zaslepenie zamku na GIV

Ochrana Vašeho auta.

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

Odpojení pinů od mikrospínačů řeší to, že přes vložky zámku - řidič, spolujezdec a případně kufr - nelze ovládat centrál, alarm a pod. Je tam ale také mechanická vazba pro případ poruchy elektroniky, takže i při odpojení pinů lze ty dveře mechanicky odemknout, a to jak oboje přední, tak kufr - proto se v těle zámku předních dveří ten plast s drážkou zalepuje, odvrtává a nebo jinak zabezpečuje (nedestruktivně stačí při rozebrání el.části zámku vyndat dva plastíky, a ten se pak chová jako zámek zadních dveří :-)), v kufru se zase sundavá táhlo. Jde jen o to, aby se lapka nenaštval a neudělal ještě víc škody, než kdyby si v klidu otevřel celý auto s origo, a podle zapojení třeba i neorigo alarmem :-) Do auta lze vždy přes sklo a tato opatření jsou jen pro zdržení ...

Ty potřebné piny jsou na předních dveřích dostupné po sundání tapecu, a to v hlavním 29pinovém konektoru dveřní jednotky. U řidiče to jsou vždy pozice 24 a 4 - podle roku jsou barvy isolace žlutomodrá a žlutozelená, nebo zelenočervená a žlutozelená, nebo žlutomodrá a zelenočervená. U spolujezdce to jsou pozice 4 a 3 - barvy jsou také vždy stejné a to fialovomodrá a fialovozelená.

V kufru se u Bory a Bory/GIV Varianta odpojuje v třípinovám konektoru od vložky zámku pozice 1, která také vyřazuje ovládání centrálu a podobně, ale zachovává funkci tlačítka pro otevření kufru při odemčeném autě a také funkci stálého zamčení kufru.

Všechna odpojení jsou bezpečná, komfortka nezaznamená žádnou chybu, protože se jedná o vyřazení pouze ovládacích mikrospínačů a ne stavových, a v tom je to celé kouzlo. Kdyby ty podceněný vložky nešly tak lehce rozlámat/vytahat, a kdyby origo alarm zůstal při odemčení klíčem aktivní, tak by se to třeba takhle nemuselo řešit ...

Ještě si dovolím poznámku, že pouhé střížení ploutvičky na vložce zámku bez dalších opatření přidělá víc starostí majiteli auta než lapkovi :-)
29pin konektor.jpg
1.jpg
2.jpg
Naposledy upravil(a) Rayx dne 08.03.2008 13:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
zachy
Profík
Profík
Příspěvky: 959
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rudá záře nad....
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od zachy »

dik,super navod.
skoda ani s tim nejlepsim navodem si to sam neudelam.
uz musim najit nekoho kdo mi to zabezpeci :wink:
Right foot fanatic

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

DworiBak píše:No ja jen ze sem videl vykradeny auta aniz by vyndavaly zaslepku stacila udelat vrtakem dirka do dveri(nebudu popisovat kde) a delsi sroubovak.
Jojo bohužel, kdo ví jak jsou ty zámky postavený a jak fungujou, tak i při zakmnutí a aktivním SAFE stačí buď dvě dirky a šroubovák, a nebo i ta jedna (alternativně záslepka/vložka ven) trochu páčení a otevíráte si venkovní klikou :( :( :( A to i při zalepené štěrbině, a nebo i vyndaných plastech :cry: :cry: :cry: Tohle pravděpodobně řeší Chiptunerův nápad, který asi znesnadňuje přístup k celému zámku ve dveřích, a to jak přes otvor vložky/záslepky, tak případný "lapkův vrtaný". Jenže ono vše je odvrtatelné a tak jde jen o to, jak bude lapka připraven a kolik bude mít času a trpělivosti ... A stále jsou tam ty skla ...

