myslis primo z baterky k tomu hlavnimu napajecimu natahnout jeste jeden pro kapik? Jaky by to melo princip? Z kapiku by jsi vedl kabelaz kam? Jestli do zesiku, tak na co by jsi tam mel ten hlavni napajeci? Ten kdo to tak mel musel byt dobrej trotlMajllo píše:no ale keby som chcel davat kapacitor nie je to lepsie tahat znovu a samostatne na kapacitor dalsi kabel???lebo videl som to uz aj tak urobene...
Napájení zesilovače
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- shaft.cz
- VWsenior
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Napájení zesilovače
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Napájení zesilovače
na co..to musel být blázen....Majllo píše:no ale keby som chcel davat kapacitor nie je to lepsie tahat znovu a samostatne na kapacitor dalsi kabel???lebo videl som to uz aj tak urobene...
natáhni to to takhle..jinak to snad ani nejde....
/+/ baterka - pojistka - kapacitor (pokud chceš)- distribuční blok (pokud krmíš víc zesilovačů) - zesilovač
/-/ baterka -kostra- kapacitor (pokud chceš)- distribuční blok (pokud krmíš víc zesilovačů) - zesilovač
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Napájení zesilovače
jqa som mu vravel ze je to zbytocne..ale on ze nie.a kamelaze mal v kufri ako v rozvodovej skrini
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Napájení zesilovače
ale on mal aj minus tahane z baterky,zevraj to nerobi nejaky sum ako ked das - nakostru, co moze byt aj pravda
- Goauld
- VWexpert
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
Re: Napájení zesilovače
Co se týče toho kapacitoru, když se připojuje, je nejlepší ho připojit co nejblíž spotřebiče, protože čím delší je k němu kabel tím věčí ztráty se tam tvoří.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Napájení zesilovače
tak tak...taky si myslím že kap není zbytečnost... mínus se někdy tahá taky přímo od bateky..ale přijde mi to zbytečný pokud člověk nestaví nějakou Hi-end soustavu za 200 000.-Goauld píše:Co se týče toho kapacitoru, když se připojuje, je nejlepší ho připojit co nejblíž spotřebiče, protože čím delší je k němu kabel tím věčí ztráty se tam tvoří.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.
a rozdíl je tam v těch "našich obyčejných zástavbách" okolo 1kW RMS neznatelnej..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Napájení zesilovače
suhlasim je rozdiel ked niekto chodi s tym na db dragy ako ked niekto si chce vychutnat len hudbu vo svojom VW
- Deivid
- VWjunior
- Příspěvky: 1804
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Napájení zesilovače
Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu.
- shaft.cz
- VWsenior
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Napájení zesilovače
rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistkaDeivid píše:Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu.
- Filip
- VWexpert
- Příspěvky: 2864
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
Re: Napájení zesilovače
jako řekni Shafťáku,že si člověk na ten řev a masáž rychle zvyká...je jako s koněma,zvedneš výkona najedou se ti to zdá normální a pak i málo...to samý i audio...
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Napájení zesilovače
presne tak ja som nemal woofer a dal som 600W max a dnes by som dal isto nieco silnejsie...na ten hluk sa rychlo zvika ale mam tam origo zosik este na 8 reprakov.
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Napájení zesilovače
to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbushaft.cz píše:rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistkaDeivid píše:Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu.
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- shaft.cz
- VWsenior
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Napájení zesilovače
jojo jak rikas furt to chce vic a vic, nazacatku me stacilo 23, pak 25 pak 27, 31 a radio bylo v plnym ale uz to bylo jak tech 23 na zacatku (myslim tim ze si clovek zvykne) mno jinak dejte bacha na tlaky zas to neni nic moc dobryho pro zdraviFilip píše:jako řekni Shafťáku,že si člověk na ten řev a masáž rychle zvyká...je jako s koněma,zvedneš výkona najedou se ti to zdá normální a pak i málo...to samý i audio...
- Majllo
- Závodník
- Příspěvky: 604
- Registrován: 06.03.2008 09:15
- Bydliště: SR
Re: Napájení zesilovače
to teda vobec nievtuni píše:to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbushaft.cz píše: rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Napájení zesilovače
nemám...jen 4 zesy .... 1100W RMS ....2200W MAXMajllo píše:to teda vobec nievtuni píše: to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO