.
Toto sa mi zda trocha mimo nakolko,
Teplo ktore sviecka da (teplo je druh energie) je dane elektrickou energiou ktora sa "zmari" odporom sviecky (jednou zo zakladny fyzikalnych teorii ktore este nikto nevyvratil hovori ze energia je "neznicitelna" Vie sa ale transformovat na iny druh energie napr. elektricka na tepelnu). Tzn. ak nezhavi cela musia nou tiect mensie prudy. Tzn jej prechodovy odpor musi byt vacsi za prepokladu ze k zmenseniu prudou dojde za konstantneho napajania. To je Fyzika.
Nedalo mi to a vzal jsem vadnou svíčku z mého bufiku a změřil odpor. Sorry ABEL, ale má 1 ohm. Žhavila ,ale bufik nezapálila. Z mé zkušenosti mohu říct že jediná spolehlivá zkouška svíčky je napojit na 8 V a musí se behem nekolika vteřin rozpálit skoro do běla,jak je jen červená šup s ní do koše.
Ford Galaxy 1,9TDI 85KW Ghia, 2003
- menge1
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 05.08.2008 13:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
nazdar pánové, to PDF- ko je opravdu pěkně zpracováno, a je tam dosti podrobností, ( i to co by se k běžným uživatelům nemělo dostat). Jen ten návod na předělání přihřívače na nezávislé topení za pár korun, namisto pár tisíc jsem tu ještě nenašel. Až si najdu chvilku , tak Vám ho sem nadělím. Zdravím všechny, autosip autorizovaný servis.
- maxie
- Člen klubu
- Příspěvky: 432
- Registrován: 22.10.2007 16:44
- Bydliště: Mohelnice(SU)
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Tak hledej šmudlo, myslím chvilku, návod na dodělání manuálního(ideálně dálkového) ovládání bufíku za párk korun by se mi právě hodil na dlouhé letní večery
- baryn
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kroměříž
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Naděluj, jsme zvědavímenge1 píše:nazdar pánové, to PDF- ko je opravdu pěkně zpracováno, a je tam dosti podrobností, ( i to co by se k běžným uživatelům nemělo dostat). Jen ten návod na předělání přihřívače na nezávislé topení za pár korun, namisto pár tisíc jsem tu ještě nenašel. Až si najdu chvilku , tak Vám ho sem nadělím. Zdravím všechny, autosip autorizovaný servis.
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!
Ještě napiš cenu? Jinak to vypadá dobře.
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...
Jen létání je krásnější...