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od molczik »

Rayx píše:Odpojení pinů od mikrospínačů řeší to, že přes vložky zámku - řidič, spolujezdec a případně kufr - nelze ovládat centrál, alarm a pod. Je tam ale také mechanická vazba pro případ poruchy elektroniky, takže i při odpojení pinů lze ty dveře mechanicky odemknout, a to jak oboje přední tak kufr - proto se v těle zámku předních dveří ten plast s drážkou zalepuje, odvrtává a nebo jinak zabezpečuje (nedestruktivně stačí při rozebrání el.části zámku vyndat dva plastíky, a ten se pak chová jako zámek zadních dveří :-)) v kufu se zase sundavá táhlo. Jde jen o to, aby se lapka nenaštval a neudělal ještě víc škody, než kdyby si v klidu otevřel celý auto s origo, a podle zapojení třeba i neorigo alarmem :-) Do auta lze vždy přes sklo a tato opatření jsou jen pro zdržení ...

Ty potřebné piny jsou na předních dveřích dostupné po sundání tapecu, a to v hlavním 29pinovém konektoru dveřní jednotky. U řidiče to jsou vždy pozice 24 a 4 - podle roku jsou barvy isolace žlutomodrá a žlutozelená, nebo zelenočervená a žlutozelená, nebo žlutomodrá a zelenočervená. U spolujezdce to jsou pozice 4 a 3 - barvy jsou také vždy stejné a to fialovomodrá a fialovozelená.

V kufru se u Bory a Bory/GIV Varianta odpojuje v třípinovám konektoru od vložky zámku pozice 1, která také vyřazuje ovládání centrálu a podobně, ale je zachovává funkci tlačítka pro otevření kufru při odemčeném autě a také funkci stálého zamčení kufru.

Všechna odpojení jsou bezpečná, komfortka nezaznamená žádnou chybu, protože se jedná o vyřazení pouze ovládacích mikrospínačů a ne stavových a v tom je to celé kouzlo. Kdyby ty podceněný vložky nešly tak lehce rozlámat/vytahat, a kdyby origo alarm zůstal při odemčení klíčem aktivní, tak by se to takhle nemuselo řešit ...

Ještě si dovolím poznámku, že pouhé střížení ploutvičky na vložce zámku bez dalších opatření přidělá víc starostí majiteli auta než lapkovi :-)
Super návod. Díky za něj. Já potřebuju odpojit ten pin u kufru (mam GIV Variant). Jak poznam tu pozici jedna? Je označená? Nemáš fotku i toho?

Předem moc díky!!!
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Madi
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 277
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Madi »

Já vyndal ty mikrospínače a kabeli od nich jsem použil k jiný věci :) vyndal pár plastů z toho zámku podobnej efekt jak jsou fotky víše a je pohoda ale šikovný nářadí a jde všechno lapkové jsou většinou o krok na před :( Jinak to co jsem udělal já je maximum a stačí to aby se tam nedostal nějakej "trouba" :D Aby se tam nedostal z jiného úhlu přez plech by musel zabránit jedině pancíř přez půl dveří ale to už je jednoduší okno :D
Golf IV GTI
Tiguan Facelift

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

to molczik:

Zdravím, fotku bohužel nemám, ale myslím, že po sundání tapecu ti bude vše jasné. Měl by tam být plastový držák, v kterém jsou uchyceny 2 konektory: se třemy dráty od vložky zámku a s dvěma dráty od tlačítka otevírání kufru. Jedná se o ten třídrátový konektor od vložky, ty pozice jsou na něm napsány/odlity v místě vstupu drátů. Ten konektor je ve vlhkotěsném provedení, a pin jde buď vypíchnout - myslím že jednodušší je pin/samice na svazku od vložky zámku než pin/samec co zůstává na autě - a nebo holt střihnutí. Barvu drátu od vložky si nepamatuju, ale za konektorem u Variantů by měla být na pozici 1 hnědomodrá.

