Napájení zesilovače

Sedačky, volanty, palubní desky, elektro...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od shaft.cz »

Majllo píše:no ale keby som chcel davat kapacitor nie je to lepsie tahat znovu a samostatne na kapacitor dalsi kabel???lebo videl som to uz aj tak urobene...
myslis primo z baterky k tomu hlavnimu napajecimu natahnout jeste jeden pro kapik? Jaky by to melo princip? Z kapiku by jsi vedl kabelaz kam? Jestli do zesiku, tak na co by jsi tam mel ten hlavni napajeci? Ten kdo to tak mel musel byt dobrej trotl :lol:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od vtuni »

Majllo píše:no ale keby som chcel davat kapacitor nie je to lepsie tahat znovu a samostatne na kapacitor dalsi kabel???lebo videl som to uz aj tak urobene...
na co..to musel být blázen.... :mrgreen:
natáhni to to takhle..jinak to snad ani nejde.... :roll:
/+/ baterka - pojistka - kapacitor (pokud chceš)- distribuční blok (pokud krmíš víc zesilovačů) - zesilovač

/-/
baterka -kostra- kapacitor (pokud chceš)- distribuční blok (pokud krmíš víc zesilovačů) - zesilovač
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Majllo »

jqa som mu vravel ze je to zbytocne..ale on ze nie.a kamelaze mal v kufri ako v rozvodovej skrini :lol:

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Majllo »

ale on mal aj minus tahane z baterky,zevraj to nerobi nejaky sum ako ked das - nakostru, co moze byt aj pravda

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Goauld »

Co se týče toho kapacitoru, když se připojuje, je nejlepší ho připojit co nejblíž spotřebiče, protože čím delší je k němu kabel tím věčí ztráty se tam tvoří.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od vtuni »

Goauld píše:Co se týče toho kapacitoru, když se připojuje, je nejlepší ho připojit co nejblíž spotřebiče, protože čím delší je k němu kabel tím věčí ztráty se tam tvoří.
Jestli měl někdo nataženej kabel od baterky až do kufru a na konci jenom kapacitor je to uplně na nic, pokud dál od toho kap. nevedl kabel dál k zesilovači.
Není pravda že místo kap. je lepší velká baterka, protože baterky mají jinou vybíjecí charakteristiku a nejsou schopny vyrovnat uplně všechny výkonovy špičky ktery vznikají při maximálním výkonu zesilovače, takže i tak se před zesilovač dává kapacitor (kondenzátor) Dokáže ve velice krátkym čase vyrovnat napěťovy špičky při extrémních výkonech.
tak tak...taky si myslím že kap není zbytečnost... mínus se někdy tahá taky přímo od bateky..ale přijde mi to zbytečný pokud člověk nestaví nějakou Hi-end soustavu za 200 000.-
a rozdíl je tam v těch "našich obyčejných zástavbách" okolo 1kW RMS neznatelnej..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Majllo »

suhlasim je rozdiel ked niekto chodi s tym na db dragy ako ked niekto si chce vychutnat len hudbu vo svojom VW

Uživatelský avatar
Deivid
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1804
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Deivid »

Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od shaft.cz »

Deivid píše:Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:
rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Filip »

jako řekni Shafťáku,že si člověk na ten řev a masáž rychle zvyká...je jako s koněma,zvedneš výkona najedou se ti to zdá normální a pak i málo...to samý i audio... :wink:

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Majllo »

presne tak ja som nemal woofer a dal som 600W max a dnes by som dal isto nieco silnejsie...na ten hluk sa rychlo zvika :mrgreen: ale mam tam origo zosik este na 8 reprakov.

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od vtuni »

shaft.cz píše:
Deivid píše:Dnes jsem z tama ty káble páchal ven,hrůza.na každých dveřích jsem měl 200W repráky a přívod byl jištěný 80A pojistkou.Jak v tom můžete ještě sedět a řídit nechápu. :idea:
rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:
to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od shaft.cz »

Filip píše:jako řekni Shafťáku,že si člověk na ten řev a masáž rychle zvyká...je jako s koněma,zvedneš výkona najedou se ti to zdá normální a pak i málo...to samý i audio... :wink:
jojo jak rikas :( furt to chce vic a vic, nazacatku me stacilo 23, pak 25 pak 27, 31 a radio bylo v plnym ale uz to bylo jak tech 23 na zacatku (myslim tim ze si clovek zvykne) :lol: mno jinak dejte bacha na tlaky zas to neni nic moc dobryho pro zdravi :lol:

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od Majllo »

vtuni píše:
shaft.cz píše: rizeni to vubec nevadi, vsecko je skovany a zaplastovany, jinak repro jsi tam mel asi urco 200W spicku, ale zalezi co jsi mel za zesik, asi nic extreme vykony pokud tam byla jen 80A pojistka :wink:
to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu :mrgreen:
to teda vobec nie :mrgreen: :lol:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Napájení zesilovače

Příspěvek od vtuni »

Majllo píše:
vtuni píše: to jo..můj rozvodnej blok 4x60A ..a to nemám nic moc hudbu :mrgreen:
to teda vobec nie :mrgreen: :lol:
nemám...jen 4 zesy :cry: .... 1100W RMS ....2200W MAX :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Interiér + Elektro“