Nízký výkon - Bora 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Alesek820 »

to RRR: za studena je to velice zridka, jinak teprve za tepla se to projevuje poradne
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od galandar »

To RRR a Alesek: u me vyhradne jen za zahrateho respektive prehrateho stavu :)

Uživatelský avatar
RRR
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 239
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od RRR »

galandar píše:To RRR a Alesek: u me vyhradne jen za zahrateho respektive prehrateho stavu :)
Ptal jsem se, protože mně to taky dela jen když ma motor provozni teplotu.
Je to trosku lepsi, když dam na climatroniku AUTO místo ECON, otáčky se zvýší a skoro nekolísají.

Uživatelský avatar
Karlos2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Karlos2 »

Zalepil jsem to lepším vteřinovím lepidlem.Najel jem cca 3500Km a drží!! :P

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od MPavel »

Tak povedlo se někomu vyřešit to kolísání otáček...? Mně už to totiž začalo taky dělat. Kolísání cca 50 ot za min. pouze směrem dolů a pouze při řádně zahřátem motoru... Za studena nebo i při lehce zahžátem motoru ne (prostě když motor jede ještě na sytič). Zajímavé je, že když to kolísá a nijak do toho plynem nezasahuji tak se to samo cca po 30 vteřinách srovná a pak cca po 30 vteřínách zase rozkolísá...
Výkonově je na tom motor pořád stejně...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

galandar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 29
Registrován: 15.10.2007 12:11
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od galandar »

Cau, koukam...vitej do klubu, poradim ti dve veci,ktery mi pomohli:

podivej se jak jsi na to s privodem vzduchu, cili nejenom cisty filtr a VRELE doporucuju tento, ktery jsem koupil tento tyden: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100260

Motor se celkove hodne uklidnil a ty otacky to prestalo hazet,respektive se to nedela v nekterych pripadech,kdy to delalo...podle me totiz ty otacky maji vice pricin tohle je jedna z nich....samo se ti ustali i spotreba a pomohlo to lehce i vykonu. Proste vzduch je potreba :)

Druha vec, ktera MUSI zabrat je vymena teplotniho cidla chladici kapaliny...netusim jak overit funkcnost, chyba tohodle cidla je v reportu palubni desky na VAGU, tohle cidlo primo ovlivnuje michani smesi, pokud je auto zahraty a nekde stojis v kolone tak podle je potreba dat vedet,ze i kapalina je na tom o neco hur...a pak ta smes vypada asi vselijak a auto nejede - coz je potvrzeny. Myslim,ze jsem nebyl jedinej po odtaty kolone auto nez se zchladilo tak nejelo. Hele zkus oboje...myslim,ze to za ten pokus stoji.

Jiank ten chip pomohl tomu cvakani ventilu nebo potazmo vacky,proste vetsi tlak nebo kvalitni palivo tomu taky pomuze.

Cidlo podle typu podvozku, pokud mas AZD tak ti poradim i kde to cidlo najit...ale je to na servis pac tam neni zavit a nejak tajemne se to tam asi lepi.

dalsi varianta je to prodat...tenhle motor je proste shit,ale tak to ti rikat nemusim :)

Cuz

Filip T.
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 01.10.2007 11:29

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Filip T. »

Nedavno jsem absolvoval cestu do Rakouska a auto slapalo bez problemu, tedy zadne kolisani otacek. Zadne opravy nebo zasahy jsem nedelal, protoze za par tisic me ceka velky servis (vymena rozvodu, oleje a vseho co k tomu patri), tak to chci vsechno splachnout pri jednom. Kazdopadne co podle meho pomaha pro celkove lepsi chod motoru, tak je kvalitni benzin s vyssim oktanovym cislem. Tankuju ted jenom u znackovych pump a vetsinou minimalne 98. Drive jsem bral u mensich benzinek a jenom 95. I vyrobce na viku nadrze doporucuje primarne 98 a 95 jako alternativu. U toho motoru to moc nechapu, ale budiz.
Jinak k temto problemum kolem motoru se mi ted na zimu pridalo i vrzani palubky, z cehoz jsem uplne ne vetvi, takze jeste neco najezdim a poslu ji do sveta. Vratim se opet Octavce v TDi a bude po starostech. Aspon doufam.