Uživatelský avatar
molczik
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4182
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od molczik »

Rayx píše:to molczik:

Zdravím, fotku bohužel nemám, ale myslím, že po sundání tapecu ti bude vše jasné. Měl by tam být plastový držák, v kterém jsou uchyceny 2 konektory: se třemy dráty od vložky zámku a s dvěma dráty od tlačítka otevírání kufru. Jedná se o ten třídrátový konektor od vložky, ty pozice jsou na něm napsány/odlity v místě vstupu drátů. Ten konektor je ve vlhkotěsném provedení, a pin jde buď vypíchnout - myslím že jednodušší je pin/samice na svazku od vložky zámku než pin/samec co zůstává na autě - a nebo holt střihnutí. Barvu drátu od vložky si nepamatuju, ale za konektorem u Variantů by měla být na pozici 1 hnědomodrá.
Díky moc. Příští víkend se na to vrhnu.
VW Passat Variant B8 2.0 TDI DSG HL R Line
VW Golf VII 1.2 TSI R Line

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

Madi píše:Já vyndal ty mikrospínače a kabeli od nich jsem použil k jiný věci :) vyndal pár plastů z toho zámku podobnej efekt jak jsou fotky víše a je pohoda ale šikovný nářadí a jde všechno lapkové jsou většinou o krok na před :( Jinak to co jsem udělal já je maximum a stačí to aby se tam nedostal nějakej "trouba" :D Aby se tam nedostal z jiného úhlu přez plech by musel zabránit jedině pancíř přez půl dveří ale to už je jednoduší okno :D
Jojo přesně tak, stačí to na to, že zůstane aktivní alarm a že se nenechá tak jednoduše otevřít centrálem celý auto a mechanicky jednotlivé dveře. Jen by mě zajímalo, jaký jiný plasty z toho šly ven? Ten plast s drážkou se v zámku nechává ze dvou důvodů: brání vstupu vody a "bordelu" do el. části zámku a případě znovuzapojení pinů máš funkční ovládání mechanickým klíčkem. Takže jedině to kolečko pod tím plastem s drážkou a pak ten plast ve tvaru háčku. Vše ostatní tam pro správnou funkci včetně SAFE musí zůstat!!!

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od DworiBak »

Rayx píše:
DworiBak píše:No ja jen ze sem videl vykradeny auta aniz by vyndavaly zaslepku stacila udelat vrtakem dirka do dveri(nebudu popisovat kde) a delsi sroubovak.
Jojo bohužel, kdo ví jak jsou ty zámky postavený a jak fungujou, tak i při zakmnutí a aktivním SAFE stačí buď dvě dirky a šroubovák, a nebo i ta jedna (alternativně záslepka/vložka ven) trochu páčení a otevíráte si venkovní klikou :( :( :( A to i při zalepené štěrbině, a nebo i vyndaných plastech :cry: :cry: :cry: Tohle pravděpodobně řeší Chiptunerův nápad, který asi znesnadňuje přístup k celému zámku ve dveřích, a to jak přes otvor vložky/záslepky, tak případný "lapkův vrtaný". Jenže ono vše je odvrtatelné a tak jde jen o to, jak bude lapka připraven a kolik bude mít času a trpělivosti ... A stále jsou tam ty skla ...
Jo jo tady může člověk upravovat na zámku cokoliv a stejně se tam dostanou :( .Chvilku jsem taky na to koukal jak je to jednoduchý malá akuvrtačka sroubovák :cry:

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

Rayx píše:to molczik:

Zdravím, fotku bohužel nemám, ale myslím, že po sundání tapecu ti bude vše jasné. Měl by tam být plastový držák, v kterém jsou uchyceny 2 konektory: se třemy dráty od vložky zámku a s dvěma dráty od tlačítka otevírání kufru. Jedná se o ten třídrátový konektor od vložky, ty pozice jsou na něm napsány/odlity v místě vstupu drátů. Ten konektor je ve vlhkotěsném provedení, a pin jde buď vypíchnout - myslím že jednodušší je pin/samice na svazku od vložky zámku než pin/samec co zůstává na autě - a nebo holt střihnutí. Barvu drátu od vložky si nepamatuju, ale za konektorem u Variantů by měla být na pozici 1 hnědomodrá.
Ještě je tu alternativa jiných konektorů, buď přímo ve víku kufru, nebo v D sloupku a nebo přímo u komfortky, tak je jen na vás, kde to rozpojíte. Tady jsou schemata pro oba varoše, pro Boru sedan jsou pozice stejné, jen se liší v barvách a není tam konektor T5o.
od kveten 1999.jpg
od kveten 2001.jpg

ager
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 15.06.2008 13:07
Bydliště: SLOVENSKO, TRENCIN

