MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
pitiwiesss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 23.12.2007 22:07

Re: Sharan 1.9tdi 66kW

Příspěvek od pitiwiesss »

Marek77 píše:Pravdou je, že motor 66kW v Sharanu není právě sprinter (ostatně proto jsem koupil 81kW), ale jet by měl.
No já ani nepotřebuju sprintera na to mám svou octavii 1.8T ale když jsem podřadil do mírného kopečku z 5 na 4 tak se krom hlasitosti motoru nezměnilo nic :?:

Uživatelský avatar
Shemik
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8286
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha / Č. Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od Shemik »

Tak to by se asi aspon drobet neco zmeni melo. Pokud ne, tak je neco spatne, co myslis Patpere :?:

Uživatelský avatar
jenda
Profík
Profík
Příspěvky: 943
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: u Č. Budějovic

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od jenda »

Mohla by to být váha vzduchu nebo motor z jiného důvodu v nouzovém režimu, pak auto na všechny rychlosti jede stejně špatně, zažil jsem to na transporteru, když mi při výměně filtru odpojili váhu vzduchu a zapoměli ji znovu připojit, dokud jsem na to nešlapal vůbec jsem na to nepřišel ale přišly kopce na dálnici a tam kde jsem byl zvyklí jet 140 tak to na 5, 4 i 3 jelo pořád jen 90. Takže zkusit píchnout na VAG třeba se něco ukáže.
VW Lupo Obrázek VW Sharan Obrázek

pitiwiesss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 23.12.2007 22:07

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od pitiwiesss »

No ono na tom asi něco bude pač jsem jel 90km/h a at sem mel nohu na podlaze bud na 5 či 4 bylo to stejné

Uživatelský avatar
Tommate
Profík
Profík
Příspěvky: 1002
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: 3nec

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od Tommate »

tak to nebude něco ok, mám 66ku a když to dám k podlaze tak i ve stoupání nemám problém jet přez 150km/h, jen to déle trvá

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od Marek77 »

Taky si myslím, že je tam nějaká závada. Sharan s tímto motorem má psanou maximální rychlost 160 km/h a to musí hravě dát.
Já jsem s 81kW motorem dal 192 km/h (4650 rpm).

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, TYPY: typy a výkony motorů, debata

Příspěvek od patper »

Ja mel dvakrat problem ,ze auto 'netahlo'
1 - spatna nafta :twisted: - stacilo natankovat dobrou....
2 - zadelanej EGR ventil - auto kourilo a nepatrne pri rozjezdu cukalo obcas padnul do nouzaku :evil: - vycistil jsem ho a pohoda :wink:

Marek77
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3883
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od Marek77 »

Jo, nafta umí pozlobit, to taky znám. Mně to při natankování špatné nafty dělalo zajímavé věci: Při krouťáku to zatáhlo a při cca 2500 otáčkách to ztratilo výkon jako kdyby mi v tu chvíli někdo připojil dvoutunový vlek. Po vyjetí toho "humusu od Shellu" jsem vzal naftu opět u své oblíbené čerpačky a bylo po problémech.


Ale v tomto případě bych se soustředil na váhu. Všichni víme, co umí a neumí a především že je to nejporuchovější část jinak bezproblémových motorů.

Uživatelský avatar
TomasekWRC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Olomouc, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od TomasekWRC »

Marek77 píše:Jo, nafta umí pozlobit, to taky znám. Mně to při natankování špatné nafty dělalo zajímavé věci: Při krouťáku to zatáhlo a při cca 2500 otáčkách to ztratilo výkon jako kdyby mi v tu chvíli někdo připojil dvoutunový vlek. Po vyjetí toho "humusu od Shellu" jsem vzal naftu opět u své oblíbené čerpačky a bylo po problémech.


Ale v tomto případě bych se soustředil na váhu. Všichni víme, co umí a neumí a především že je to nejporuchovější část jinak bezproblémových motorů.
Tak teď jsem se fakt nad tím humusem pobavil....Nechci rozvádět nějakou ohnivou diskuzi, ale tohle fakt snad ne....na ten humus tady jezdí celkem dost lidí a já na tom humusu na dvou autech nalítal skoro 350000km, sjel Evropu a bez jediného problému!! Takže bych byl opatrnější, možná ten humus vypláchl nějakou tu lahůdečku, která se tam z té dobré staré benzinky válela na dně...:-))) ne fakt nic ve zlém, ale na tohle jsem fakt reagovat musel.

