Hluk loziska vacky
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Hluk loziska vacky
Co se da delat s hlucnym loziskem u vacky? (U rozvodoveho kola) Podle ETOSu je to snad komplet v celku s vackou... musi se tedy vymenit cela vacka? Je to u 1.8 motoru
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- LeeBa
- Závodník
- Příspěvky: 585
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
nicmene me to delalo taky.... vicemene sem byl presvedcovan ze rozvodak je OK.. taxem se nicmene jednou uz nas*al a povoli..a od te doby byl vicemene klid ))
myslim ze za pokus to stoji bo si myslim (nevim) ze na vacce zadny lozisko nejni .. ... pokud tomu neholdujes tak si to radsi nech u nekoho povolit at ti to nepreskoci ..rozhodne to ¨vyzkousis rychlejc nez shanet naky lozisko
myslim ze za pokus to stoji bo si myslim (nevim) ze na vacce zadny lozisko nejni .. ... pokud tomu neholdujes tak si to radsi nech u nekoho povolit at ti to nepreskoci ..rozhodne to ¨vyzkousis rychlejc nez shanet naky lozisko
- horan
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jih
- Kontaktovat uživatele:
- horan
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jih
- Kontaktovat uživatele:
- Robass
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
kontrolní otázka : co se opotřebuje rychleji, litinová povrchově zušlechtěná vačková hřídel, nebo hliníková hlava ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Robass
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
- Robass
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
- horan
- Jezdec
- Příspěvky: 220
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: jih
- Kontaktovat uživatele:
Proto jsem psal že asi špatnej olej. Nebo to opravoval takovej soudruh jako mě motorku. Všude nacpal silikon,ten se vymáčkl do motoru a ucpal mazací kanálek vačky. Takže sací vačka v hajzlu a vahadla. Kupodivu ložisko zustalo neporušenýRobass píše:co se nemaže odejde,logickéhoran píše:Lister:no nějak jsem ještě neviděl že by odešlo/a ložiska.
Tak asi špatnej olej nebo něco.
- Mastermind
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
hliník
"hliník" - DURAL na hlavách válců se používá:Robass píše:to je dobrý,hlavy jsou z hliníku a vačky z litiny,ale kdyby byli litinový hlavy dobrý tak by je dělali do ted,jenže jsou hliníkovélister píše:kontrolní otázka : co se opotřebuje rychleji, litinová povrchově zušlechtěná vačková hřídel, nebo hliníková hlava ?
1) protože se snadněji tlakově odlévá
2) protože je lehčí
3) protože má lepší tepelnou vodivost
ALE!
1) velice špatně tlumí vibrace (narozdíl od litiny)
2) není tak pevný jako litina
3) může u něj nastat el-chemické koroze (o víkendu jsem viděl na fáčku nádherně vyžranou hlavu)
Dural se používá, ačkoli má horší vlastnosti proto, že je prostě lehčí a levnější (co se velkosériového zpracování týče) a má DOSTATEČNÉ užitné vlastnosti. Dnešní návrhy součástek se zaměřují na omezenou výdrž - tedy výdrž v rámci záruky a garantované životnosti. Z toho taky vyplývá, že dnes vyráběná auta se ( pokud se s nimi bude jezdit) těžko někdy stanou veterány. Dřív se dělalo "poctivě", dneska se dělá "vypočítavě".
Víte například, že auta jako takové jsou dnes počítána tak, aby se po cca 8-10 letech mohla v podstatě vyhodit?