Ahoj, ohledně toho materiálu si myslím, že pokud to zaslepuješ nahoře pod ventilem, tak žádné závratné teploty nehrozí a co se tloušťky plechu týká, tak je to sevřené mezi dvěma přírubami. A to vydrží i slabší plech.Fandy píše:Hele,není ten materiál z plechovky slabý?Přece jen ten tlak a teplota...prý je potřeba FE tl. aspoň 2.5mm.Currahee píše:Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka
Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 01.02.2008 20:59
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Naprosto přesně tak. Dal jsem ho pod EGR a je to nějakých hádám 0,2mm plech. Drží to v pohodě a plyny to neohřejí, protože tam nemůžou proudit a navíc je EGR ochlazován vzduchem z intercooleru, takže ingot 2,5mm je zcela zbytečný
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 31
- Registrován: 26.02.2008 16:02
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Zdravím,když jsem tu pročítal vaše téma,nemohl jsem odolat a hned jsem se na to kouknul u moji B5 je to malinko jiné,ale funguje to na stejném principu.Když jsem viděl jaký srač.y mám v sání,už se mi to nechtělo ani startovat.Teď dokuckám z práce domu a vyčistim to i ze sáním a hned to zaslepím.
- kubrtik
- Jezdec
- Příspěvky: 216
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Určitě to je velice zajimavé a stojí to za zvážení. Nemá to nějaký neblahý vliv na motor, spotřebu a tak?
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
kubrtik píše:Určitě to je velice zajimavé a stojí to za zvážení. Má to blahý vliv na motor, spotřebu a tak!
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- Radpav
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Hoši když to zaslepím a nechám napojený bude mi to ukazovat v paměti závadu?
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
U V6 TDI řj to nepozná,PD určo taky ne.Jen počkejte až se to doví co se tady páchá nějaký zarytý ekolog
- Radpav
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
No páchájí se horší věci na ekologii, tak že toho fouknu do ovzduší trochu víc sr..ek to mě vůbec natankuje.
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
No když nikomu nevadí, že po našich silnicích léta jezdí ekologické AVIE, tak zaslepený ventil té ekologii neublíží
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI
- Currahee
- VWexpert
- Příspěvky: 3692
- Registrován: 25.09.2007 10:11
- Bydliště: StoVWěžatá Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Nebude. Ještě než jsem EGR úplně zaslepil, tak jsem jen odpojil hadičku od membrány a nacpal do ní šroubek. Už jen to bylo znát, ale ta kuželka ventilu přes ty sra*ky stejně blbě těsnila. Pak jsem měnil odvzdušňovací hadičku za hlavou a když už jsem to sání měl rozebraný, abych se k ní pořádně dostal, tak jsem EGR zazáplatovalRadpav píše:Hoši když to zaslepím a nechám napojený bude mi to ukazovat v paměti závadu?
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!
- pytlik
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Ahoj.Prosím tě kde je v motoru ten ERG ventil? A kde ty podtlakový hadičky? Moc díky za případnou pomoc.Mám VW Passat Variant 1,9 TDI, r.v. 99, 66kWsstanley píše:Ahoj.Tak jsem se podíval zrcátkem do EGR ventilu po vytažení gumového kolínka a vypadalo to jako výfuk u dvoutaktu.Rozhodl jsem se,že za takovou cenu na ekologii přispívat nebudu.Ventil jsem demontoval,
mechanicky očistil a vypral v odmašťovači od Wurtha.Jde to dobře, ale dávejte pozor,aby jste ho nepoškrábali. Spodní otvor ventilu jsem zaslepil podložkou z 2mm hliníkového plechu,kterou jsem nainstaloval místo původního těsnění a přetěsnil vysokoteplotním silikonem.Vše jsem smontoval a vyrazil na zkušební jízdu. Zrada,auto netáhlo od spodu! Při zajíždění do garáže jsem si všiml, že to málo brzdí. To už jsem byl doma. Posilovač brzd nemá podtlak.Prošel jsem všechny hadičky a jedna byla vypadlá-tak na to taky pozor. Pak už Pašík tahal od spodu jako ďábel.No a co se změnilo-subjektivně se mi zdá,že motor jde na volnoběh klidněji,pravidelněji. Ale co cítím určitě, je pocit, že to svinstvo už do motoru nejde a vo tom to je. Jinak jsem ještě zapouzdřil podtlaky do husího krku, některé plastové trubičky už byly ošoupané. Tak když už se nebudete pouštět do čištění nebo zaslepování,alespoň koukněte na ty podtlaky,jestli nejsou už načatý.
Viz přílohy - nazdar!
- pytlik
- Jezdec
- Příspěvky: 231
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
Kde v motoru je ten ERG ventil? A kde podtlakové hadičky?
Díky
Díky
- motylek
- Řidič
- Příspěvky: 129
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
může to někdo hodit sem z etky????díky
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
- StandaS
- VWsenior
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW
No a aby jsi neřekl, dám i tu Etku
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI