multitronic vs manual
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Vladdo
- Jezdec
- Příspěvky: 252
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pezinok
multitronic vs manual
Panove poradte mi: idem kupit druhe auto, ale neviem sa rozhodnut ci manual alebo automat multitronic. Cenovo je to narovnako, ale kedze som v automate nejazdil tak neviem ocom to je.
Skuste sem hodit zopar tipou preco manual alebo preco multitronic. Jedna sa o audi a4 avant 1,9tdi alebo 2,5tdi. a to je dalsi problem aky motor???
Skuste sem hodit zopar tipou preco manual alebo preco multitronic. Jedna sa o audi a4 avant 1,9tdi alebo 2,5tdi. a to je dalsi problem aky motor???
- new666
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čermná ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
Manual
+ dá se s ním pořádně zablbnout
+ "levnější" opravy
- kolony ( furt za 1 a pak vyřadit)
multitronic
+ kolony
+ když si přehodíš z D na +- tak si zablbneš i stím
- ale zas když se ti něco po*ere tak to stojí hafo peněz
sice nevím jakou A4 chceš ale pokud uvažuješ o 2.5TDI 110kW tak to radši nekupuj...podle toho co sem o něm četl na forech tak je to moc těžké na přední nápravu a jedeto na prd...
+ dá se s ním pořádně zablbnout
+ "levnější" opravy
- kolony ( furt za 1 a pak vyřadit)
multitronic
+ kolony
+ když si přehodíš z D na +- tak si zablbneš i stím
- ale zas když se ti něco po*ere tak to stojí hafo peněz
sice nevím jakou A4 chceš ale pokud uvažuješ o 2.5TDI 110kW tak to radši nekupuj...podle toho co sem o něm četl na forech tak je to moc těžké na přední nápravu a jedeto na prd...
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
chtěl jsem se zeptat, ten multitronic je DSG jen s jiným názvem, nebo je to úplně něco jiného? Pokud je to něco jiného, uvítal bych něčí postřehy, kdo s tím měl tu čest
My fast doesn´t like hondas * * * * *
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
Multitronik je vlastně variátor, takový "nekonečný"kvalt.čapik píše:chtěl jsem se zeptat, ten multitronic je DSG jen s jiným názvem, nebo je to úplně něco jiného? Pokud je to něco jiného, uvítal bych něčí postřehy, kdo s tím měl tu čest
Citace: Multitronic je bezestupňová převodovka, která je nabízena pro luxusní vozy v rámci koncernu VW, zejména pak pro vozy Audi. Tato převodovka v sobě spojuje výhody manuálních převodovek s komfortem automatických. Multitronic je elektronicky řízený variátor se speciálním článkovým řetězem s možností plynulé volby převodového poměru na základě přesného vyhodnocení jízdního stavu pomocí řídicí jednotky převodovky. Plynulá volba převodového poměru zcela odstraňuje některé doprovodné jevy klasického řazení. Doplňkem převodovky Multitronic je možnost manuálního řazení šesti pevně definovaných rychlostních stupňů přesouváním páky voliče dopředu a dozadu.
- čapik
- Moderátor
- Příspěvky: 2414
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- šimek
- VWexpert
- Příspěvky: 4502
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
JZčapik píše:dík
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
Když vezmu že se obecně doporučuje vyhnout 2,5TDi 110kW a taky automaty od AUDI (kromě DSG) jsou problémové víc než by bylo hezké, tak jejich kombinace může být absolutní peklo pokud se začne kazit. Obojí pokud se zkazí (a to dělá rádo) se neskutečně prodraží, ale pokud to bude fungovat tak to bude stát zato.
