uprava TDi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od KaCzaba »

ja mam treba 1Z a v nem porad origa pisty.neni problem vyhodit pisty a dat do nej z cehokoli jineho.klidne i z PD.dle e je to jednodussi nez menit motor.sundas hlavu,alespon se provede prevence s orovnanim natlakovanim a zabrousenim ventilu a vymenou gufer,dole sundas vanu a muzes povolovat ojnice a pisty vytahnes nahoru a das jiny.pokud bys nepocital se zdrzenim s pracemi na hlave,mas to za den hotove.
Ja vim,ze se mi to keca,jeste jsem se do toho nedokopal,ale kdyz to tak vezmu je to prace na chvili.Porad premyslim,ze poshanim vsechny komponenty vcetne jineho bloku a motor si poskladam venku jiny a ten muj,co funguje bez problemu,jen vycuknu a bubu mut doma motor kterymu absolutne nic neni:-D
Jde o to,kam az chces s vykonem jit.ja bych chtel na cca 200HP.tak by se mohl poctive v klidu doma sestavit agregat a auto by bylo porad pojizdne.Hlavne legislativne nic neporusim.porad budu mit motor 1Z :-D
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: uprava TDi

Příspěvek od jordeeman »

KaCzaba píše:ja mam treba 1Z a v nem porad origa pisty.neni problem vyhodit pisty a dat do nej z cehokoli jineho.klidne i z PD.dle e je to jednodussi nez menit motor.sundas hlavu,alespon se provede prevence s orovnanim natlakovanim a zabrousenim ventilu a vymenou gufer,dole sundas vanu a muzes povolovat ojnice a pisty vytahnes nahoru a das jiny.pokud bys nepocital se zdrzenim s pracemi na hlave,mas to za den hotove.
Ja vim,ze se mi to keca,jeste jsem se do toho nedokopal,ale kdyz to tak vezmu je to prace na chvili.Porad premyslim,ze poshanim vsechny komponenty vcetne jineho bloku a motor si poskladam venku jiny a ten muj,co funguje bez problemu,jen vycuknu a bubu mut doma motor kterymu absolutne nic neni:-D
Jde o to,kam az chces s vykonem jit.ja bych chtel na cca 200HP.tak by se mohl poctive v klidu doma sestavit agregat a auto by bylo porad pojizdne.Hlavne legislativne nic neporusim.porad budu mit motor 1Z :-D
200 koni z rotacky ...tak to uz budu upravy ... to uz nie je len o motore ...
vstreky riadne (race ), zvody, do cerpadla vacsiu hlavu, turbo poriadne, IC bezpodmienecne, chladic oleja vacsi a SW :D .... no to uz je dost nakladne hranie ;s)

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od kubiczek »

Já vim, že 1Z není moc dobrej na úpravy přesto se zeptám :)
Přemejšlim o jinejch tryskách. Na dieselpower je sáhodlouhá diskuze na tohle téma a doporučujou tam Sprint 502. Jelikož 1Z oproti AFN má prej zeslabený písty tak silnější trysky třeba Sprint 764 už nedoporučujou. Navýšení výkonu u Sprint 502 je o 25 kobyl. Turbo původní a chip není.
Má s tim někdo zkušenost ? Nebo má to někdo na autě a něco už s tím odjeto ? :)
Je dobrý nechat předtim motor prohlídnout v jakým je stavu ? Auto podle mýho jede dobře :)

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: uprava TDi

Příspěvek od jordeeman »

kubiczek píše:Já vim, že 1Z není moc dobrej na úpravy přesto se zeptám :)
Přemejšlim o jinejch tryskách. Na dieselpower je sáhodlouhá diskuze na tohle téma a doporučujou tam Sprint 502. Jelikož 1Z oproti AFN má prej zeslabený písty tak silnější trysky třeba Sprint 764 už nedoporučujou. Navýšení výkonu u Sprint 502 je o 25 kobyl. Turbo původní a chip není.
Má s tim někdo zkušenost ? Nebo má to někdo na autě a něco už s tím odjeto ? :)
Je dobrý nechat předtim motor prohlídnout v jakým je stavu ? Auto podle mýho jede dobře :)
vydrzali by aj sprinty no bude to viac hulit :O) turbo Ti tlaci len 0.8 baru a to uz bude menej vzduchu na to mnozstvo nafty ... jedine ze by si stupal uplne jemne na plyn :O) ...kdez to 502 budu OK ...

ak Ti teraz auto chodi dobre tak nic nemusis checkovat .. ...prave si vymenou trysiek urobis aj servis ... takze ja by som nevahal ....

len je daj seridit ... tlaky ...niekde do nejakyho servisu co dela so vstrekama ...
inak si mozes spravit viac skody ako osohu :) ..

jo a ked si cital na DP tak mozno si sa docital ze tak strop na 1Z , aby to neslo hned ku dnu je niekde okolo 120 koni ..