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od ager »

Rayx píše:Odpojení pinů od mikrospínačů řeší to, že přes vložky zámku - řidič, spolujezdec a případně kufr - nelze ovládat centrál, alarm a pod. Je tam ale také mechanická vazba pro případ poruchy elektroniky, takže i při odpojení pinů lze ty dveře mechanicky odemknout, a to jak oboje přední, tak kufr - proto se v těle zámku předních dveří ten plast s drážkou zalepuje, odvrtává a nebo jinak zabezpečuje (nedestruktivně stačí při rozebrání el.části zámku vyndat dva plastíky, a ten se pak chová jako zámek zadních dveří :-)), v kufru se zase sundavá táhlo. Jde jen o to, aby se lapka nenaštval a neudělal ještě víc škody, než kdyby si v klidu otevřel celý auto s origo, a podle zapojení třeba i neorigo alarmem :-) Do auta lze vždy přes sklo a tato opatření jsou jen pro zdržení ...

Ty potřebné piny jsou na předních dveřích dostupné po sundání tapecu, a to v hlavním 29pinovém konektoru dveřní jednotky. U řidiče to jsou vždy pozice 24 a 4 - podle roku jsou barvy isolace žlutomodrá a žlutozelená, nebo zelenočervená a žlutozelená, nebo žlutomodrá a zelenočervená. U spolujezdce to jsou pozice 4 a 3 - barvy jsou také vždy stejné a to fialovomodrá a fialovozelená.

V kufru se u Bory a Bory/GIV Varianta odpojuje v třípinovám konektoru od vložky zámku pozice 1, která také vyřazuje ovládání centrálu a podobně, ale zachovává funkci tlačítka pro otevření kufru při odemčeném autě a také funkci stálého zamčení kufru.

Všechna odpojení jsou bezpečná, komfortka nezaznamená žádnou chybu, protože se jedná o vyřazení pouze ovládacích mikrospínačů a ne stavových, a v tom je to celé kouzlo. Kdyby ty podceněný vložky nešly tak lehce rozlámat/vytahat, a kdyby origo alarm zůstal při odemčení klíčem aktivní, tak by se to třeba takhle nemuselo řešit ...

Ještě si dovolím poznámku, že pouhé střížení ploutvičky na vložce zámku bez dalších opatření přidělá víc starostí majiteli auta než lapkovi :-)
Zdravym chlapi,

Ja mam golf IV 5/2003 a vcera som si vytiahol tie dva plastiky s centralu ako je to tu spomenute a odpojil som aj tie dva kable (v mojom pripade žlutomodrá a zelenočervená) na strane sofera. Ked som rozobral ale spolujazdcovu stranu, tak tam uz mam taky central ktory to tam vobec nema a dokonca tam nema ani to kolieclo s drazkou (proste ziadna diera) na odomykanie dveri.
Ostava mi ale upravit este 5-te dvere a preto sa chcem poradit:

1. Ktore tiahlo treba dat prec v 5-tych dverach? nemate nahodou foto?
2. Preco treba odpojit ten pin c.1, ked klucom v kufry sa neda ovladat central. To znamena ze mne nejde klucom v kufry otvorit cele auto ked je zamknute ale iba kufor a to vtedy ked dam kluc do tej polohy uplne doprva a potom stlacim otvorenie kufru.
3. Je to to iste aj na tomto golfe ako na Bore? pin.c 1 trojpinovy konektor? proste ako je spomenute vysie?

Dakujem moc krat
s pozdravom
ager

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

Zdravím Ager,

předně, moje předchozí info se co se týká předních dveří, se vztahovalo na všechny verze - Bora i GIV a to jak sedany tak kombi. To že u spolujezdce už nemáš vložku zámku ale záslepku, a že zámek samotný nemá vstup - kolečko se štěrbinou - pro "pádlo" z vložky zámku, je úprava přímo od VW. V tom zámku uvnitř schází přesně ty díly, co doporučuju vyndat ze staršího provedení, a to i na řidičově straně - přesně tak, jak jsi už udělal.