Golf real car, real fast
- new666
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čermná ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
DSG je dvou spojková převodovka...tzn. že na na levé straně převodovky jsou nachystané liché kvalty a na pravé straně zase ty sudé...např. když jedeš máš tam třeba 5 tak řídící jednotka převodovky určí jaký kvalt nachystat na náhradu té 5tky...když zrychluješ chystá se 6tka a zase když brzdíš tak už se chystá 4...hlavní výhodou je že při jízdě nepoznáš to přeřazení protože jsou kvůli plynulému chodu chviličku zaplé oba kvalty takže je to rychlejší a zároveň úspornější na spotřebu...sice né nějak mocčapik píše:chtěl jsem se zeptat, ten multitronic je DSG jen s jiným názvem, nebo je to úplně něco jiného? Pokud je to něco jiného, uvítal bych něčí postřehy, kdo s tím měl tu čest
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: multitronic vs manual
V motoru 2.5 TDI bych problém neviděl,pokud má odpovídající servis.S multitronikem je to horší,tam je plánovaná životnost cca 200tkm,pak je třeba repase kuželů+řetěz.Bůhví kolik to stojí Alternativou je tiptronic,ten snese mnohem víc.
- new666
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čermná ve Slezsku
- Kontaktovat uživatele:
Re: multitronic vs manual
tak s tím 2.5 TDI jen říkám co sem slyšel a četl na různých forech...prý jsou ty motory moc těžké...a s tím tiptronicem máš pravdu...ale i tak podle mě nemá na DSG
- Fandy
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
Re: multitronic vs manual
Jo,DSG je hlavně rychlá,bez řízeného prokluzu.Akorát ve 180tkm se mají měnit obě spojky,asi to bude slušný ranec .Řešil to už někdo?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 21.10.2009 23:16
Re: multitronic vs manual
Nechci vam do toho kecat akle dsg je absolutni shit mezi prevodovkama
180 - 200 tis km jasne obe spojky ano bude to stat ranec jo a zapomeli ste na malickost s nazvem dvouhmotovy setrvacnik takze dalsi ranec,vymena jan ty spojky v setu je stejne draha jako repase tipronicu
a mezi nama pri rozjizdeni je dsg velmi nehorabany a trhavy nemlune o tom kdyz clevek potrebuje pracovat s plynem a v zapeti s brzdou ta prevodovka si to nepobere a doba odezvy je neuveritelna
takze smekam pred klasickou automatickou prevodovkou vyvinutou soudrhy v MB jelikoz koncer VW to pouze obslehl a momentalne to sou nejspolehlivesi prevodovky a nejsou neohrabane
hawk
180 - 200 tis km jasne obe spojky ano bude to stat ranec jo a zapomeli ste na malickost s nazvem dvouhmotovy setrvacnik takze dalsi ranec,vymena jan ty spojky v setu je stejne draha jako repase tipronicu
a mezi nama pri rozjizdeni je dsg velmi nehorabany a trhavy nemlune o tom kdyz clevek potrebuje pracovat s plynem a v zapeti s brzdou ta prevodovka si to nepobere a doba odezvy je neuveritelna
takze smekam pred klasickou automatickou prevodovkou vyvinutou soudrhy v MB jelikoz koncer VW to pouze obslehl a momentalne to sou nejspolehlivesi prevodovky a nejsou neohrabane
hawk
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: multitronic vs manual
Tak to je dobrý blud. A úplný skvost je ten úlet o převodovkách od MB....
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: multitronic vs manual
Když drtivou většinu samočinně pracujících skříní vyvíjí a vyrábí ZF..
- yessmen
- Profík
- Příspěvky: 1192
- Registrován: 28.08.2011 22:43
- Bydliště: Jablonec n/N
Re: multitronic vs manual
multitronic (CVT - řetízek kužely bez převodů atp)
tiptronic ("klasický" automat hydroměnič atp)
s-tronic = DSG (dvouspojka "počítačový manual")
tiptronic ("klasický" automat hydroměnič atp)
s-tronic = DSG (dvouspojka "počítačový manual")
MY14 MK7 R
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*
DeepBlue MK5 08.:R32 *SOLD*