Uživatelský avatar
kubiczek
Závodník
Závodník
Příspěvky: 553
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: DěČín city
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od kubiczek »

#jordeeman: jojo..psali tam tušim přidání dalších kobyl výměnou IC za větší. Myslim, že 115 kobyl na občasný předjetí nebo lehce sportovnější jízdu by mělo stačit :)

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od Gixxer »

jordeeman píše:
kubiczek píše:Já vim, že 1Z není moc dobrej na úpravy přesto se zeptám :)
Přemejšlim o jinejch tryskách. Na dieselpower je sáhodlouhá diskuze na tohle téma a doporučujou tam Sprint 502. Jelikož 1Z oproti AFN má prej zeslabený písty tak silnější trysky třeba Sprint 764 už nedoporučujou. Navýšení výkonu u Sprint 502 je o 25 kobyl. Turbo původní a chip není.
Má s tim někdo zkušenost ? Nebo má to někdo na autě a něco už s tím odjeto ? :)
Je dobrý nechat předtim motor prohlídnout v jakým je stavu ? Auto podle mýho jede dobře :)
vydrzali by aj sprinty no bude to viac hulit :O) turbo Ti tlaci len 0.8 baru a to uz bude menej vzduchu na to mnozstvo nafty ... jedine ze by si stupal uplne jemne na plyn :O) ...kdez to 502 budu OK ...

ak Ti teraz auto chodi dobre tak nic nemusis checkovat .. ...prave si vymenou trysiek urobis aj servis ... takze ja by som nevahal ....

len je daj seridit ... tlaky ...niekde do nejakyho servisu co dela so vstrekama ...
inak si mozes spravit viac skody ako osohu :) ..

jo a ked si cital na DP tak mozno si sa docital ze tak strop na 1Z , aby to neslo hned ku dnu je niekde okolo 120 koni ..
tak sem to mel udelane ja na 12Okobyl jen cipem a jako spotreba super zralo to uplne stejne a motor furt stejne bezproblemu akorat trochu olejnicka ale na to co mel za sebou tak ma na to pravo :)
.

ppablo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: uprava TDi

Příspěvek od ppablo »

jordeeman píše:
ppablo píše:díky za rady. no já už na autě mam něco upraveného,turbo tlačí dvě atmosféry,ale nevim co tam kdo měnil,kupoval jsem ho v německu a nevim co tam bylo upraveno.
no to asi tazko .... :O) ... ak si to pozeral na VAGu tak 1000 mbar musis odcitat ...a tak mas real hodnotu (cca) .... ten snimac snima uz pri zapnuti nejakych cca 1000 mbar ( je to atmosfericky tlak, ak sa mylim niekto ma opravi ale odcitava sa )

aby to tlacilo realne 2 bary musel by to byt ku..a hybrid turbo ... ..

seriove 81kw na AFN tlaci 0.95 (na ASV okta1 81kw da v serii az 1.05) , z 96kw tlaci normalne 1.3 a pri upravach je asi zdravy strop 1.45-1.5 a zo 110kw tlaci turbo v serii 1.5 po uprave moze az 1.7 ... viac by tym turbam asi z pohladu zivotnosti neprospelo .... to su asi fakt stropy

a ako vravi jedna hlava ..nie je vse o tlaku

skus si zmerat zrychlenie (kratka GIII AFN ho ma okolo10.8 a varos 11.4) a este raz kolko tlaci turbo ... ak ti ukazuje po zregulovani viac ako 1950mbar v zavislosti na ziadanom tak mas ine mapy ... ak by ti ziadal 1950 a dava viac ..turbo de do lovist :D ..treba skusit cistit OT

inak dobre je zacat tryskamy ..ked tam das sprinty 764 or bosch 764 ...prida ti to cca 10-15 koni a aj krutiaci pojde hore ...aj pocitis ...

