TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
HansHavlik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 17.01.2008 11:10
Bydliště: Trutnov

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od HansHavlik »

Ahoj,

napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.

Uživatelský avatar
wsharan
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Milovice n/Labem,okr. Nymburk

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od wsharan »

Nezapojoval někdo už ten příhřev jako nezávislé topení?Koukal jsem na ten DIESELPOWER forum a podle toho jsem to zapojil,jen mi není úplně jasné to zapojení klimatroniku!!To zapojení do červeného konektoru pin 20 je asi v pořádku,ale nejde mi do hlavy proč se na modré patici stříhá ten pin 18.nevíte někdo k čemu to je?
Předem dík za radu

l.hrudka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 13.01.2008 20:15

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od l.hrudka »

HansHavlik píše:Ahoj,

napsalo to chyba oběhového čerpadla E55. Na diagnostice si otestuju všechny členy a ty fungují (vent.topení,podavací čerpadlo), jen vodní čerpadlo (co je v motoru) z diagnostiky nenajede.Topení je dělaný pouze jako příhřev, tedy pokud to soudruzi z NDR nevykradli. Je možné že by měl bufík ještě svoje vlastní čerpadlo ? U řidiče ve dveřích je svazek 2 kabelů, které někdo odstřihnula u bufiku vedle svazku hlavních přívodu jsou další dva kabely zamotané izolačkou, přemýšlím nahlas že by to mohlo mít spojitost.
Ahoj to sem mel taky tedle problem to cerpadlo tam chybi musel sem dat jinou jednotku a nebo se da to cerpadlo dokoupi stoji okolo 3 tisic ma se pripojit na ty 2 kabely co mas zaizolovany ,ja to vyreslil tou jinou jednotkou mel sem tam puvodne oznaceni D5W S a musel sem tam dat jednotku s D5W Z a ted uz facha delaj to jen na galaxy ,sharan ani alhambra to nema

Uživatelský avatar
Matisek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 26.09.2007 17:30
Bydliště: Tábor (Lažany)
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Matisek »

Ahoj opravdu skvěle spracováno jen kdyby bylo něco podobného o D3W ten se trochu liší :cry:
Mám rád svoje auto SAG :-) Galaxy první generace 1.9 TDI 66 kw r.v.1996 :-)

Sady
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: 31.01.2008 08:13
Bydliště: Krmelín okr. FM
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Sady »

Ahoj Kluci,
tak Bassorius zaslouží MMEEGGAAA pochvalu.
Ale chybí mi informace o verzích bufíku a celkové instalaci na vozidlech SAG. Starší verze SAG I mají buď D3W (příhřev) nebo D4W (nezávislé),
novější SAG II mají D5W. Teď se to ještě liší písmenkem (s vlastním čerpadlem a bez čerpadla). Proč to píšu? Já to čerpadlo prostě nemůžu najít.
V jiných tématech jsem se dočetl, že ASI píšu ASI (niGdo to nepotvrdil ani nevyvrátil) SAG I NEměly pomocné el. čerpadlo na vodu.
Jenže je tady spousta Kluků co mají SAG I a to čerpadlo tam mají i s D3W bufou. (D4W - to čerpadlo prostě musí mít, jinak by to nebylo nezávislé)
Vysvětlí mi to někdo z Vás profíků? Možná by nebyly špatné i fotky kde všude může být. (ty fotky co jsou tady na fóru jsou pro SAG II)

Díky za objasnění. :wink:
Naposledy upravil(a) Sady dne 20.02.2008 13:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od abeljozef »

Ak mam spravne informacie tak ziadny SAG I generacie nemal pridavne el. cerpadlo pokial nemal nezavisle kurenie.

Uživatelský avatar
bassorius
Řidič
Řidič
Příspěvky: 109
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od bassorius »

Když bude mít někdo, nějaké info, které by chtěl do té dokumentace vložit, tak ať mně je klidně pošle třeba na SZ, nebo e-mail (bassorius@tiscali.cz). Jelikož mám SAG II, tak jsem se zaměřil pouze na něj.
Jinak kdo nemá konkrétní podnět k dokumentaci, tak ať zvolí některou část fóra, která se týká jeho problému. Tady bych řešil jenom tu dokumentaci.
Díky
S pozdravem
J.Bassorius

VW Sharan 1,9TDI 85kW AUY, model 2001

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Jose1 »