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od MPavel »

galandar píše:Cau, koukam...vitej do klubu, poradim ti dve veci,ktery mi pomohli:

podivej se jak jsi na to s privodem vzduchu, cili nejenom cisty filtr a VRELE doporucuju tento, ktery jsem koupil tento tyden: http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100260

Motor se celkove hodne uklidnil a ty otacky to prestalo hazet,respektive se to nedela v nekterych pripadech,kdy to delalo...podle me totiz ty otacky maji vice pricin tohle je jedna z nich....samo se ti ustali i spotreba a pomohlo to lehce i vykonu. Proste vzduch je potreba :)

Druha vec, ktera MUSI zabrat je vymena teplotniho cidla chladici kapaliny...netusim jak overit funkcnost, chyba tohodle cidla je v reportu palubni desky na VAGU, tohle cidlo primo ovlivnuje michani smesi, pokud je auto zahraty a nekde stojis v kolone tak podle je potreba dat vedet,ze i kapalina je na tom o neco hur...a pak ta smes vypada asi vselijak a auto nejede - coz je potvrzeny. Myslim,ze jsem nebyl jedinej po odtaty kolone auto nez se zchladilo tak nejelo. Hele zkus oboje...myslim,ze to za ten pokus stoji.

Jiank ten chip pomohl tomu cvakani ventilu nebo potazmo vacky,proste vetsi tlak nebo kvalitni palivo tomu taky pomuze.

Cidlo podle typu podvozku, pokud mas AZD tak ti poradim i kde to cidlo najit...ale je to na servis pac tam neni zavit a nejak tajemne se to tam asi lepi.

dalsi varianta je to prodat...tenhle motor je proste shit,ale tak to ti rikat nemusim :)

Cuz
Vzduchový filtr mam nový resp. najeto na něj asi 4tis. km. Prosím, kde je to teplotní čidlo. Hledal jsem ho v ETCE a tam jsem ho našel na nějakým rozbočovači chladící kapaliny, ale přímo v motoru jsem ho ještě nehledal. Pokud máš fotku bylo by to lepší.
S výkonem problémy nemám, resp. prozatím...

Jo prodat... Takhle jsem dopadl s peugeotem, kterýho jsem po roce prodal. Abych ještě takhle dopadl s VW? To už asi příště jedině funglovku.

Na co se dneska taky chci mrknout je na ten šmejt v přívodu vzudchu, který přepíná přívod teplého a studenéh vzduchu. Bloknu ho, aby nasával jen studený.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od MPavel »

to Filip T.: Na tom benzínu něco bude nýbrž předtím jsem brál pouze V-power racing u Shellu a teď jsem jednou vzal 98 a po ujetí asi 100km na 98 to začalo kolísat. Takže příští nádrž bude zase V-power racing a uvidíme.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od MPavel »

Takže jsem předevčírem zablokoval klapku v sání tak, aby motor stále nasával pouze studený vzduch. Volnoběh se celkem ustálil. Jen někdy občas trochu zakolísá. Dále se maličko zvětšila síla motoru a mam pocit, že mi trochu klesla spotřeba.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
jery
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od jery »

kde je to přepínání teplého a studeného vzduchu u sání? přímo v tom plastovém krytu motoru?

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od MPavel »

jery píše:kde je to přepínání teplého a studeného vzduchu u sání? přímo v tom plastovém krytu motoru?
Je v místě přesně jak ukazuje šipka. Muíš celý ten dekl z motoru sundat a pak odšrobovat jednotlivé části vedení vzduchu. Není to těžky. Uvidíš a hned budeš vědět.

Obrázek
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
jery
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od jery »

dík už to chápu bere to teplej vzduch z tý plotny motoru,proto je tam ta ďoura :roll:

Uživatelský avatar
Alesek820
Závodník
Závodník
Příspěvky: 688
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jizni Cechy, Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od Alesek820 »

Tak ja jsem po vymene oleje, svicek, filtru a zacalo se mi projevovat kolisani otacek a to jak za studena i zatepla. Proste kolisaji otacky neustala. Prvni co jsem po tomto zjisteni udelal tak jsem vycistil skrtici klapku a nechal nastavit VAGem. Byla pekne zanesena. Tak jsem doufam ze to prestane nebo se to alespon zmirni. Tak se to zmirnilo ale dela to porad. Nemate nekdo potuchu co by to mohlo jeste byt?
Ridici jednotka zadne vady nehlasi...
Obrázek

AUTO: Golf IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
valec1
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.11.2007 14:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký výkon - Bora 1.6 16V

Příspěvek od valec1 »

MPavel píše:
jery píše:kde je to přepínání teplého a studeného vzduchu u sání? přímo v tom plastovém krytu motoru?
Je v místě přesně jak ukazuje šipka. Muíš celý ten dekl z motoru sundat a pak odšrobovat jednotlivé části vedení vzduchu. Není to těžky. Uvidíš a hned budeš vědět.

Obrázek
a na malem mazlovi to je kde? 1.4

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“