MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
bílek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.02.2008 18:41

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od bílek »

Zdravím všechny, před vánoci jsem se stal novým majitelem Galaxy. Vše v poho, ale po měsíci se projevila závada, kdy při jízdě došlo k poklesu výkonu stejným způsobem, jak již zde bylo popisováno. Když jsem byl na diagnostice tak to napsalo: Regulační ventil plnícího tlaku - nad kontrolním limitem (lambda sonda)
Možné příčiny : Hadice není připojena nebo připojení hadice zaměněno.
Možné vlivy: vada plnícího tlaku turbodmychadla - vysoký, slabý výkon.
Hadice je v zapojení ok tak nevím??? Prosím o radu

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od abeljozef »

bílek píše:Zdravím všechny, před vánoci jsem se stal novým majitelem Galaxy. Vše v poho, ale po měsíci se projevila závada, kdy při jízdě došlo k poklesu výkonu stejným způsobem, jak již zde bylo popisováno. Když jsem byl na diagnostice tak to napsalo: Regulační ventil plnícího tlaku - nad kontrolním limitem (lambda sonda)
Možné příčiny : Hadice není připojena nebo připojení hadice zaměněno.
Možné vlivy: vada plnícího tlaku turbodmychadla - vysoký, slabý výkon.
Hadice je v zapojení ok tak nevím??? Prosím o radu



to je aky motor ? Diesel a lambda sonda to mi nejde do kopy.

bílek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.02.2008 18:41

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od bílek »

to je aky motor ? Diesel a lambda sonda to mi nejde do kopy.


Ford Galaxy II - 1,9 TDI 85 kw

Píšu to co napsal počítač sám nevím. Občas se mi stane, že při jízdě ztratím výkon, jako by vyplo turbo. Pak po nastartování je vše ok a mám zase pokoj. jedu bez problému 20x a nic, a po 21 to zas udělá.

Uživatelský avatar
abeljozef
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trnava

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od abeljozef »

Kontorloval si veci ako ventil N75, tesnost hadic, vahu vzduchu proste veci ktore boli preberae v tejto sekcii ?

Cez VAG a bloky hodnot.

Blizsi popis merani je vo VIS e

Uživatelský avatar
shared
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.02.2008 22:01
Bydliště: Hradec Králové

Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu

Příspěvek od shared »

Asi nikdo neví??? Já mám Sharana měsíc,a mám stejný problém.Na wagu nic.Přesedlal jsem na Sharana po 8 letech na octavkách,jsem spokojený ,ale s tím plynem to je problém.Pokud se chci plynule (slušně ) rozjet zatáhne to silou a pak to má velký výkyv ve výkonu a pak se teprve plynule dotáhne.Ptal jsem se po známých,ale bylo mi tzv. odborníky řečeno ,že si mám na to zvyknout,mám prý elektronický plyn a ten to takhle dělá.Podle mě to je blbost,ale nevím.Poraďte !!!

Uživatelský avatar
vilik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2021
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rakovnicko

Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu

Příspěvek od vilik »

Asi bych se podíval na turbo a regulaci lopatek. Také bych zkontroloval všechny hadičky. Bývají zpuchřelé.
Jinak více tady:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=20331
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=4711
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=24542
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý

pozde1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 17.02.2008 21:56

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od pozde1 »

bílek píše:to je aky motor ? Diesel a lambda sonda to mi nejde do kopy.


Ford Galaxy II - 1,9 TDI 85 kw

Píšu to co napsal počítač sám nevím. Občas se mi stane, že při jízdě ztratím výkon, jako by vyplo turbo. Pak po nastartování je vše ok a mám zase pokoj. jedu bez problému 20x a nic, a po 21 to zas udělá.

S tou ztrátou výkonu jsem se také několikrát setkal, jen VAG mi psal jinou závadu než tobě.
Včera jsme vyměnili váhu vzduchu, přes VAG vymazali chybu a po projetí již VAG chybu nehlásil :lol:
Teď to jezdí o mnoho lépe. Tam kde jsem měl v kopci "naloženo 80 českých na stole" a auto evidentně nechtělo dále jet tak nyní tam mám "naloženo 110 českých na stole" a auto stále chce a chce, ale ono už to vzhledem ke "stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace" dál nešlo. Jinde jsem byl rád za 90 a najednou to šlo 150 a zase by to chtělo více. Auto skvěle táhne i na "šestku".

Ty co jsem čísly pobouřil se omlouvám. Vyzkoušet se to muselo. Já i osoby mně blízké zákon o provozu na pozemních komunikacích dodržujeme. Ale teď po výměně té váhy vzduchu to bude těžké.