Pochvala Bassoriusovi za shrnutí problematiky Bufík.
Ne že by něco nechodilo, ale konečně vím, jak to funguje. A nechodím kolem levýho zadního blatníku po vypnutí motoru v helmě a neprůstřelné vestě, že odtud něco každým okamžikem vyletí.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Charlie.007
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 22.03.2008 10:57
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Charlie.007 »

Ahoj clubáci, pročítal sem si toto téma, ale chci se zeptat na tento případ. Když nastartuju studený auto a venku je víc než 10 st.C, nastartuje se bufík nebo ne? Možná to tady už někdo vysvětloval, ale asi sem to přehlídl.Mě se právě spouští, až když je míň než 8 st.C, jinak ne. Díky za info
Seat Alhambra II 1.9 TDI PD 96 kW - prodáno
VW Sharan 2.0 TDI 135kW DSG 4M

Peťan,Peťan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 15.06.2008 09:22

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od Peťan,Peťan »

čau kluci,je to skvěle zpracované,super manual,jen tak dál,čus.

Uživatelský avatar
petrg
Řidič
Řidič
Příspěvky: 182
Registrován: 26.09.2007 11:06
Bydliště: PRAHA

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od petrg »

[quote="abeljozef"]Jinak - měření kovové svíčky zda je dobrá - nestačí, že má 1 Ohm, tato zkouška nic o dobré svíčce nezjistí (zdroj - technik VW servis), při zahřátí se může objevit chyba (to potvrdil i technik z Eberspacheru), nežhaví totiž celý kolík.


Toto sa mi zda trocha mimo nakolko,

Teplo ktore sviecka da (teplo je druh energie) je dane elektrickou energiou ktora sa "zmari" odporom sviecky (jednou zo zakladny fyzikalnych teorii ktore este nikto nevyvratil hovori ze energia je "neznicitelna" Vie sa ale transformovat na iny druh energie napr. elektricka na tepelnu). Tzn. ak nezhavi cela musia nou tiect mensie prudy. Tzn jej prechodovy odpor musi byt vacsi za prepokladu ze k zmenseniu prudou dojde za konstantneho napajania. To je Fyzika.

Nedalo mi to a vzal jsem vadnou svíčku z mého bufiku a změřil odpor. Sorry ABEL, ale má 1 ohm. Žhavila ,ale bufik nezapálila. Z mé zkušenosti mohu říct že jediná spolehlivá zkouška svíčky je napojit na 8 V a musí se behem nekolika vteřin rozpálit skoro do běla,jak je jen červená šup s ní do koše.
Ford Galaxy 1,9TDI 85KW Ghia, 2003

Uživatelský avatar
menge1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 05.08.2008 13:24
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od menge1 »

nazdar pánové, to PDF- ko je opravdu pěkně zpracováno, a je tam dosti podrobností, ( i to co by se k běžným uživatelům nemělo dostat). Jen ten návod na předělání přihřívače na nezávislé topení za pár korun, namisto pár tisíc jsem tu ještě nenašel. Až si najdu chvilku , tak Vám ho sem nadělím. Zdravím všechny, autosip autorizovaný servis.

Uživatelský avatar
maxie
Člen klubu
Příspěvky: 432
Registrován: 22.10.2007 16:44
Bydliště: Mohelnice(SU)

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od maxie »

Tak hledej šmudlo, myslím chvilku, návod na dodělání manuálního(ideálně dálkového) ovládání bufíku za párk korun by se mi právě hodil na dlouhé letní večery ;-)

Uživatelský avatar
baryn
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od baryn »

menge1 píše:nazdar pánové, to PDF- ko je opravdu pěkně zpracováno, a je tam dosti podrobností, ( i to co by se k běžným uživatelům nemělo dostat). Jen ten návod na předělání přihřívače na nezávislé topení za pár korun, namisto pár tisíc jsem tu ještě nenašel. Až si najdu chvilku , tak Vám ho sem nadělím. Zdravím všechny, autosip autorizovaný servis.
Naděluj, jsme zvědaví

Uživatelský avatar
majatrabi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: TOPENÍ, BUFÍK: 1. velký přehled všeho okolo bufíku !!!!!

Příspěvek od majatrabi »

Ještě napiš cenu? Jinak to vypadá dobře.
Alhambra 1,9 TDi-PD 85kW AUY 2001
Jen létání je krásnější...Obrázek

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“