a ked das PowerPlusy 764 tak to budes citit este viac cca +20 koni pri AFN ...
dymivost este v norme

jo a poloosi nejak nemusis riesit ...skor brzdy do predu ak mas 4x100 ..das najlaxsie
280siatky z G60 corrado ale su aj na nejakej dvojke golf
..ked das do AFN turbo 96kw trebarz z passata or super bcka a sprint764 + potrebna uprava SW ...ide to na 155-160 koni a krutiaci cca 320 Nm ...vse zavisi od kondicie motora, cerpadla ...

pak uz ale je otazka aj na IC ..:O) ...vse je dost o money :D
tak jsem zkoušl změřit to zrychlení,jak jsi psal tak jsem to změřil tak kolek 9s a bylo to mírně do kopečka. To turbo tlačí víc jak 1.5 měl jsem v autě budít na tlak v turbu,kterej byl přímo napojenej v sání,pří rychlém zrychlení to vyskočílo najednou přez dva a pak se to drželo tak kolem 1.8-1.6

Uživatelský avatar
jordeeman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 222
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: uprava TDi

Příspěvek od jordeeman »

ppablo píše:
jordeeman píše: no to asi tazko .... :O) ... ak si to pozeral na VAGu tak 1000 mbar musis odcitat ...a tak mas real hodnotu (cca) .... ten snimac snima uz pri zapnuti nejakych cca 1000 mbar ( je to atmosfericky tlak, ak sa mylim niekto ma opravi ale odcitava sa )

aby to tlacilo realne 2 bary musel by to byt ku..a hybrid turbo ... ..

seriove 81kw na AFN tlaci 0.95 (na ASV okta1 81kw da v serii az 1.05) , z 96kw tlaci normalne 1.3 a pri upravach je asi zdravy strop 1.45-1.5 a zo 110kw tlaci turbo v serii 1.5 po uprave moze az 1.7 ... viac by tym turbam asi z pohladu zivotnosti neprospelo .... to su asi fakt stropy

a ako vravi jedna hlava ..nie je vse o tlaku

skus si zmerat zrychlenie (kratka GIII AFN ho ma okolo10.8 a varos 11.4) a este raz kolko tlaci turbo ... ak ti ukazuje po zregulovani viac ako 1950mbar v zavislosti na ziadanom tak mas ine mapy ... ak by ti ziadal 1950 a dava viac ..turbo de do lovist :D ..treba skusit cistit OT

inak dobre je zacat tryskamy ..ked tam das sprinty 764 or bosch 764 ...prida ti to cca 10-15 koni a aj krutiaci pojde hore ...aj pocitis ...

a ked das PowerPlusy 764 tak to budes citit este viac cca +20 koni pri AFN ...
dymivost este v norme

jo a poloosi nejak nemusis riesit ...skor brzdy do predu ak mas 4x100 ..das najlaxsie
280siatky z G60 corrado ale su aj na nejakej dvojke golf
..ked das do AFN turbo 96kw trebarz z passata or super bcka a sprint764 + potrebna uprava SW ...ide to na 155-160 koni a krutiaci cca 320 Nm ...vse zavisi od kondicie motora, cerpadla ...

pak uz ale je otazka aj na IC ..:O) ...vse je dost o money :D
tak jsem zkoušl změřit to zrychlení,jak jsi psal tak jsem to změřil tak kolek 9s a bylo to mírně do kopečka. To turbo tlačí víc jak 1.5 měl jsem v autě budít na tlak v turbu,kterej byl přímo napojenej v sání,pří rychlém zrychlení to vyskočílo najednou přez dva a pak se to drželo tak kolem 1.8-1.6
ano na zaciatku vyskoci vzdy tlak vysie a pak to zreguluje na nejaku hodnotu ... tak to uz mas dost poladene ked tlaci 1.6-1.8 ... na turbo zo 130k PD je to aj dost tak mozno tam mas nejaky hybrid ..tazko povedat ..a mozno uz mas aj ine trysky ...a to zistis len tak ze jeden vykrutis a a odkrutis aj matku co drzi trysku na vstreku .... a urco mas teda aj sw upraveny ... takze len tak menit trysky by to xcelo checknut aspon ake su tam ted ...

proste podla vsetkeho to uz mas nejak upravovane a seriovy stav to teda nie je! Ak mas teda AFN (to je jedina 81kw co sa do GIII davala) :) tam by si mal mat zrychlenie medzi 10-11s podla toho co mas ale asi 3dverak a tlak 0.95 po zregulovani ....

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“