Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Alesek820
- Závodník
- Příspěvky: 688
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jizni Cechy, Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
to RRR: za studena je to velice zridka, jinak teprve za tepla se to projevuje poradne
AUTO: Golf IV 1.6 16V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.10.2007 12:11
- Bydliště: Praha
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
To RRR a Alesek: u me vyhradne jen za zahrateho respektive prehrateho stavu
- RRR
- Jezdec
- Příspěvky: 239
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Ptal jsem se, protože mně to taky dela jen když ma motor provozni teplotu.galandar píše:To RRR a Alesek: u me vyhradne jen za zahrateho respektive prehrateho stavu
Je to trosku lepsi, když dam na climatroniku AUTO místo ECON, otáčky se zvýší a skoro nekolísají.
- Karlos2
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Zalepil jsem to lepším vteřinovím lepidlem.Najel jem cca 3500Km a drží!!
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Tak povedlo se někomu vyřešit to kolísání otáček...? Mně už to totiž začalo taky dělat. Kolísání cca 50 ot za min. pouze směrem dolů a pouze při řádně zahřátem motoru... Za studena nebo i při lehce zahžátem motoru ne (prostě když motor jede ještě na sytič). Zajímavé je, že když to kolísá a nijak do toho plynem nezasahuji tak se to samo cca po 30 vteřinách srovná a pak cca po 30 vteřínách zase rozkolísá...
Výkonově je na tom motor pořád stejně...
Výkonově je na tom motor pořád stejně...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 15.10.2007 12:11
- Bydliště: Praha
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Cau, koukam...vitej do klubu, poradim ti dve veci,ktery mi pomohli:
podivej se jak jsi na to s privodem vzduchu, cili nejenom cisty filtr a VRELE doporucuju tento, ktery jsem koupil tento tyden: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100260
Motor se celkove hodne uklidnil a ty otacky to prestalo hazet,respektive se to nedela v nekterych pripadech,kdy to delalo...podle me totiz ty otacky maji vice pricin tohle je jedna z nich....samo se ti ustali i spotreba a pomohlo to lehce i vykonu. Proste vzduch je potreba
Druha vec, ktera MUSI zabrat je vymena teplotniho cidla chladici kapaliny...netusim jak overit funkcnost, chyba tohodle cidla je v reportu palubni desky na VAGU, tohle cidlo primo ovlivnuje michani smesi, pokud je auto zahraty a nekde stojis v kolone tak podle je potreba dat vedet,ze i kapalina je na tom o neco hur...a pak ta smes vypada asi vselijak a auto nejede - coz je potvrzeny. Myslim,ze jsem nebyl jedinej po odtaty kolone auto nez se zchladilo tak nejelo. Hele zkus oboje...myslim,ze to za ten pokus stoji.
Jiank ten chip pomohl tomu cvakani ventilu nebo potazmo vacky,proste vetsi tlak nebo kvalitni palivo tomu taky pomuze.
Cidlo podle typu podvozku, pokud mas AZD tak ti poradim i kde to cidlo najit...ale je to na servis pac tam neni zavit a nejak tajemne se to tam asi lepi.
dalsi varianta je to prodat...tenhle motor je proste shit,ale tak to ti rikat nemusim
Cuz
podivej se jak jsi na to s privodem vzduchu, cili nejenom cisty filtr a VRELE doporucuju tento, ktery jsem koupil tento tyden: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100260
Motor se celkove hodne uklidnil a ty otacky to prestalo hazet,respektive se to nedela v nekterych pripadech,kdy to delalo...podle me totiz ty otacky maji vice pricin tohle je jedna z nich....samo se ti ustali i spotreba a pomohlo to lehce i vykonu. Proste vzduch je potreba
Druha vec, ktera MUSI zabrat je vymena teplotniho cidla chladici kapaliny...netusim jak overit funkcnost, chyba tohodle cidla je v reportu palubni desky na VAGU, tohle cidlo primo ovlivnuje michani smesi, pokud je auto zahraty a nekde stojis v kolone tak podle je potreba dat vedet,ze i kapalina je na tom o neco hur...a pak ta smes vypada asi vselijak a auto nejede - coz je potvrzeny. Myslim,ze jsem nebyl jedinej po odtaty kolone auto nez se zchladilo tak nejelo. Hele zkus oboje...myslim,ze to za ten pokus stoji.
Jiank ten chip pomohl tomu cvakani ventilu nebo potazmo vacky,proste vetsi tlak nebo kvalitni palivo tomu taky pomuze.
Cidlo podle typu podvozku, pokud mas AZD tak ti poradim i kde to cidlo najit...ale je to na servis pac tam neni zavit a nejak tajemne se to tam asi lepi.
dalsi varianta je to prodat...tenhle motor je proste shit,ale tak to ti rikat nemusim
Cuz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01.10.2007 11:29
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Nedavno jsem absolvoval cestu do Rakouska a auto slapalo bez problemu, tedy zadne kolisani otacek. Zadne opravy nebo zasahy jsem nedelal, protoze za par tisic me ceka velky servis (vymena rozvodu, oleje a vseho co k tomu patri), tak to chci vsechno splachnout pri jednom. Kazdopadne co podle meho pomaha pro celkove lepsi chod motoru, tak je kvalitni benzin s vyssim oktanovym cislem. Tankuju ted jenom u znackovych pump a vetsinou minimalne 98. Drive jsem bral u mensich benzinek a jenom 95. I vyrobce na viku nadrze doporucuje primarne 98 a 95 jako alternativu. U toho motoru to moc nechapu, ale budiz.