Přestože u nového zámku u spolujezdce už nelze ovládat centrál, jdou k němu z dveřní komfortky stejně oba kabely, takže na spolujezdcovo dveřích není třeba sundavat stahovačku pro zámek, ale stačí pro sichr odpojit 2 piny - to už jsi také provedl.

Co se týká zadních dveří, moje info se vztahovalo pouze na oba kombi a na Boru. Krátký GIV má zadní dveře řešené jinak. Jestli máš origo alarm, tak si vyzkoušej při zamknutí se SAFE otevřít klíčkem zadní dveře - uvidíš, že celé auto se ze SAFE dostane do režimu jednoduchého zamčení a ty si otevřeš bez spuštění alarmu. Takže u krátké verze GIV je třeba vyřadit mikrospínač u vložky zámku na zadních dveřích, a to jakkoli - rozpojením konektoru, nebo sundáním celého držáku spínače z vložky zámku ... Při ovládání zadního zámku pak auto zůstane stále v SAFE zamčení, a v případě přítomnosti origo alarmu ten zůstane aktivní ...

Co se týká sundavání táhla - myslím, že u krátké GIV nelze, protože řešení serva zámku a vložky zámku to nedovolí - kufr by sis pak neotevřel ani ty. Takže jedíně zavařit a odskok ...

Snad ti to pomůže, je to ale minimum, co odradí jen amatéry s málo času ...

ager
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 15.06.2008 13:07
Bydliště: SLOVENSKO, TRENCIN

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od ager »

Rayx píše:Zdravím Ager,

předně, moje předchozí info se co se týká předních dveří, se vztahovalo na všechny verze - Bora i GIV a to jak sedany tak kombi. To že u spolujezdce už nemáš vložku zámku ale záslepku, a že zámek samotný nemá vstup - kolečko se štěrbinou - pro "pádlo" z vložky zámku, je úprava přímo od VW. V tom zámku uvnitř schází přesně ty díly, co doporučuju vyndat ze staršího provedení, a to i na řidičově straně - přesně tak, jak jsi už udělal.

Přestože u nového zámku u spolujezdce už nelze ovládat centrál, jdou k němu z dveřní komfortky stejně oba kabely, takže na spolujezdcovo dveřích není třeba sundavat stahovačku pro zámek, ale stačí pro sichr odpojit 2 piny - to už jsi také provedl.

Co se týká zadních dveří, moje info se vztahovalo pouze na oba kombi a na Boru. Krátký GIV má zadní dveře řešené jinak. Jestli máš origo alarm, tak si vyzkoušej při zamknutí se SAFE otevřít klíčkem zadní dveře - uvidíš, že celé auto se ze SAFE dostane do režimu jednoduchého zamčení a ty si otevřeš bez spuštění alarmu. Takže u krátké verze GIV je třeba vyřadit mikrospínač u vložky zámku na zadních dveřích, a to jakkoli - rozpojením konektoru, nebo sundáním celého držáku spínače z vložky zámku ... Při ovládání zadního zámku pak auto zůstane stále v SAFE zamčení, a v případě přítomnosti origo alarmu ten zůstane aktivní ...

Co se týká sundavání táhla - myslím, že u krátké GIV nelze, protože řešení serva zámku a vložky zámku to nedovolí - kufr by sis pak neotevřel ani ty. Takže jedíně zavařit a odskok ...

Snad ti to pomůže, je to ale minimum, co odradí jen amatéry s málo času ...
Zdravim Rayx

Dakujem pekne za tvoju odpoved ale mam este nejaky dotaz. Ako si spominal tak tie plastiky a kable v dverach som odpojil a to je vse ok.

Co sa tyka tych 5-tych dveri:
Ja nemam original alarm ale ja som si tam montoval alarm a mam to teraz tak, ze ked zamknem auto aj so SAFE, a potom chcem pomocou kluca otvorit piate dvere tak sa spusti alarm. Ide mi ale hlavne o to, aby sa nedali tie piate dvere otvorit tym klucom. ( daju sa otvorit ked pootocim kluc uplne doprava a stlacim spinac na otvorenie kufru).
Myslim ze by sa to dalo vyriesit ked odpojim ten mikrospinac ako si spominal?
Predpokladam ze ked rozoberem piate dvere tak priamo na zamku mam najst ten mikrospinac a bud ho dat prec alebo teda odpojit...
Nevies nahodou farbu toho kabla?