Váhu testni Vagem a víš na čem jsi.... jinak i bez Vagu se to dá celkem vytušit, jeď na trojku tak 1500 otáček dej plný a val až k červenému, pokud to táhne a necuká nebo nejsou citelné propady a prodlevy, váha to není. Pokud cokoliv ano, může to být váha.
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!

Tomáš

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od patper »

Tak, ja plne souhlasim s 'TomasekWRC' :!: :!: :!: :!:

Take jsem mel problem s humusem - ale od te doby co tankuju jen u Shellu,tak mam klidek!!!!

Uživatelský avatar
kazbic
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2243
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CHOMUTOV
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od kazbic »

Tak o tom se tu ani nemusíme rozepisovat.Kdysi tu bylo hlasování o tom kde kdo tankuje. :arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=40394
Přílohy
shell.JPG
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

pitiwiesss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 23.12.2007 22:07

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od pitiwiesss »

Tak pánové motůrek už je ok táhne jako ďas byla prasklá hadička u podtlaku u turba

pozde1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.02.2008 21:56

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od pozde1 »

jobel píše:Zdravim vsetkych co vas postihla strata vykonu "nudzak". Mne sa podarilo tak ako som si slubil vybrat a vycistit to turbo, bolo to skutocne riadne spinave a zadrhavali sa lopatky regulacie turba. Po vycisteni si jazdim ako na novom :D . Konecne si mozem slapat pedal az na podlahu a vsetko frci bez nudzoveho rezimu.
Zatial sa neobjavila ani ta druha chyba co som spomynal. Stale to kontrolujem cez VAG a je to bez chyb.

Gratuluji. Mám úplně stejný problém se stejným autem. Včera stejná chyba na VAG-COM. Psal si že uveřejníš fotodokumentaci. Moc by mi pomohla, nebo alespoň postup, či návod jak na to. Alhambru mám 2,5 měsíce a hned tohle. Dělal jsi opravu sám :?: Já to budu dělat asi s kámošem co dělá auta, ale u tohoto auta to ještě asi nedělal. Budu s ním mluvit až zítra. Jo a jak dlouho oprava trvala, čím a jak jsi čistil.
Díky moc za pomoc.

PS poprvé tady diskutuji, tak nevím přesně co a jak, proto jsem raději tuto zprávu poslal i jako soukromou zprávu

Uživatelský avatar
komik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu

Příspěvek od komik »

Pokud jedu pohodově a chci v oblasti něco pod 2000 otáček akcelerovat, motor na vteřinku jakoby ztratí výkon, a totéž dělá i při jízdě v těchto otáčkách s málo sešláplým plynem, popř. při pomalém ubírání plynu při snižování rychlosti přes tuto oblast otáček. Někdy se to neprojeví vůbec, někdy častěji. Není to úplný výpadek, jen jakési zhoupnutí výkonu, ale štve mne to. Na volnoběh a v tahu od volnoběžných otáček při akceleraci naplno až do 4000 běží OK. Dělá to jen při pozvolném přidávání. Nemáte někdo s něčím podobným zkušenost? Jedná se o motor TDI PD 85 kW, rok 2002.

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od zajo »

patper píše:Ja mel dvakrat problem ,ze auto 'netahlo'
1 - spatna nafta :twisted: - stacilo natankovat dobrou....
2 - zadelanej EGR ventil - auto kourilo a nepatrne pri rozjezdu cukalo obcas padnul do nouzaku :evil: - vycistil jsem ho a pohoda :wink:
ja mam ten 2 problem, mam 66kW, auto pri rozjazde akoby stracalo výkon a za jazdy hlavne do kopca sa to prepne do nudzoveho rezimu na par sekund (niekedy az kym ten kopec nezdolam) a potom to ide dalej ok - cez VAG pise chyba tlaku v potruby alebo nieco take "kde je ten EGR ventil?"

Jabel ty si cistil turbo na 81KW?

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“