Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

TDi, TDi PD

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Odpovědět
sstanley
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 01.02.2008 20:59
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od sstanley »

Fandy píše:
Currahee píše:Já už to taky zaslepil. Střihl jsem víčko od plechovky a bylo. Jinak se mi taky zdá, že volnoběh je lepší a spotřebu zjistím až dám letní kolečka :wink:
Hele,není ten materiál z plechovky slabý?Přece jen ten tlak a teplota...prý je potřeba FE tl. aspoň 2.5mm.
Ahoj, ohledně toho materiálu si myslím, že pokud to zaslepuješ nahoře pod ventilem, tak žádné závratné teploty nehrozí a co se tloušťky plechu týká, tak je to sevřené mezi dvěma přírubami. A to vydrží i slabší plech.

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Currahee »

Naprosto přesně tak. Dal jsem ho pod EGR a je to nějakých hádám 0,2mm plech. Drží to v pohodě a plyny to neohřejí, protože tam nemůžou proudit a navíc je EGR ochlazován vzduchem z intercooleru, takže ingot 2,5mm je zcela zbytečný :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

klaus
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 26.02.2008 16:02

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od klaus »

Zdravím,když jsem tu pročítal vaše téma,nemohl jsem odolat a hned jsem se na to kouknul u moji B5 je to malinko jiné,ale funguje to na stejném principu.Když jsem viděl jaký srač.y mám v sání,už se mi to nechtělo ani startovat.Teď dokuckám z práce domu a vyčistim to i ze sáním a hned to zaslepím.

Uživatelský avatar
kubrtik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 216
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Český Těšín

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od kubrtik »

Určitě to je velice zajimavé a stojí to za zvážení. Nemá to nějaký neblahý vliv na motor, spotřebu a tak?

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Currahee »

kubrtik píše:Určitě to je velice zajimavé a stojí to za zvážení. Má to blahý vliv na motor, spotřebu a tak!
:P
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
Radpav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Radpav »

Hoši když to zaslepím a nechám napojený bude mi to ukazovat v paměti závadu?

Uživatelský avatar
Fandy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 337
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Fandy »

U V6 TDI řj to nepozná,PD určo taky ne.Jen počkejte až se to doví co se tady páchá nějaký zarytý ekolog :gun:

Uživatelský avatar
Radpav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Radpav »

No páchájí se horší věci na ekologii, tak že toho fouknu do ovzduší trochu víc sr..ek to mě vůbec natankuje. :fire:

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od StandaS »

No když nikomu nevadí, že po našich silnicích léta jezdí :lol: ekologické :lol: AVIE, tak zaslepený ventil té ekologii neublíží :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od Currahee »

Radpav píše:Hoši když to zaslepím a nechám napojený bude mi to ukazovat v paměti závadu?
Nebude. Ještě než jsem EGR úplně zaslepil, tak jsem jen odpojil hadičku od membrány a nacpal do ní šroubek. Už jen to bylo znát, ale ta kuželka ventilu přes ty sra*ky stejně blbě těsnila. Pak jsem měnil odvzdušňovací hadičku za hlavou a když už jsem to sání měl rozebraný, abych se k ní pořádně dostal, tak jsem EGR zazáplatoval :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
pytlik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od pytlik »

sstanley píše:
DSCN2052.JPG
Ahoj.Tak jsem se podíval zrcátkem do EGR ventilu po vytažení gumového kolínka a vypadalo to jako výfuk u dvoutaktu.Rozhodl jsem se,že za takovou cenu na ekologii přispívat nebudu.Ventil jsem demontoval,
mechanicky očistil a vypral v odmašťovači od Wurtha.Jde to dobře, ale dávejte pozor,aby jste ho nepoškrábali. Spodní otvor ventilu jsem zaslepil podložkou z 2mm hliníkového plechu,kterou jsem nainstaloval místo původního těsnění a přetěsnil vysokoteplotním silikonem.Vše jsem smontoval a vyrazil na zkušební jízdu. Zrada,auto netáhlo od spodu! Při zajíždění do garáže jsem si všiml, že to málo brzdí. To už jsem byl doma. Posilovač brzd nemá podtlak.Prošel jsem všechny hadičky a jedna byla vypadlá-tak na to taky pozor. Pak už Pašík tahal od spodu jako ďábel.No a co se změnilo-subjektivně se mi zdá,že motor jde na volnoběh klidněji,pravidelněji. Ale co cítím určitě, je pocit, že to svinstvo už do motoru nejde a vo tom to je. Jinak jsem ještě zapouzdřil podtlaky do husího krku, některé plastové trubičky už byly ošoupané. Tak když už se nebudete pouštět do čištění nebo zaslepování,alespoň koukněte na ty podtlaky,jestli nejsou už načatý.
Viz přílohy - nazdar!
DSCN2050.JPG
DSCN2051.JPG
DSCN2053.JPG
DSCN2054.JPG
DSCN2056.JPG
DSCN2057.JPG
DSCN2058.JPG
DSCN2059.JPG
Ahoj.Prosím tě kde je v motoru ten ERG ventil? A kde ty podtlakový hadičky? Moc díky za případnou pomoc.Mám VW Passat Variant 1,9 TDI, r.v. 99, 66kW

Uživatelský avatar
pytlik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od pytlik »

Kde v motoru je ten ERG ventil? A kde podtlakové hadičky?
Díky

Uživatelský avatar
motylek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 129
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od motylek »

může to někdo hodit sem z etky????díky

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od StandaS »

Tak co třeba toto :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Uživatelský avatar
StandaS
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2209
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4

Re: Čištění a zaslepení EGR ventilu B6, 96kW

Příspěvek od StandaS »

No a aby jsi neřekl, dám i tu Etku :wink:
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“