Dakujem za odpoved
S pozdravom
Ager

Uživatelský avatar
Rayx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 62
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jz

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od Rayx »

Ahoj,
tak k tomu odemykání kufru klíčem - defacto si klíčem pouze přestavuješ mechanismus kliky tak jako to dělá servo centrálu. Zámek vlastně není ničím blokovaný, funguje to na principu vyřazení kliky. Takže kdybys vyndal některé z táhel, tak by nefungoval centrál, nebo by se trvale vyřadila klika. Podrobně sem na to nekoukal, ale myslím si že mechanické odemčení/otevření kufru se u krátkého golfa nedá vyřadit tak, jako u Bory a Variantů. Tady je odkaz na fotku zámku a kliky, snad se nebude autor zlobit a tobě to pomůže si udělat představu. http://www.vw-club.cz/download/file.php ... &mode=view

K tomu mikrospínači, který je u vložky - ten u krátkého g pouze dovoluje otevřít kufr při zamčeném autě v SAFE bez zpuštění origo alarmu, protože máš ale dodělávku, která není vyřazena odemknutím kufru jako u origo alarmu, tak ti to pouze zajistí to, že při odemknutí kufru zůstanou všechny ostatní dveře v SAFE a nepujdou otevřít ani zevniř, což ale určo není na škodu :D Stačí rozpojit konektor, který je na kabelu od vložky, nemůže přehlídnout, který to je.

Víc Ti asi neporadím ...

ager
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 15.06.2008 13:07
Bydliště: SLOVENSKO, TRENCIN

Re: zaslepenie zamku na GIV

Příspěvek od ager »

Rayx píše:Ahoj,
tak k tomu odemykání kufru klíčem - defacto si klíčem pouze přestavuješ mechanismus kliky tak jako to dělá servo centrálu. Zámek vlastně není ničím blokovaný, funguje to na principu vyřazení kliky. Takže kdybys vyndal některé z táhel, tak by nefungoval centrál, nebo by se trvale vyřadila klika. Podrobně sem na to nekoukal, ale myslím si že mechanické odemčení/otevření kufru se u krátkého golfa nedá vyřadit tak, jako u Bory a Variantů. Tady je odkaz na fotku zámku a kliky, snad se nebude autor zlobit a tobě to pomůže si udělat představu. http://www.vw-club.cz/download/file.php ... &mode=view

K tomu mikrospínači, který je u vložky - ten u krátkého g pouze dovoluje otevřít kufr při zamčeném autě v SAFE bez zpuštění origo alarmu, protože máš ale dodělávku, která není vyřazena odemknutím kufru jako u origo alarmu, tak ti to pouze zajistí to, že při odemknutí kufru zůstanou všechny ostatní dveře v SAFE a nepujdou otevřít ani zevniř, což ale určo není na škodu :D Stačí rozpojit konektor, který je na kabelu od vložky, nemůže přehlídnout, který to je.

Víc Ti asi neporadím ...
Zdravim Rayx,

Dakujem pekne za odpoved, pomoc aj radu.

Ak som to spravne pochopil tak mechanicky sa to asi nebude dat odstranit tak ako na bore...

Ohladom mikrospinaca:
Hovorime o mikrospinaci klucky alebo mikrospinaci zamku?
Myslim ze o mikrospinaci zamku pretoze keby som vyradil mikrospinac na klucke tak ani ja by som sa do toho kufra nedostal.
Mohol by si mi prosim ta vyznacit na tej fotke co si mi poslal kde sa priblizne nachadza ten mikrospinac?
Lebo ja tam vidim 3 kable (nejake hnede) a chcem vediet ci su to oni alebo nie?
Je to aj na golfe kratkom ako aj na bore ze su tam dva konektory a ze jeden je 3pinovy a druhy 2-pinovy?
ktory mam teda odpojit?

vdaka
ager

Odpovědět

Zpět na „Zabezpečení“