MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
- x
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu, váha vzduchu, turbo
Dobrý den, zajímalo by mě, zda se Vám stala podobná věc.
Asi po 2 hodinách jízdy, kdy jsem překročil 3000 otáček najednou jakoby v autě něco seplo a nechtělo to pustit otáčky přes 2500.
Ukazatel držel spotřebu pod 6 l/100km a Sharan 1,9 tdi 85Kw neměl žádnou sílu.
Bylo to jako by to držel nějaký omezovač nebo co.
Na 10 minut jsem zastavil a poto již bylo všechno v pořádku, motor jako by ožil . Nevíte někdo, co to může být ??
Stalo se mi to již několikrát.
Jinak jsem s autem velmi spokojen.
Asi po 2 hodinách jízdy, kdy jsem překročil 3000 otáček najednou jakoby v autě něco seplo a nechtělo to pustit otáčky přes 2500.
Ukazatel držel spotřebu pod 6 l/100km a Sharan 1,9 tdi 85Kw neměl žádnou sílu.
Bylo to jako by to držel nějaký omezovač nebo co.
Na 10 minut jsem zastavil a poto již bylo všechno v pořádku, motor jako by ožil . Nevíte někdo, co to může být ??
Stalo se mi to již několikrát.
Jinak jsem s autem velmi spokojen.
- Kiko
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- kedaR
- Řidič
- Příspěvky: 104
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, t
Váha vzduchu by to být neměla. Už jsem jezdil v oktávce TDI se špatnou váhou, a když je v háji, tak to prostě nejede a nejede. Nějaké vypnutí motoru nepomůže...
Naposledy upravil(a) Petr74 dne 08.02.2009 18:23, celkem upraveno 1 x.
- majatrabi
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
- anubis
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký kraj
Sharan nemá výkon
Dobrý den. Kamarád má VW Sharana 1.9 tDI 81 Kw r.v. 97. Auto nemá výkon už od spodních otáček, zkoušeli jsme ho napíchnout (VAG), ale žádnou chybu to nehlásí. Zkoušeli sme vyměnit váhu vzduchu, turbo, filtry (vzduchový a palivový ) , ale závada stále přetrvává. Už si nevíme rady. Zkoušeli jsme i výměnu řídící jednotky ale pořád se to chová stejně. Prosím budu vděčný za každou radu. Díky
-
- Závodník
- Příspěvky: 683
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan nemá výkon
A co ventil N75 co má na starosti ovládání lopatek
- kazbic
- VWsenior
- Příspěvky: 2243
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: CHOMUTOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharan nemá výkon
..a zkontrolovat nebo vyměnit hadičku od tohoto ventilu N75.
"Kazbič"
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
"DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. "
Spolek Automobilových Gurmánů
- Vytvarnik
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - 3 Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
V pátek jsem nechal vyměnit váhu vzduchu (měla 155 t. km)
Sharík jede jako novej
Jen mám pocit, že počítač ukazuje po malinko vyšší spotřebu. Může to míst souvislost?
Sharík jede jako novej
Jen mám pocit, že počítač ukazuje po malinko vyšší spotřebu. Může to míst souvislost?
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
Vyšší spotřebu ukazovat bude. Jednak v nouzáku je omezeno dávkování paliva (proto to nejede) a za druhé, teď si to užíváš a máš tendenci šlapat tomu trochu víc na krk, aniž by sis to uvědomoval. Nemáš pocit, že tě každé auto zdržuje a klidně ho předjedeš tam, kde by ti to ani ve snu nenapadlo?
Mluvím z vlastní zkušenosti.
Mluvím z vlastní zkušenosti.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- Vytvarnik
- Jezdec
- Příspěvky: 236
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha - 3 Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
Porovnával jsem to cestou na chalupu, kdy jedu 90% cesty na tempomat, takže o moc rychleji jet nemůžu.
Ale je fakt, že jsem cestou zpět na dálnici tomu pořádně šlapal na krk. A ono to jelooooooo
Ale je fakt, že jsem cestou zpět na dálnici tomu pořádně šlapal na krk. A ono to jelooooooo
- PajaS
- Jezdec
- Příspěvky: 219
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrané nad Vltavou
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
Spotřeba vyšší bude - váha dává informaci o dostatku vzduchu, takže jednotka tam dá při sešlápnutí plynu víc nafty. Špatná váha dává menší hodnoty množství vzduchu než je skutečnost.
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: MOTOR, VÝKON: ztráta výkonu nad 3000 ot, váha vzduchu, turbo
Tak beru zpět dříve uvedenou teorii o chlazení.
Buď to může být:
1) váha vzduchu - to není můj případ. Tahle závada se spíš projevuje jako trvalé snížení dynamiky. Sice se to dá rozjet, ale předjíždění je utrpení...
2) turbo - ... co k tomu říct. Lze proměřit na VAGu
3) Ventil N75 - (viz Kazbičův příspěvek) - pomůže prostá výměna. Upozorňuju na různé typy ventilů dle typu motoru. V té souvislosti se liší i jejich funkce (u mé 66-ky je spíš jen jako obtokový ventil)
4) hadičky okolo ventilu N75 - ubčas spuchří nebo se polámou. Pomůže jejich prostá výměna. To je ta nejméně bolestivá varianta, ale bohužel to není můj případ, protože to krucifix zase nejede
Buď to může být:
1) váha vzduchu - to není můj případ. Tahle závada se spíš projevuje jako trvalé snížení dynamiky. Sice se to dá rozjet, ale předjíždění je utrpení...
2) turbo - ... co k tomu říct. Lze proměřit na VAGu
3) Ventil N75 - (viz Kazbičův příspěvek) - pomůže prostá výměna. Upozorňuju na různé typy ventilů dle typu motoru. V té souvislosti se liší i jejich funkce (u mé 66-ky je spíš jen jako obtokový ventil)
4) hadičky okolo ventilu N75 - ubčas spuchří nebo se polámou. Pomůže jejich prostá výměna. To je ta nejméně bolestivá varianta, ale bohužel to není můj případ, protože to krucifix zase nejede