SEAT Alhambra II, 1.9. TDI 85 kW, metal stříbro :mrgreen:

Uživatelský avatar
komik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu

Příspěvek od komik »

Na tohle všechno jsem už koukal a myslím si, že to není ono. Tohle má trochu jiné příznaky. Teď jsme si víkendu na to dával pozor, a dělá to i při jiných otáčkách, ale zejména při přechodu do akcelerace, když plyn jen zašolícháš. Pokud na to dupneš, motor se okamžitě čapne a jde hned do plného tahu. Čeká mne servis v 90.000 u VW, tak se zkusím zeptat (i když podle mých zkušeností žádná velká neděje). Já nejsem žádný velký montér a představa, že bych se "měl juknout na turbo" ve mne vyvolává úsměv. Ještě dotaz, to fakt mohou být u 5 let starého auta zpuchřelé hadičky? Jám mám pořád pocit, že mám v podstatě zánovní auto, alespoň tak vypadá.

Uživatelský avatar
shared
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.02.2008 22:01
Bydliště: Hradec Králové

Re: motor, kolísání výkonu při přechodu do tahu

Příspěvek od shared »

Pročetl jsem všechny odkazy,ale tam se popisuje ztráta výkonu a padání do nouzáku.To moje autíčko na wagu nic nehlásí a ani to padání do nouzáku neodpovídá.Pokud se chci rozjet plynule ,nebo sešlápnu plyn je do třetiny a držím ho tam ,tak se auto plynule rozjede a potom najednou sebou škubne a ztratí výkon-pokud potom sešlápnu plyn tak po pár vteřinách auto fest zabere a maže jak má.Jezdil jsem s Tranzitem,Vitem a dalšími dodávkami ,ale žádná tohle nedělala.Mám pro jistotu nové filtry,zkontroloval jsem hadičky podtlaku a byl jsem na wagu - nic.Ještě zkusím to vyčištění turba a výměnu 109 -tky.Uvidíme,pokud na něco přijdu tak dám vědět.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od patper »

Shared - tak jeste EGR - take ho vycisti :wink:
A co ten cip :idea: :?:

Uživatelský avatar
zajo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prešov, SR

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od zajo »

patper píše:Shared - tak jeste EGR - take ho vycisti :wink:
A co ten cip :idea: :?:
kde je ten EGR ventil, mohol by si sem dat jeho foto

Uživatelský avatar
shared
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 14.02.2008 22:01
Bydliště: Hradec Králové

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od shared »

Ten čip je snad v pohodě - nemám ho jak odzkoušet.Byl namontován v říši ,když auti mělo 7800km najeto ve firmě s certifikátem TUV.Což nezaručuje funkčnost,našel jsem podle dokladů mont. firmu ,ale s mojí znalostí němčiny jsem si dokázal přelouskat část nabídky a ceny.Mechanik v Čechách mi oznámil ,abych na to radši nešahal,když to tam je od začátku.Dám sem pro zajímavost link na tu firmu do říše,která to v roce 2004 montovala.

A ten ventil GR je kde?? Nejsem odborník ,jen zkouším co si dokážu opravit sám.



http://www.speed-buster.de/default.asp

Uživatelský avatar
Luboš V
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 07.10.2007 20:31
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Problém s výkonem

Příspěvek od Luboš V »

Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit s problémem, než to někam dám opravit.
Začalo se mi dít následující:
mám motor PD 85Kw.a když někdy jedu a dojedu auto a chci ho předjet, sešlápnu plyn aby se to rozjelo a místo toho to přestane jet a nereaguje vůbec na plyn.
Nebo se začnu rozjíždět a řadím 1,2,3,a dám třeba 4 a stane se totéž.Musím to restartovat vypnutím klíčku a jede to zas normálně.
Můžete mi někdo říct co se to děje?
Dík.

Uživatelský avatar
rcmony
Pilot
Pilot
Příspěvky: 792
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hradec Králové

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od rcmony »

Padá to nouzového režimu. Zkus vyhledat nápovědu přes SHERLOCKA, řešilo se to tu už několikrát.

SHERLOCK zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441
Nouzový režim motoru zde:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=4711 třeba, ale jsou i další temata.

Doufám, že to nebude nic vážného.
I LOVE TO FLY

Uživatelský avatar
dolcett
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 328
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo

Příspěvek od dolcett »

Tak turbo je vycisteny (mechanik udajne zatim tak extremne zahnojenej kus nevidel), tak mam po 10 dnech auticko zase zpatky (cekal jsem na altik, stihnul zrovna odejit taky do vecnych lovist)

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“