Jinak k temto problemum kolem motoru se mi ted na zimu pridalo i vrzani palubky, z cehoz jsem uplne ne vetvi, takze jeste neco najezdim a poslu ji do sveta. Vratim se opet Octavce v TDi a bude po starostech. Aspon doufam.
Jinak k temto problemum kolem motoru se mi ted na zimu pridalo i vrzani palubky, z cehoz jsem uplne ne vetvi, takze jeste neco najezdim a poslu ji do sveta. Vratim se opet Octavce v TDi a bude po starostech. Aspon doufam.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Vzduchový filtr mam nový resp. najeto na něj asi 4tis. km. Prosím, kde je to teplotní čidlo. Hledal jsem ho v ETCE a tam jsem ho našel na nějakým rozbočovači chladící kapaliny, ale přímo v motoru jsem ho ještě nehledal. Pokud máš fotku bylo by to lepší.galandar píše:Cau, koukam...vitej do klubu, poradim ti dve veci,ktery mi pomohli:
podivej se jak jsi na to s privodem vzduchu, cili nejenom cisty filtr a VRELE doporucuju tento, ktery jsem koupil tento tyden: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100260
Motor se celkove hodne uklidnil a ty otacky to prestalo hazet,respektive se to nedela v nekterych pripadech,kdy to delalo...podle me totiz ty otacky maji vice pricin tohle je jedna z nich....samo se ti ustali i spotreba a pomohlo to lehce i vykonu. Proste vzduch je potreba
Druha vec, ktera MUSI zabrat je vymena teplotniho cidla chladici kapaliny...netusim jak overit funkcnost, chyba tohodle cidla je v reportu palubni desky na VAGU, tohle cidlo primo ovlivnuje michani smesi, pokud je auto zahraty a nekde stojis v kolone tak podle je potreba dat vedet,ze i kapalina je na tom o neco hur...a pak ta smes vypada asi vselijak a auto nejede - coz je potvrzeny. Myslim,ze jsem nebyl jedinej po odtaty kolone auto nez se zchladilo tak nejelo. Hele zkus oboje...myslim,ze to za ten pokus stoji.
Jiank ten chip pomohl tomu cvakani ventilu nebo potazmo vacky,proste vetsi tlak nebo kvalitni palivo tomu taky pomuze.
Cidlo podle typu podvozku, pokud mas AZD tak ti poradim i kde to cidlo najit...ale je to na servis pac tam neni zavit a nejak tajemne se to tam asi lepi.
dalsi varianta je to prodat...tenhle motor je proste shit,ale tak to ti rikat nemusim
Cuz
S výkonem problémy nemám, resp. prozatím...
Jo prodat... Takhle jsem dopadl s peugeotem, kterýho jsem po roce prodal. Abych ještě takhle dopadl s VW? To už asi příště jedině funglovku.
Na co se dneska taky chci mrknout je na ten šmejt v přívodu vzudchu, který přepíná přívod teplého a studenéh vzduchu. Bloknu ho, aby nasával jen studený.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
to Filip T.: Na tom benzínu něco bude nýbrž předtím jsem brál pouze V-power racing u Shellu a teď jsem jednou vzal 98 a po ujetí asi 100km na 98 to začalo kolísat. Takže příští nádrž bude zase V-power racing a uvidíme.
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Takže jsem předevčírem zablokoval klapku v sání tak, aby motor stále nasával pouze studený vzduch. Volnoběh se celkem ustálil. Jen někdy občas trochu zakolísá. Dále se maličko zvětšila síla motoru a mam pocit, že mi trochu klesla spotřeba.
- jery
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
kde je to přepínání teplého a studeného vzduchu u sání? přímo v tom plastovém krytu motoru?
- MPavel
- Jezdec
- Příspěvky: 224
- Registrován: 28.09.2007 18:53
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Je v místě přesně jak ukazuje šipka. Muíš celý ten dekl z motoru sundat a pak odšrobovat jednotlivé části vedení vzduchu. Není to těžky. Uvidíš a hned budeš vědět.jery píše:kde je to přepínání teplého a studeného vzduchu u sání? přímo v tom plastovém krytu motoru?
- jery
- Závodník
- Příspěvky: 567
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
dík už to chápu bere to teplej vzduch z tý plotny motoru,proto je tam ta ďoura
- Alesek820
- Závodník
- Příspěvky: 688
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jizni Cechy, Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
Tak ja jsem po vymene oleje, svicek, filtru a zacalo se mi projevovat kolisani otacek a to jak za studena i zatepla. Proste kolisaji otacky neustala. Prvni co jsem po tomto zjisteni udelal tak jsem vycistil skrtici klapku a nechal nastavit VAGem. Byla pekne zanesena. Tak jsem doufam ze to prestane nebo se to alespon zmirni. Tak se to zmirnilo ale dela to porad. Nemate nekdo potuchu co by to mohlo jeste byt?
Ridici jednotka zadne vady nehlasi...
Ridici jednotka zadne vady nehlasi...
AUTO: Golf IV 1.6 16V
- valec1
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.11.2007 14:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V
a na malem mazlovi to je kde? 1.4MPavel píše:Je v místě přesně jak ukazuje šipka. Muíš celý ten dekl z motoru sundat a pak odšrobovat jednotlivé části vedení vzduchu. Není to těžky. Uvidíš a hned budeš vědět.jery píše:kde je to přepínání teplého a studeného vzduchu u sání? přímo v tom plastovém krytu motoru?